Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vraagje

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Melanie

Melanie


Aantal berichten : 281
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Melanie Deqeau
Partner: Make my fantasy real
Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer

Vraagje Empty
BerichtOnderwerp: Vraagje   Vraagje Emptyzo dec 04, 2011 4:43 am

ja, ik heb ene vraagje, uhmm, hier zijn ze dus erg gelovig in de RPG he? Maar kan het zijn dat er van die 'bewakers' tussenzitten die meisjes nakijken enzow, niet verkrachten of die dingen, maar ja, snap je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brittany

Brittany


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 03-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In de snackbar..

Character sheet
Naam: Brittany Rose Parker.
Partner: On the moment, none.
Reden van plaatsing: Manische depressiviteit.

Vraagje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje   Vraagje Emptyzo dec 04, 2011 4:48 am

Ik denk dat je dat zelf mag bepalen in je posts. Althans, dat lijkt me. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Melanie

Melanie


Aantal berichten : 281
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Melanie Deqeau
Partner: Make my fantasy real
Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer

Vraagje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje   Vraagje Emptyzo dec 04, 2011 4:51 am

Ja, i know, maar ik vraag me af of dat kan, aangezien ze streng gelovig zijn, dus of het realistisch is als ze zoiiets doen, xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Vraagje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje   Vraagje Emptyzo dec 04, 2011 5:01 am

Ze zijn streng gelovig, dat hoeven de patiënten niet te zijn.. maar in het algemeen zijn de dorpelingen (dus ook de werknemers van Disturbia Clinic) gelovig. Al is het wel een goede vraag die je stelt.. er kunnen mannen tussen zitten die dat soort seksuele intimidaties doen, maar het is beter om het niet in je post te zetten omdat er ook wel minderjarige op het forum kunnen zitten! Wink Ik hoop dat dat voldoende antwoord voor je is? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Melanie

Melanie


Aantal berichten : 281
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Melanie Deqeau
Partner: Make my fantasy real
Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer

Vraagje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje   Vraagje Emptyzo dec 04, 2011 5:05 am

Hayden schreef:
Ze zijn streng gelovig, dat hoeven de patiënten niet te zijn.. maar in het algemeen zijn de dorpelingen (dus ook de werknemers van Disturbia Clinic) gelovig. Al is het wel een goede vraag die je stelt.. er kunnen mannen tussen zitten die dat soort seksuele intimidaties doen, maar het is beter om het niet in je post te zetten omdat er ook wel minderjarige op het forum kunnen zitten! Wink Ik hoop dat dat voldoende antwoord voor je is? Very Happy

Oké, is goed, en, onderandere me van die minderjarige, maar ik vroeg het even omdat dat bij Melanie best wel wat drama in de posts kan brengen, en stiekem vind ik drama wel leukl, xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Vraagje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje   Vraagje Emptyzo dec 04, 2011 5:06 am

Jeeh, er is nog een ware dramaqueen, ben zelf namelijk ook tot die titel gekroond! Cool

Maar om niet off-topic te gaan.. je kan best RPG'n dat een bewaker per ongeluk uitschoot en naar haar kont uithaalde, even voelde ofzo? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Melanie

Melanie


Aantal berichten : 281
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Melanie Deqeau
Partner: Make my fantasy real
Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer

Vraagje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje   Vraagje Emptyzo dec 04, 2011 5:11 am

Ja, xd, dan zouz e helemaal panisch worden, xd, maar uhmm, ja, hier mag dus wel een slotjke op hoowr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vraagje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje   Vraagje Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vraagje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vraagje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: That's the question :: Vragen-
Ga naar: