Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hayden in thâ house

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Hayden in thâ house Empty
BerichtOnderwerp: Hayden in thâ house   Hayden in thâ house Emptyma dec 05, 2011 4:30 am

ღx Naam xღ
Dianta (Didi, Diaan, Diant)
ღx Sexe xღ
Femaaaaleeeeee >:]
ღx Leeftijd xღ
16, babe!
ღx Random shizzle xღ
Ik heb 2 honden, een mannelijke Australian Shepherd van 6 jaar oud genaamd Kess (EEN DIKKE OPOE, MOEWHAHAHA! Nee bijna! >.<) En de andere is ook een mannelijke Oud-Duitse Herder, volledig zwart (MIJN ZELDZAME LEKKERDING <3) van 9 maanden genaamd Sobat, daar train ik 'serieus' mee, dus G&G nu nog. Met Kess doe ik enkel frisbee, maar nu is dat ff af vanwege seizoen! (a)
Okay, genoeg over huisdieren shit.. ik ben verslaafd aan photoshop, zoals sommige wel al weten.. maak verdomd vaak setjes, heb ook wat moeilijkere manips gemaakt..

KIJK HIER ALS JE DURFT~! :\\\\'D
Spoiler:

Verder is RPG m'n leven geworden, doe ik al vanafff... 04-06-09 dus dat is al een redelijke tijd! :\\\\'D
Verderrrrr.. wat kan ik nog meer zeggen? :faint:
Hebben jullie wat tegen homo's en lesbische kindjes? Zoja, IK BEN ER ÉÉN! :\\\\'D :dummy: Zo, dat heb ik ook de wereld even in gegooid! :3
Hmm.. ik doe nu de opleiding Verzorgende op HC, maar weet niet zeker of dat wat voor me is.. ik denk dat dit gewoon een proefjaar is ofzo, want in de tussentijd dat ik die opleiding volg, is mijn hart al uit m'n lijf gerukt en naar een andere opleiding verhuisd. Ik bedoel: Ik denk dat mijn hart meer bij het photoshoppen ligt, zoals Sci-fi shit creëren in films enzo! Dat lijkt me zo gaaf, of net zoals in HP (alle shizzle op een rij) die spreuken enzooo! Dat lijkt me zo coeliejoelie! :la:
BTW, JA.. DAT LEKKERE WIJF OP DIE MANIP IS ÉÉN VAN MIJN GROTE VOORBEELDEN, SIMONE SIMONS AKA LEADZANGERES VAN EPICA! Lekkerding dat ze is! Cool
Ohjaa, muziek! Ik ben al sinds 2005 fan van Tarja Turunen, dus dat is al foeking lang.. (luister ook gewoon nog Nightwish muziek waar zij enkel in zingt, omdat Annette lelijk is en haar liedjes zingt en ze is lelijk en kan niet zingen en heeft een kutstem enzo! Twisted Evil ) en ik blijf ook altijd trouw fan van haar! Pas een jaar geleden is daar P!nk bij gekomen, omdat zij ook zo lekker rock'd!
En daarna pas Epica, omdat ik Simone Simons ontdekte op een vage manier. Het ging zo: Ik zocht een roodharig persoontje voor een karakter op andere RPG, MH, en toen keek ik rond op een galerij-site.. Listal btw, en toen zag ik haar tussen in een lijst staan.. toen ging ik haar bestuderen en mijn conclusie was dat ze uit de hemel was komen vallen en in mijn leven gekomen was. En ze is NL btw, en Epica is een metal band. En toen ging ik hun muziek luisteren en bleek dat Epica de band van m'n dromen is, précies de muziekstijl wat ik lieft! Dus dat is het zo'n beetje qua muziek. Luister ook gewoon Lady Gaga, Aloha from Hell, Rihanna en dat soort shizzle, maar daar zal ik nooit écht fan van worden. Misschien van Lady Gaga, want zij is ook hot, maar bij die 3 zal het wss blijven!
En verderr heb ik één beste vriendin ofzeuw, waar ik zo vaak mee mogelijk afspreek (wat dus al op 3/4 keer in de maand word, vanwege rooster, stage und huiswerk shit! :C) en coele dingen mee doe. Dus melig (NIET WOORDENBOEK MELIG! Af en toe wel.. maarja x3) RPG'n, haar slaafbroertje dingen voor ons laten doen, horror films kijken, OHJA ECHT WEL!, photoshop dingetjes doen, WEET IK VEEL ALLEMAAL VOOR GAAF-ITEIT! ;D Wij zijn gewoon coelie! Cool

Nog vragen, peeps? OH, EN IK HEB NU WITTE SOKKEN AAN! Just for sure.. :rainbowsheep:


Laatst aangepast door Hayden op zo feb 26, 2012 10:22 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Hayden in thâ house Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hayden in thâ house   Hayden in thâ house Emptyma dec 05, 2011 6:00 am

DIANTAAAAAAAAAAAAA <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Yué

Yué


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Yué Sahin
Partner: I would say, there is a little twinkle in my heart.
Reden van plaatsing: Agressief (ADHD)

Hayden in thâ house Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hayden in thâ house   Hayden in thâ house Emptyma dec 05, 2011 6:11 am

Wauw, mooie naam!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Hayden in thâ house Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hayden in thâ house   Hayden in thâ house Emptyma dec 05, 2011 6:30 am

ENYAAAAAAAAAAAAAA! «33 LUV JOU! ;'D

Dankje Yué! Very Happy :la:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Nina

Nina


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 21-12-11
Leeftijd : 25

Character sheet
Naam: Nina Jones
Partner: Stutters ♥
Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa

Hayden in thâ house Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hayden in thâ house   Hayden in thâ house Emptyza maa 03, 2012 1:12 am

HOOOOI
Never seen u before = D

Who am I kidding?
DIAAAAANTAAAAAAH =DD
U AWESOME AYE CAPTAIN KINDJEUH xD

U faaan :\\\\'D
ERIIIC IS STIEKEM GAAAAAY <3
U get me right? o.0

Maar goed
U AWESOMEEEH<3
EN IK LIEF U BEWERKINGSSHIZLLE :\\\\'D
:hug:
=3 RAINBOOOWSHEEEPFORESCUEEE :\\\\'D
ERICKIDNAPPEEEN ^^
WILHEM<3

Ookalishijgay :]

~ Sawrry for the 100 % onzin in dit, maar ik moest toch hallo zeggen? D:

:3

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Hayden in thâ house Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hayden in thâ house   Hayden in thâ house Emptydo dec 27, 2012 6:58 am

BOOM BOOM BOOM.

ZSA.
WAHT U DOING.
ZSA.
STAAAAAHPP D:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Cian

Cian


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 25-12-12

Character sheet
Naam: Cian O'Carroll
Partner: I have to find you, tell you I need you.
Reden van plaatsing: Anxiety & Depression

Hayden in thâ house Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hayden in thâ house   Hayden in thâ house Emptydo dec 27, 2012 8:05 am

That was my evil twin. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hayden in thâ house Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hayden in thâ house   Hayden in thâ house Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hayden in thâ house
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hayden le Dominante
» Kamer van Gwyn & Hayden
» || Hayden's and Brianne's Room

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Voorstellen :: Real life voorstellen-
Ga naar: