| | Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Hayden Admin

Aantal berichten: 716 Registratiedatum: 06-10-11 Leeftijd: 16
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
 | Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic zo 8 jan 2012 - 0:35 | |
| Hoe laat is het? 0:34 Ben je moe? Mwah, valt wel mee. Wat ben je aan het doen? RPG'n en Jessie J luisteren. Heb je honger? Nein. Mag je op de pc? Jhoa. Zijn je ouders nog wakker? No idea.. liggen wel in bed. xD Wanneer ga je slapen? Zodra ik overal gepost heb.. xD like never.. Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Huiswerk en dat de vakantie te snel om is gegaan! :c _________________ The burning desire to live and roam free It shines in the dark And it grows within me You’re holding my hand but you don't understand So where I am going, you won't be in the end...
Hayden ~ Kate ~ Avan |
|
 | |
Vick

Aantal berichten: 42 Registratiedatum: 22-12-11 Leeftijd: 18 Woonplaats: Catral, Spanje
Character sheet Naam: Vick Partner: not yet (a)a Reden van plaatsing: past eigenlijk niet in normale maatschapijen. valt overal buiten wegens een rare gedachtegang.. lees voorstel topic aar staat verhaal uitgebreid.
 | Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic zo 8 jan 2012 - 0:48 | |
| Hoe laat is het? 0.46 Ben je moe? eigenlijk niet maar heb wel zin om te slapen xD Wat ben je aan het doen? RPGen... Heb je honger? beetje wel ja xD Mag je op de pc? denk t niet xD Zijn je ouders nog wakker? k hoor dat mn pa nú naar bed gaat, xD Wanneer ga je slapen? over half uurtje denk ik Waar heb je op dit moment echt de[b] schijt aan?[/b] nou niet aan mn kont... nee sorry flauw... uuuhh... dat ik geen goeie post kon bedenken voor n topic in t prieeltje... :S
|
|
 | |
Lynn

Aantal berichten: 33 Registratiedatum: 12-01-12
Character sheet Naam: Lynn Partner: At the moment, all i am is really confused. Reden van plaatsing: Schizoaffectieve Stoornis
 | Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic za 14 jan 2012 - 0:05 | |
| Hoe laat is het? 0:03 Ben je moe? Nee eigenlijk niet, hyper o.O Wat ben je aan het doen? chatten in de chat xD facebooken en half tvoh kijken terwijl ik dat niet eens leuk vind xD Heb je honger? Nee, net dorito's naar binnen gewerkt Mag je op de pc? Ja hoor Zijn je ouders nog wakker? Jep, die zitten naast me xD Wanneer ga je slapen? Als ik zin heb, maar ik moet nog wel stiekem met mijn laptop naar boven verhuizen Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? huiswerk, want het is weekend  |
|
 | |
Nina

Aantal berichten: 210 Registratiedatum: 21-12-11 Leeftijd: 13
Character sheet Naam: Nina Fallen Partner: ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en snelle stemmingswisselingen ~
 | Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic za 14 jan 2012 - 0:07 | |
| Hoe laat is het? 00.02 xD Ben je moe? NEE 8D Wat ben je aan het doen? Posten, bellen op skype xD, schuldigvoelen en posten xD Heb je honger? uhuw :C Mag je op de pc? NEE xD Zijn je ouders nog wakker? Nope Wanneer ga je slapen? NEVA Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Jou n_n
Nee, niet jou hur ;D <3
|
|
 | |
Ethan Bewaker

Aantal berichten: 52 Registratiedatum: 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
 | Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic zo 22 jan 2012 - 0:08 | |
| Hoe laat is het? 0.08 Ben je moe? Ja. Wat ben je aan het doen? Inspiratie opwekken op allerlei vreemde manieren. Heb je honger? Nee. Mag je op de pc? Ja. Zijn je ouders nog wakker? Volgens mij wel ja.. Wanneer ga je slapen? Zo meteen. Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Dat het weekend alweer bijna om is.  |
|
 | |
Jared

Aantal berichten: 100 Registratiedatum: 05-01-12 Leeftijd: 15 Woonplaats: Somewhere
Character sheet Naam: Jared Partner: That's a secret. Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis
 | Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic zo 22 jan 2012 - 0:21 | |
| Hoe laat is het? 0:20 Ben je moe? Nee Wat ben je aan het doen? niksen xD denken, niks dus Heb je honger? Nee... *zit vol van de chips* Mag je op de pc? Nope Zijn je ouders nog wakker? Nope Wanneer ga je slapen? Zometeen, niet omdat ik moe ben maar uit verveling xD Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Uhh... dat ik morgen huiswerk moet maken, eerst maar is lekker slapen.  |
|
 | |
Nina

Character sheet Naam: Nina Fallen Partner: ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en snelle stemmingswisselingen ~
 | Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic zo 22 jan 2012 - 0:34 | |
| Hoe laat is het? 00.33 Ben je moe? Neewh Wat ben je aan het doen? Niks? x'D Heb je honger? Nee  " Mag je op de pc? NEE Zijn je ouders nog wakker? perhaps O.O" Wanneer ga je slapen? NEVEER<3 Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? zondag, koppels, gelijk hebben, uitvinden dat vrienden achter je rug om koppel zijn, dat ze het dan zeggen, laat, en huiswerk ._. |
|
 | |
Dahlia

Aantal berichten: 190 Registratiedatum: 05-12-11 Leeftijd: 16 Woonplaats: onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
 | Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic za 28 jan 2012 - 0:06 | |
| Hoe laat is het? 0:06 Ben je moe?Nee Wat ben je aan het doen? Posten en andere dingen. Heb je honger? Nee Mag je op de pc? Nee Zijn je ouders nog wakker? Die zijn net naar bedxD Wanneer ga je slapen? Geen idee. Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Niks. |
|
 | |
Jared

Aantal berichten: 100 Registratiedatum: 05-01-12 Leeftijd: 15 Woonplaats: Somewhere
Character sheet Naam: Jared Partner: That's a secret. Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis
 | Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic za 28 jan 2012 - 0:08 | |
| Hoe laat is het? 0:07 Ben je moe? Neeeee Wat ben je aan het doen? Echt gewoon niks, ik heb genoeg geschreven voor vandaag Heb je honger? nee Mag je op de pc? nee Zijn je ouders nog wakker? nee Wanneer ga je slapen? als ik moe ben Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? ckv SE |
|
 | |
Nina

| Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic za 4 feb 2012 - 0:30 | |
| Hoe laat is het? 00.28 Ben je moe? Niet echt Wat ben je aan het doen? Posten, wat lezen, muziek luisteren, manip afwerken ~ Heb je honger? Niet echt ;O Mag je op de pc? Nee u__u Zijn je ouders nog wakker? Nee? :'D Wanneer ga je slapen? Hopelijk niet vandaag ~ Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Skype :'D
|
|
 | |
Ethan Bewaker

Aantal berichten: 52 Registratiedatum: 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
 | Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic zo 19 feb 2012 - 2:45 | |
| Hoe laat is het? 2:45 Ben je moe? Ja xd Wat ben je aan het doen? Laptop van bestie aant stalken Heb je honger? Nein.. ;o Mag je op de pc? Ja, denk ut.. xd ZE IS ER TOCH NIET! XD Zijn je ouders nog wakker? Nee, ik ben niet thuis.. o_O Wanneer ga je slapen? Nu, denk ik.. SHIT ZE IS NET KLAAR VAN DE WC! Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? De tijd.  |
|
 | |
Autumn

Aantal berichten: 55 Registratiedatum: 22-01-12 Leeftijd: 13 Woonplaats: Schnorland. :3
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
 | Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic ma 20 feb 2012 - 0:25 | |
| Hoe laat is het? 0:22 Ben je moe? Nope. -.- Wat ben je aan het doen? Doelloos op gSm en hier aan het hangen. Heb je honger? Ik voel niks. Mag je op je pc? Rond dit tijdstip.. nee. Zijn je ouders nog wakker? WAAHAHAAA, Nee. Wanneer ga je slapen? Nooit, (: Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Kaakchirurgen. |
|
 | |
Nina

| Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic ma 20 feb 2012 - 0:49 | |
| Hoe laat is het? 00.47 Ben je moe? Ja en nee Wat ben je aan het doen? Denken over een post, en youtube afscannen for wake up songs<3 Heb je honger? Nee, teveel gegeten daarstraks Mag je op de pc? Nope Zijn je ouders nog wakker? Guess not : D Wanneer ga je slapen? Als ik te moe word van mijn scherm :C Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Hem en het feit dat als ik terug kom we al bijna in het midden van de vakantie zitten *LIKEDAFUQNOOO* |
|
 | |
Illuna

Aantal berichten: 144 Registratiedatum: 21-12-11 Leeftijd: 14 Woonplaats: Berlaar~
Character sheet Naam: Illuna~ Partner: It's like a complicated feeling that tries to kill me insinde~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
 | Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic ma 20 feb 2012 - 0:55 | |
| Trolololo
Hoe laat is het? 0:55 Ben je moe? een beetje~ Wat ben je aan het doen? prutsen met mijn ipod~ Heb je honger? jhaa< Mag je op de pc? Nope~ daarom zit ik ook op mijn Ipod xD Zijn je ouders nog wakker? Nee Wanneer ga je slapen? om kwart na 1 ofzo~ Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? mijn maag gromd, ik heb geen computer ter beschikking en ik heb het gevoel dat er iemand anders dan ik bij in mijn kamer zit O^o |
|
 | |
Louis

Aantal berichten: 151 Registratiedatum: 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
 | Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic ma 20 feb 2012 - 1:51 | |
| Hoe laat is het? 1:49 Ben je moe? Nee Wat ben je aan het doen? Lezen Heb je honger? Nee Mag je op de pc? Ja Zijn je ouders nog wakker? Nee Wanneer ga je slapen? 4:30 Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Aan mijn eigen schijt... ;D
Extra: BINNENKORT MOET IK ECHT WEER EENS MEER GAAN POSTEN WANT HET IS SAAI ZONDER MIJ HIER EN DAT VIND IK GEWOON ZO DUS MAG JE DAAR NIKS TEGEN ZEGGEN MAAR DAT DOET NIEMAND DUS IK SNAP NIET WAAROM IK DIT ZEG EN DEZE ZIN WORDT TE LANG DUS GA IK HEM NU AFBREKEN MAAR IK WORD IN ELK GEVAL WEER ACTIEF ALLEZ DAT PROBEER IK TOCH. *haalt diep adem* xD |
|
 | |
| | Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic | |
|