Korn

Aantal berichten: 85 Registratiedatum: 12-02-12 Leeftijd: 17
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
 | Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic wo feb 22, 2012 2:34 am | |
| Hoe laat is het? Half 3. Ben je moe? Doe ik niet aan. Wat ben je aan het doen? Film kijken. Heb je honger? Nee, maar ik ben wel aan het eten. Mag je op de pc? Altijd Zijn je ouders nog wakker? Nee Wanneer ga je slapen? Hooguit zes uur. Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Deze vraag. |
|
Nina

Aantal berichten: 248 Registratiedatum: 21-12-11 Leeftijd: 13
Character sheet Naam: Nina Fallen Partner: ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en snelle stemmingswisselingen ~
 | Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic za feb 25, 2012 1:31 am | |
| Hoe laat is het? 01.30 Ben je moe? Neuhw Wat ben je aan het doen? Niks O.O IKHEBNIETSMEERTEDOEEEN<3 Heb je honger? Nope Mag je op de pc? NEE ;D Zijn je ouders nog wakker? Guess not.. Wanneer ga je slapen? Slapen niet, maar laptop zo afsluiten, hij is bijna leeg Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Dat ik dit post voor 2 uur  En aan.. PANDA'S xD |
|
Nina

Aantal berichten: 248 Registratiedatum: 21-12-11 Leeftijd: 13
Character sheet Naam: Nina Fallen Partner: ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en snelle stemmingswisselingen ~
 | Onderwerp: Re: Na twaalven (wel de 0:00 eh) topic zo maa 11, 2012 2:53 am | |
| Hoe laat is het? 2.51 AM Ben je moe? Ja :c Wat ben je aan het doen? Random Shizzle Heb je honger? Nope Mag je op de pc? NO Zijn je ouders nog wakker? No.. Wanneer ga je slapen? Nu xD Waar heb je op dit moment echt de schijt aan? Dat ik niet met 1D kan trouwen xD ALLEMAAAL<3 Of alleen Harry, Louis & Niall ;-; MWEEH NOT FAIR :C *is moe* *onzin* |
|