Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kletshoek

Ga naar beneden 
+36
Iris
Firiro
Angel
Curse
Matt
Niaex
Dawn
Chloë
Kaylah
Yué
Hunter
Vince
Sylenia
Vick
Nina
Illuna
Delaney
Justine
Faye
Louis
Celine
Melanie
Auburn
Brianne
Gemma
Ryan
Andrew
Symphony
Nikki
Declan
Dahlia
Percy
Hayden
Dante
Gwyn
Fanta
40 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Auburn

Auburn


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 09-12-11

Character sheet
Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade
Partner: /
Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 6:48 am

Niemand post bij mij, ik heb nog een topicje open met Declan, en een met Auburn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 6:50 am

@Aimee: heb je ook engelse thee met honing??
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Brianne

Brianne


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 16-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier

Character sheet
Naam: Brianne Ariana Audley
Partner: Let's forget about the rest... just the two of us.
Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 6:52 am

@ Miezel: Nein, dat dan weer niet :p

Ughh, en nu is mn thee op =(
Terug naar boven Ga naar beneden
Dahlia

Dahlia


Aantal berichten : 203
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : onder jou bed.

Character sheet
Naam: Dahlia Donovan
Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me
Reden van plaatsing: Verstoorde emoties

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 6:55 am

Eigenlijk vind ik Dahlia een beetje zieligxD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 6:57 am

No Ryan post Ö, Nja dan ga ik maar Hw maken _O-
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 6:57 am

@Aimee: O.o thee op koffie met chocolademelk dan?

@Mandy: Why??
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Brianne

Brianne


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 16-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier

Character sheet
Naam: Brianne Ariana Audley
Partner: Let's forget about the rest... just the two of us.
Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 6:58 am

Ryan & Brianne gehen ins Kino =)

daaaaag =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 7:15 am

Als ik klaar ben met Hw ga ik posten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 7:20 am

@Miezel: Zoent Percy Fanta echt om die reden? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburn

Auburn


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 09-12-11

Character sheet
Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade
Partner: /
Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 7:24 am

Ik kan nu eigenlijk wel janken, maar ach;, het leven is niet eerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 7:35 am

@Auburn: Waarom moet je nu janken? :hug:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 7:45 am

Waarom kunnen dingen die eerst goed zijn, plots zo verkeerd zijn? Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 7:48 am

Dante schreef:
Waarom kunnen dingen die eerst goed zijn, plots zo verkeerd zijn? Sad

Ligt eraan wat er gebeurt is..

@Auburn; What's wrong?

Ik denk niet dat ik kan posten, Huiswerk is meer dan ik had verwacht..
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburn

Auburn


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 09-12-11

Character sheet
Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade
Partner: /
Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 7:50 am

Het klinkt misschien stom, maar mijn zus gaat in Canada studeren, en dus gingen ze op vakantie naar Canada, kijken naar scholen enzow, dus mijn ma gaat mee, én dan gaan ze ook nog eens lekker door naar Amerika, deels om familie te bezoeken, maar ook grotendeels voor de fun, en ik kan dus niet mee, want het si te duur. Maar ijn zus en broer zijn al zo vaak naar eht buitenland geweest, zoals Amerika enzo, mijn zus is zelfs in Canada geboren, en ik ben één keer naar Amerika geweest, en de helft van de tidj had mijn ma stress, en was ze boos op ons. En ik wil echt zo graag mee, maar het kan dus niet, en dan wou ik met kamp naar Spanje, met vrieden, maar biemand is van plan om naar Spanje, of Ittallie te gaan, want ze hebben allemaal al dingen gepland, en ik het is nu ook de tijd van de maand voor mij, en dat zorgt ervoor dat ik dan wel kan janken Maar ach, like i said, Life aint fair D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 7:50 am

@Fanta: Nee hoor hij houdt ook van Fanta!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 7:55 am

Auburn schreef:
Het klinkt misschien stom, maar mijn zus gaat in Canada studeren, en dus gingen ze op vakantie naar Canada, kijken naar scholen enzow, dus mijn ma gaat mee, én dan gaan ze ook nog eens lekker door naar Amerika, deels om familie te bezoeken, maar ook grotendeels voor de fun, en ik kan dus niet mee, want het si te duur. Maar ijn zus en broer zijn al zo vaak naar eht buitenland geweest, zoals Amerika enzo, mijn zus is zelfs in Canada geboren, en ik ben één keer naar Amerika geweest, en de helft van de tidj had mijn ma stress, en was ze boos op ons. En ik wil echt zo graag mee, maar het kan dus niet, en dan wou ik met kamp naar Spanje, met vrieden, maar biemand is van plan om naar Spanje, of Ittallie te gaan, want ze hebben allemaal al dingen gepland, en ik het is nu ook de tijd van de maand voor mij, en dat zorgt ervoor dat ik dan wel kan janken Maar ach, like i said, Life aint fair D:

*virtual hug*

Dan blijf je toch gewoon in Nederland en zorg je er gewoon voor dat je veel naar buiten gaat, als je mag, stappen etc. Plezier hoeft niet persee in het buitenland, en ik geloof Noooit dat IEDEREEN naar het buitenland gaat :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 7:58 am

@Auburn: Pf, laat hun maar naar daar gaan! Wij vrolijken je hier wel op :3 Ik laat een vette virtuele scheet en je ligt weer plat. Of ik zoek een leuk filmpje voor je op :3
@Percy: Aw :hug: Love to Percy and to Miezel :3
@Dante: What's wrong? Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 8:01 am

En ik wil in Declans topic posten maar ik heb al teveel topics waar ik nog in moet posten

in 2 nu geloof ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburn

Auburn


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 09-12-11

Character sheet
Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade
Partner: /
Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 8:03 am

Pff, ja, tis ook pas in de zomervakantie, maar ze zitten nu al volop te pla,nnen, en dat maakt me gek, en ik ga wel gewoon naar party's enzow, naar festials, en drink ier terwiojl ik dat eigenlijk nog niet mag, maar ik vind het facking lekker, helemaal niet veel te bitter of zo. En dan ga ik achter de pc, steel ik whisky van me pappie, en ga ik me in ellende drinken ^^ *Drama*


EDIT: Declan is schattig, en heel lief, hij praat alleen zowat nooit, en heeft uit angst agressieproblemen, maar voor de rest is hij gewoon enorm lief. =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 8:06 am

Het is nogal lastig uit te leggen... Weet ook niet of ik het hier wil vertellen, niet dat het heel erg is maar gewoon omdat ik niet zomaar alles op internet wil zetten (aa) Het was ook meer een retorische vraag I guess, omdat ik het toch even kwijt moest...
Het heeft in elk geval met jongens te maken, niet echt met mijn vriend tussen ons zit alles goed (: Maar ik voel me nu wel een beetje schuldig tegenover hem, al is dat niet echt nodig, geloof ik...

@Auburn: Aw Sad Ga je vakantie vol gooien met leuke dingen, chill avondje's, feestjes allemaal dingen om het toch zo leuk mogelijk te maken Wink Houdt een cocktail avondje! ;D Dat ga ik ook nog een x doen met vriendinnen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 8:07 am

@Auburn


Dan organiseer jij een awesome

Spoiler:

Sorry dat moest even _O-

Enne, Gwyn is gek, dus dat is niet zo'n goed idee geheh, tenzij Declan haar aanvalt en overdonderd. Dan kunnen ze vechten.

Hmm, nu wil ik extra posten, zou de rest dat erg vinden?

Dante schreef:
Het is nogal lastig uit te leggen... Weet ook niet of ik het hier wil vertellen, niet dat het heel erg is maar gewoon omdat ik niet zomaar alles op internet wil zetten (aa) Het was ook meer een retorische vraag I guess, omdat ik het toch even kwijt moest...
Het heeft in elk geval met jongens te maken, niet echt met mijn vriend tussen ons zit alles goed (: Maar ik voel me nu wel een beetje schuldig tegenover hem, al is dat niet echt nodig, geloof ik...

@Auburn: Aw Sad Ga je vakantie vol gooien met leuke dingen, chill avondje's, feestjes allemaal dingen om het toch zo leuk mogelijk te maken Wink Houdt een cocktail avondje! ;D Dat ga ik ook nog een x doen met vriendinnen ^^

:hug: Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburn

Auburn


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 09-12-11

Character sheet
Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade
Partner: /
Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 8:11 am

Ik mag geen bier, maar het is zoowww lekker, ik vind dat bittere wel jummie, maare ik ben 13 en mag het dus nog niet, dus ik met me vriendinnen aan een vriend van de broer van een vriendin van mij vragen of die bier wou gaan halen voor ons, en toen hebben we het gedeeld, en toen gingen we zelf maar proberen, omdat we die jongen niet konden vinden, en die man was gek, dus die gaf ons lekke rbier mee, mijn vriendin si dronken geworden, maar die had echt steeds meer gedronken, enhet ergste was, die hara pa had die bier gegeven, maar ik was toen al weg.

Ik nodig gewoon vrienden uit, en dan gaan we illegaal whisky zuipen en mijn ouders gek maken, gene goe didee, xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 8:15 am

Je weet dat in Whiskey veel meer alcohol zit dan in bier, hea? Razz

@Gwyn: Thank you! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 08-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Leidschendam

Character sheet
Naam: Nikki Jennifer Check
Partner: HÁHÁHÁ
Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 8:16 am

OMG IK WIL TROUWEN MET HET NIEUWE LOGO. Like seriously.
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburn

Auburn


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 09-12-11

Character sheet
Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade
Partner: /
Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.

Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Emptyzo dec 18, 2011 8:17 am

Ja, dat weet ik, daarom juist ^^

En en ene, Gwyn, als Gwyn hem bang maakt, schiet hij in de aanval, =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletshoek - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletshoek
Terug naar boven 
Pagina 8 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletshoek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Off Game :: Kletshoekje-
Ga naar: