Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Fighting...!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Freddie

Freddie


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 08-01-12
Leeftijd : 36

Character sheet
Naam: Freddie Kingsley
Partner:
Reden van plaatsing:

Fighting...! Empty
BerichtOnderwerp: Fighting...!   Fighting...! Emptyza jan 14, 2012 11:51 pm

Een meisje met zwart haar en blauwe ogen liep door de keuken. Ze gaapte verveeld. Ze liep voorbij wat tafels en voelde een hand. Ze snoof en keek om. Een dikke man keek haar grijnzend aan. "Heeey ga je niet mee naar mijn slaapkamer?" vroeg hij en knipoogde. Skye snoof en sloeg zijn hand van haar af. "Nee en blijf van me af!" siste ze naar hem. De man snoof en stond op. "Als ik zeg dat je meegaat dan ga je mee!" zei hij dreigend. Skye keek hem aan en rolde met haar ogen. De man pakte haar vast en duwde haar op een tafel. Skye voelde de tafel tegen haar rug en kneep haar ogen even dicht. Ze trapte hem van haar af en sprong recht. "Nou als je wil vechten, vecht dan!" riep ze kwaad. De man trok een mes en liep op haar af. Skye ontweek de steken en voelde een snee in haar zij. Ze snoof en trok haar mes. Opeens duwde ze die in zijn buik en de man zakte in. Skye werd dan door twee mensen vastgegrepen, blijkbaar de vrienden van de man. Skye trok en keek kwaad naar de ingezakte man. Ze probeerde te trappen maar dat lukte niet. Vele mensen omringden hun door het gevecht...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fighting...!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Disturbia Clinic || Binnen :: K.-
Ga naar: