Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 More RPG, throw the OFF-GAME in the WC!

Ga naar beneden 
+3
Gwyn
Melanie
Fanta
7 plaatsers
AuteurBericht
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Empty
BerichtOnderwerp: More RPG, throw the OFF-GAME in the WC!   More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Emptyma dec 26, 2011 7:20 am

Hoi iedereen!

Ik heb Niaex aangemaakt omdat ik mezelf wou uitdagen: maar één post (de beginpost) in de off-game, zoveel mogelijk posten in de RPG. Nu wou ik jullie uitdagen om hetzelfde te doen. Dit om het posten in de off-game weiniger te maken en om het RPG'en te promoten. Het is namelijk niet echt leuk als je een halfuur afwezig bent en opeens heel het topic twee bladzijdes verder is. Ik geef toe: ik heb dezelfde fout gemaakt en ook veel gedaan in de off-game, maar ik ga dat nu veranderen.
Ik heb mezelf uitgedaagd om met het account dat ik al heb, (Fanta en Zayn), maar tot het maximum (5) posten per dag in de off-game te doen en de rest allemaal in de RPG-ruimte. Met Niaex heb ik net mijn eerste post in de off-game gedaan, de rest gaat allemaal naar het RPG'en en het zelf ontwerpen van topics (ook al laat ik dat deze keer aan Nina over, haha xD)
Wil je meedoen en bewijzen dat jij ook zonder de off-game kunt? Take the challenge! Het is heel erg leuk en je kan ook heel makkelijk een off-game post achterlaten in je RPG-post, door onderaan je post gewoon iets onbenulligs te typen! Wil je eens een onbenullige post naar een ander persoontje sturen? Vraag dan iemand anders voor een leuk topic! Je kunt ook berichten, die je normaal in het onzin-topic achterlaat, op een nuttige manier in de RPG achterlaten, mèt een goede post. Dat accepteren mensen veel beter dan dat je de onzin-topic helemaal volspamt! ;D

TAKE THE CHALLENGE (of hoe je het ook schrijft) en doe mee voor een leukere RPG!

Groetjes,
Fanta, Zayn und Niaex
Terug naar boven Ga naar beneden
Melanie

Melanie


Aantal berichten : 281
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Melanie Deqeau
Partner: Make my fantasy real
Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer

More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Empty
BerichtOnderwerp: Re: More RPG, throw the OFF-GAME in the WC!   More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Emptyma dec 26, 2011 7:26 am

Leuk idee!
Ik ga het ook proberen, nee, doen!
*motivatie*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Empty
BerichtOnderwerp: Re: More RPG, throw the OFF-GAME in the WC!   More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Emptyma dec 26, 2011 11:12 pm

Ik ga het ook doen met mijn nieuwe account dat ik aan ga maken :la:

Gwyn is nu te 'besmet'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gemma

Gemma


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 09-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Gemma Jones
Partner: Would you dare?
Reden van plaatsing: Sociopaat

More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Empty
BerichtOnderwerp: Re: More RPG, throw the OFF-GAME in the WC!   More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Emptyma dec 26, 2011 11:14 pm

Awesome idee Very Happy

Eens zien of mij dat lukt (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Louis

Louis


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 09-12-11

Character sheet
Naam: Louis William Tomlinson
Partner: Don't need.
Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.

More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Empty
BerichtOnderwerp: Re: More RPG, throw the OFF-GAME in the WC!   More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Emptyma dec 26, 2011 11:46 pm

Om verwarring te voorkomen: Ik bedoel dat je met je andere accounts (dus niet met het account waarmee je meedoet aan deze actie) maximaal vijf andere posten mag maken in de off-game. Met het account waarmee je meedoet is het de bedoeling dat het maar één post van al je posten in de off-game is, de rest in RPG. Have fun, Gwyn doet ook mee ^^ Nice!
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Verweggistan

Character sheet
Naam: Matt Franceschi
Partner: I'm married to the music.
Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.

More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Empty
BerichtOnderwerp: Re: More RPG, throw the OFF-GAME in the WC!   More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Emptywo dec 28, 2011 2:46 am

Mm, is helemaal niet posten niet een beetje teveel van het goede?

Waarom niet gewoon posten, maar dan met een limiet van 5 berichten, of 10 berichten, wat je zelf wilt Razz Nu staat het kletstopic stil..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mydreamaremydreams.tumblr.com/
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Empty
BerichtOnderwerp: Re: More RPG, throw the OFF-GAME in the WC!   More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Emptydo dec 29, 2011 4:22 am

Tja... Je kiest er zelf voor om mee te doen met het account waarmee je wilt doen, de rest van je accounts mag gewoon overal blijven posten, maar dan met een gewaagd minimum dan het normale dat je zet. 5 of 10 posts lijken me daarin wel voldoende.
Bovendien kies je er zelf ook voor om een account te maken, een off-game post te doen en de rest in de RPG, het is geen verplichting en je kan je andere accounts nog altijd gebruiken om een berichtje achter te laten in't kletstopic ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 22-12-11

Character sheet
Naam: Vince Eversmann
Partner: Everything is a danger, also love
Reden van plaatsing: PTSS

More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Empty
BerichtOnderwerp: Re: More RPG, throw the OFF-GAME in the WC!   More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Emptyvr dec 30, 2011 9:11 am

Besmet.. Ik ga kijken als ik binnen kort een acc aan kan maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Empty
BerichtOnderwerp: Re: More RPG, throw the OFF-GAME in the WC!   More RPG, throw the OFF-GAME in the WC! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
More RPG, throw the OFF-GAME in the WC!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: That's the question :: Ideeën-
Ga naar: