Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Portal || Disturbia inspiration

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Portal || Disturbia inspiration  Empty
BerichtOnderwerp: Portal || Disturbia inspiration    Portal || Disturbia inspiration  Emptyvr dec 16, 2011 7:26 am

Jaa, Lady Gaga móest er echt aan geloven om deze week te vertrekken en heeft dan ook haar plaats verlaten en daar is een nieuwe clip voor gekomen!

Deze week is het..

*tromgeroffel* ^^

Carpark North met Burn It!


En volgende week weer een nieuwe! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Portal || Disturbia inspiration  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portal || Disturbia inspiration    Portal || Disturbia inspiration  Emptyvr dec 16, 2011 7:45 am

Ook al ken ik ze niet, ze klinken goed! :3
Een suggestie: Wat vind je van The Axis of Awesome: 4 Chords? Die zijn ook leuk! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Portal || Disturbia inspiration  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portal || Disturbia inspiration    Portal || Disturbia inspiration  Emptyvr dec 16, 2011 7:55 am

Ik doe enkel en alleen clipjes die met Disturbia te maken kunnen hebben, dus zoals dat dit filmpje het Saw-idee heeft, da's ook nogal.. psychisch gestoord! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Portal || Disturbia inspiration  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portal || Disturbia inspiration    Portal || Disturbia inspiration  Emptyvr dec 16, 2011 7:58 am

mabey

all I need van Within Temptation, die clip is best wel vaag xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Portal || Disturbia inspiration  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portal || Disturbia inspiration    Portal || Disturbia inspiration  Emptyvr dec 16, 2011 8:00 am

Bedankt voor jullie support, maar ik heb genoeg clips die ik zal gebruiken de aankomende weken! Als ik hulp nodig heb, dan vraag ik het wel. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Portal || Disturbia inspiration  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portal || Disturbia inspiration    Portal || Disturbia inspiration  Emptyzo dec 25, 2011 2:04 am

Vandaag weer een nieuwe video geplaatst! Deze keer is het de enige, echte en originele Disturbia van Rihanna! Waar mijn idee vanaf is gekomen! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Portal || Disturbia inspiration  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Portal || Disturbia inspiration    Portal || Disturbia inspiration  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Portal || Disturbia inspiration
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat is Disturbia
» Clinic Disturbia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Informatie & regels :: Updates & mededelingen-
Ga naar: