| | Wil je in mijn topic komen? | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Dahlia

Aantal berichten: 202 Registratiedatum: 05-12-11 Leeftijd: 16 Woonplaats: onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? ma dec 19, 2011 7:24 am | |
| |
|
 | |
Illuna

Aantal berichten: 198 Registratiedatum: 21-12-11 Leeftijd: 14 Woonplaats: Berlaar~
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? do dec 22, 2011 12:09 pm | |
| |
|
 | |
Hayden Admin

Aantal berichten: 779 Registratiedatum: 06-10-11 Leeftijd: 17
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? vr dec 23, 2011 11:23 pm | |
| Klikje!Not mine! All credits go to Caro.. _________________ The burning desire to live and roam free It shines in the dark And it grows within me You’re holding my hand but you don't understand So where I am going, you won't be in the end...
Hayden ~ Kate ~ Avan |
|
 | |
Dawn

Aantal berichten: 18 Registratiedatum: 25-12-11
Character sheet Naam: Dawn Lynn Partner: Could you accept living in a dream? Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en paniek aanvallen.
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? ma dec 26, 2011 4:47 pm | |
| |
|
 | |
Declan

Aantal berichten: 273 Registratiedatum: 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? ma dec 26, 2011 10:13 pm | |
| KlikVoor iedereen die een topicje met Melanie wilt. |
|
 | |
Chloë

Aantal berichten: 22 Registratiedatum: 25-12-11
Character sheet Naam: Chloë Lynn Partner: ♦ Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en lichte vorm van PTSS
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? wo dec 28, 2011 7:47 pm | |
| |
|
 | |
Kaylah

Aantal berichten: 5 Registratiedatum: 25-12-11 Leeftijd: 16
Character sheet Naam: Kaylah Green Partner: - Reden van plaatsing: emetofobie
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? wo dec 28, 2011 8:31 pm | |
| |
|
 | |
Curse

Aantal berichten: 12 Registratiedatum: 27-12-11 Leeftijd: 14
Character sheet Naam: Curse [Snug] Clock Partner: Curse & Snug, one body, two souls. Reden van plaatsing: Schizofreen en Paranoïde.
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? wo dec 28, 2011 8:42 pm | |
| |
|
 | |
Elyssa

Aantal berichten: 6 Registratiedatum: 03-01-12 Leeftijd: 24
Character sheet Naam: Elyssa Seychelles Partner: Reden van plaatsing: Leeft in een eigen fantasy wereld, autisme PDD-NOS
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? di jan 03, 2012 12:53 pm | |
| |
|
 | |
Abigail

Aantal berichten: 13 Registratiedatum: 06-01-12 Leeftijd: 15
Character sheet Naam: Abigail Mckenzie Partner: nee Reden van plaatsing:
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? vr jan 06, 2012 3:11 pm | |
| |
|
 | |
Iris

Aantal berichten: 9 Registratiedatum: 06-01-12
Character sheet Naam: Iris, Rayen Partner: Tell me what love is and think again. If you know what it really means then maybe you can take my heart. Reden van plaatsing: sps
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? vr jan 06, 2012 8:37 pm | |
| |
|
 | |
Angel

Aantal berichten: 205 Registratiedatum: 28-12-11 Leeftijd: 13 Woonplaats: Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? zo jan 08, 2012 3:25 pm | |
| |
|
 | |
Taylor

Aantal berichten: 30 Registratiedatum: 07-01-12
Character sheet Naam: Taylor Justin Black Partner: Pain and hate maybe.. It's all I feel.. Reden van plaatsing: Zware drugs verslaving en geniet van het gevoel van pijn bij andere, poging tot marteling en moord.
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? zo jan 08, 2012 4:06 pm | |
| |
|
 | |
Arnoud

Aantal berichten: 108 Registratiedatum: 20-02-12 Leeftijd: 18
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: can you handel me Reden van plaatsing: woedeaanvallen (het withete)
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? ma feb 20, 2012 8:56 pm | |
| |
|
 | |
Jake

Aantal berichten: 9 Registratiedatum: 21-02-12 Leeftijd: 17 Woonplaats: Waarschijnelijk ergens in het Omnicron-kwadrant op Planeet Alpha-65
Character sheet Naam: Jake Gregson Partner: No one...will ever understand it... no one Reden van plaatsing: ADHD in combinatie met extreme Paranoia. Heeft het gevoel alsof hij achtervolgt wordt en ziet personen die er niet zijn. Extreem geweldadig
 | Onderwerp: Re: Wil je in mijn topic komen? do feb 23, 2012 7:01 am | |
| |
|
 | |
| | Wil je in mijn topic komen? | |
|