Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gebieden

Ga naar beneden 
+9
Auburn
Louis
Fanta
Fawn
Yué
Brittany
Yana
Hayden
Melanie
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Louis

Louis


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 09-12-11

Character sheet
Naam: Louis William Tomlinson
Partner: Don't need.
Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptyza dec 10, 2011 8:56 pm

Haha, ik voel me dom met mijn ideetje xD
Voor de rest super goede ideeën :3
Ik ga in een hoekje zitten nadenken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptyzo dec 11, 2011 12:14 am

Waarom dom? Geen enkele vraag is dom, die bestaan gewoon niet! xD

Ik twijfel alleen nog.. is een eetzaal verstandig? Er is buiten bij de rozentuin ook al een picknick plek, duss.. reacties graag! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Louis

Louis


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 09-12-11

Character sheet
Naam: Louis William Tomlinson
Partner: Don't need.
Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptyzo dec 11, 2011 12:15 am

Ja oké, maar ik denk niet dat mensen met serieuze problemen gezellig aan de picknicktafel gaan zitten om te eten..
Bovendien is een eetzaal niet alleen goed voor te eten, maar ook voor zoveel meer ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburn

Auburn


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 09-12-11

Character sheet
Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade
Partner: /
Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptyzo dec 11, 2011 12:45 am

Een eetzaal vind ik wel handig hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptyzo dec 11, 2011 12:52 am

Eetzaal is inderdaad heel handig, vooral omdat je dan bijv. kan rpgen dat je een conflict hebt met een bewaker
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptyzo dec 11, 2011 1:19 am

Ze zijn alle drie toegevoegd en hier blijft het voorlopig bij!

~Have fun! =3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Louis

Louis


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 09-12-11

Character sheet
Naam: Louis William Tomlinson
Partner: Don't need.
Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptyzo dec 11, 2011 2:06 am

You're the best :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptyzo dec 11, 2011 3:46 am

Maar hoe zit het eigenlijk met onderwijs? *ziet nu pas Zayns onderschrift* OMG HAYDEN, DANKJEWEL! *vliegt je om de hals*
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptyzo dec 11, 2011 3:48 am

Gheghe, had ik zomaar zin in.. hoop dat je hem leuk vind! :3

Ehhm.. daar had ik eerlijk gezegd nog niet over nagedacht! Ik zal er over nadenken of ze binnen Disturbia Clinic les krijgen, één dag per week ofzo, of dat er toch een school zit in het dorp.. waar ze dan ook met bewaking heen worden gebracht. Want dat maakt het dorp-gebied ook weer wat groter! x3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptyzo dec 11, 2011 4:00 am

Dat lijkt me wel wat! :3 Onderwijs moet natuurlijk ook :3
Oeh oeh, en dan speciale winkelstraten waar je spulletjes kunt kopen :3
En de school super beveiligd, met klaslokalen enz... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2011 7:32 am

Ohja, er zou ook nog wel een schuurtje komen bij de Boerderij! Voeg ik later wel toe, als subgebied!

School weet ik niet.. als je voor je ziet als iedereen bij elkaar zit, ik weet zeker dat 75% van de tieners geen aandacht weten te houden en zich met andere zaken gaan bezighouden, misschien ontstaan er gevechten en alhoewel er bewakers bij zijn.. lijkt het mij geen slim idee! Bovendien denken die dorpelingen er simpelweg 'Kind met problemen valt niets aan te leren' over.
Een winkelstraat denk ik net zo min over, zie beschrijving van Portal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2011 7:53 am

Ik weet dat je een sportcentrum geen goed idee vind, maar ik ben benieuwd of je met wat nieuwe argumenten van gedachten veranderd (aa)

Je zou als gebied een fitnesszaal/sportzaal kunnen toevoegen, er zijn een aantal patiënten die last hebben van stoornissen als ADHD en dus een overdosis aan energie hebben. Voor hen is het goed om dit te kunnen uiten. Ook zijn er genoeg mensen die hun verdriet willen vergeten door middel van sport, er zijn ook klinieken die gebruik maken van creatieve therapie een van de mediums die hier bij word gebruikt is dans en er bestaat ook sport therapie. Sport is een goede manier voor mensen om te ontspannen, en dat is iets wat mensen in een kliniek als deze goed kunnen gebruiken.
Voor de bewakers ook beter, anders krijgen ze een stelletje hyperactive, gestoorde patiënten die nergens hun agressie en energie in kwijt kunnen.

Zo dat was mijn mini betoogje, en ik hoop dat je je eerdere besluit herziet (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2011 8:15 am

Ik vind het best wel een goed idee ^_^
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 08-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Leidschendam

Character sheet
Naam: Nikki Jennifer Check
Partner: HÁHÁHÁ
Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2011 9:27 am

Ik ook! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Donovan

Donovan


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 11-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Tweede straathoek rechts, eerste prullenbak.

Character sheet
Naam: Donovan Ikävalko
Partner: Toverstokje?
Reden van plaatsing: Dwangneurose & geestelijke ongezondheid/waanideeën

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2011 9:44 am

Of het is een plek waar patiënten gewichten naar elkaar hoofd kunnen smijten, vechttechniekjes aan kunnen leren om "de witte mensjes" aan te kunnen... *kijkt waakzaam om zich heen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2011 11:07 am

@Dante, opzich heb je best wel gelijk.. maar zoals Donovan ook al zegt, leef je eens in in een patiënt die zelfmoordneigingen heeft.. en daar zo'n beetje alles tot z'n beschikking heeft om het door zijn huid te steken. Dan kan ik nu wel heel moeilijk gaan doen dat er dan categorieën komen (1, 2 &3) voor patiënten en dat ze maar in een bepaalde aantal gebieden mogen posten dus het hoogste niveau mag hooguit in de isoleercellen ofzo.. maar dat maakt het RPG'n er ook niet makkelijker op. Aan de ene kant denk ik: als ik het gebied aanmaak, is het aan jezelf of je daar gaat posten met een patiënte die het liefst andere mensen omlegd en daar gewichten kan pakken om dat dan naar iemand z'n hoofd te smijten, maar aan de andere kant heb ik ook het gevoel dat er dan misbruik van kán worden gemaakt.

Ik weet het nog niet zo goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2011 11:17 am

Over het algemeen zijn er geen scherpe dingen in een fitness ruimte, in elk geval is het niet noodzakelijk. Gewichten waarmee iemand kan gaan gooien, oké dat is een punt. Maar er hoeven niet perse gewichten te zijn. Wat dacht je van een loopband? Zo'n ding is zelf voor een sterke gast te zwaar om mee te gaan gooien, home trainers, leg press, apparaten waarmee je je buik/been/rug/arm spieren kan trainen allemaal te zwaar om mee te gaan smijten.
En op zich helemaal voorkomen dat iemand zichzelf of een ander wat aan doet kun je niet, dan zou je ze in de isoleercel moeten zetten. Want boerderij zouden ze met geiten kunnen gooien, I know bijna net zo onrealistisch als gooien met een loopband (aa) Rozen struiken zitten onder de dorens, in ramen zit glas, zelfs plastic mesjes en lepels kunnen schade aan brengen als je ze breekt. Je kunt altijd wel iets verzinnen waarmee je iemand anders of jezelf kan verwonden, een fitness ruimte waar altijd een bewaker aanwezig is zal niet voor extreme situaties zorgen, althans dat is wat ik denk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2011 11:25 am

Da's waar, en ik zal er over nadenken. Mijn hoofd staat er al dagen niet naar om logisch na te denken (zoals sommigen wel al gemerkt hebben in spellen of whatever) en bovendien vind ik dat er al genoeg gebieden zijn om voorlopig in te posten. Over twee á drie maanden praten we wel weer verder over nieuwe gebieden, maar meer dan het schuurtje en de fitness ruimte (maybe) zal er niet meer komen.

Hier kan nu wel een slotje op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Gebieden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden   Gebieden - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gebieden
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: That's the question :: Ideeën-
Ga naar: