Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Let me out Asshole

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Demi

Demi


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 12-02-12

Character sheet
Naam: Demi
Partner:
Reden van plaatsing: Snijd zichzelf/kan plots bang worden/ woede aanvallen'

Let me out Asshole  Empty
BerichtOnderwerp: Let me out Asshole    Let me out Asshole  Emptyma feb 13, 2012 7:41 am

Haar armen werden ruw vastgepakt, een stem siste in haar oor dat ze moest kalmeren. De toon, de hardheid en vooral de manier waarop het gezegt werd deed weer woede oplaaien. Ze stoote een grom uit die net zo goed van een dier had kunnen zijn. De bewaker hield nog steeds zo goed als het kon haar armen vast op haar rug gedraaid. Boos trapte ze in zijn richting, niet dat het hielp. Maar het idee dat ze ‘tegengestribbeld’ had was al goed genoeg. Ze zuchtte en liet al haar energie wegvloeien. Ze hoorde een verbaasd geluidje uit de bewakers zijn mond komen toen ze slap werd. Hij verplaatste zijn armen naar haar middel om er voor zorgen dat ze niet met een klap op de vloer belande. Met een wazige blik in haar ogen lag ze op de vloer. De energie die zo net was weggevloeid kwam weer terug en stroomde door haar aderen. Ze hoorde de bewaker een ander roepen. Hij leek niet goed te weten wat hij moest doen, radeloos keek hij om zich heen .Blijkbaar een nieuwe hiero, Demi greep haar kans en krabbelde overeind ze ging er met een rot vaart vandoor. Jammer genoeg was de eetzaal aardig vol. Ze keek achter zich en zag een tweede bewaker verschijnen die kwam aangesneld, samen overmeesterde ze haar. Demi trok een pruillipje, ‘twee tegen één is niet eerlijk’ zei ze kinderlijk. Ze kon een kleine glimlach bij de een ontdekken maar die verdween net zo snel als die gekomen was. Voldaan liet ze een glimlach verschijnen die rees van oor tot oor. Ok ze was weird, dat maakte haar niet uit. Ze gedroeg zich soms ook als een kind, maar als dat een glimlach los maakte bij de bewakers had ze het ervoor over. De twee hadden haar ondertussen tussen hun in genomen en sleepte haar nu weg. Ze grimgraste toen haar knieën over de grond schoven. Ze liet een minmachtigende snuif horen toen ze er gewoon mee door gingen. Ze rolde met haar ogen, kom op iedere man/jong met een normaal pastuur en een gemiddeld aantal spieren zou haar zo overmeesteren. Ze was ‘klein’ en tenger, vergeleken de krachtpatsers die hier rond liepen. Toen ze merkte waar ze heen gingen begon ze te spartelen. Het had geen zin, she know maar gewoon voor het idee. De bewakers vertrokken geen spier terwijl ze haar in ‘bedwang’ hielde. De isoleercellen kwamen in zicht en Demi wist al hoe saai het ging worden. Ze liet zich vooruit slepen, en maakte zich extra zwaar. Op zich was het wel een luxe om zo vooruit gesleept te worden, ze hoefde zelfs niet te lopen. Ook een kenmerk van Demi, ze zag alles van de positieven kant. Ze werd in de cel ‘gegooit’ ze stond alweer op haar benen voordat de deur gesloten was. Ze klopte haar knieën af, die onder het stof zaten. Haar donkerblauwe skinny jeans was gelukkig niet kapot. Haar lange shirt was ook nog in tact zag ze. Ze was nog maar een paar minuten in dit stinkhok en het begon haar al te vervelen. Ze wou iets doen, naar buiten desnoods wou ze ‘klusjes’ doen maar niet in een cel waar ze niks te doen had. Misschien kwam er nog iemand bij of kwam een bewaker langs, ze glimlachte. En liep naar het kleine raampje waar trailies voor zat, alsof ze door dat ding doorheen zou kunnen. Ze bonkte met haar handen tegen de metale deur, ‘Let me out Asshole’ schreeuwde ze terwijl woede opborrelde. Boos bleef ze door meppen tot haar vuisten pijn deden en er kleine wondjes ontstonden. Teleurgesteld liet ze zich tegen de deur omlaag zakken. Ze legde haar hoofd in haar handen en trok haar knieën op. Zo zat ze ongeveer een kwartier tot opeens de deur werd geopend. Verbaasd viel ze achterover op haar hoofd. ‘Auwts’ mopperde ze terwijl ze de jonge bewaker aan keek. Die had zo te zien iemand bij zich, de bewaker wist voor een minuut niet wat hij moest doen. Demi lachte onschuldig naar hem, ‘een sorry is wel op z’n plaats’ zei ze met twinkelende ogen. Bewakers uitdagen is het leukste wat er is. Hij keek haar verbaasd aan, mompelde iets wat op een sorry leek. ‘Exuces aanvaard’ aantwoorde ze vrolijk. Ze richtte haar aanadacht op de jongen die blijkbaar de Isoleercel in moest maar er nou niet bepaald ‘zin’in leek te hebben. Ze grijnsde vrolijk naar hem. Jep she was weird, lachen terwijl ze in een Isoleercel zat wat juist als straf moest dienen. De bewaker was inmiddels hersteld en zetten zijn pokerface weer op. Voor hij de deur sloot krabbelde ze overeind. Ze was kleiner dan hem, leek op een grassprietje vergeleken zijn spierbundels. Toch liet ze zich niet afschrikken, ‘Let me out Asshole’ zei ze met een uitdagende blik en grijns op hem gericht. Hij keek haar verbijsterd aan, ze glimlachte liefelijk.


Open
Terug naar boven Ga naar beneden
Illuna

Illuna


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 21-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Berlaar~

Character sheet
Naam: Illuna Dewulf Ortega~
Partner: You drive me insane~
Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden

Let me out Asshole  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me out Asshole    Let me out Asshole  Emptyma feb 13, 2012 10:37 am

Voor de zoveelste keer werd Illuna door dezelfde gang gesleurd , de ruwe stenen muur naast haar schaarde pijnlijk haar arme open toen ze ertegen werd gedrukt. Het maakte biet uit Illuna was meer gewend. In haar hoofd had ze al lang door dat tegenstribbelen geen zin had met twee van dit soort bewakers wiens handen ongeveer even groot als heer hoofd waren , maar er was al helemaal niets maar aan als ze niet eens tegendraads kon doen. ' Laat mij los ik heb verdomme niks gedaan ' schreeuwe ze met een hoog zaagstemmetje. Al had ze wel een raam van de eetzaal weten te versplinteren zo'n minuut geleden , wat maakte hat haar uit , het enige wat ze deed was haar medepatienten blij maken ! Nu konden ze tenminste wat glas meesmokkelen on zich nog eens serieus mee te snijden! Illuna had bog steeds het kleine breekmesje in haar sok verstopt zitten dus zij had het glas niet eens zelf nodig. Ze was gewoon de stille weldoener geweest! Wanneer de bewakers abrupt stopten wist ze dat het niet lang zou duren of ze zou weer een paar uren opgesloten zitten in die kutcel. Maar toen de bewaker de deur opensloeg zag Illuna dat ze niet alleen zou vastzitten . Een geiriteerde zucht ontsnapte haar zachtpaarse lippen toen ze een blond meisje zag rechtkopen en sprak met zo'n zoete stem dat Illuna er misselijk van werd. 'heeft dit kutoord nu niet eens genoeg isoleercellen ?' gromde ze pestend tegenover de bewakers. Blijkbaar werd haar kritiek niet geapricieerd want ze werd ruw de cel binnengesmeten en de zware ijzeren deur sloeg zwaar achter haar dicht. Illuna veegde snel het zand van haar zwarte kleedje . Minachtend keek ze op naar het blonde meisje vanaf de grond. Zacht stond ze recht . Snel analyseerde ze het meisje voor zich, Illuna wist al dat ze Demi heette, ze had haar al vaker gezien. 'blijkt dat we hier nu allebij vaststeken zeker ' gromde ze geiriteerd terwijl ze met haar zwarte vans hard tegen de deur schopte. Ze wist hoe harder ze zou schoppen hoe langer ze hier zou zitten, maar haar frustratie moest er gewoon uit.

Sorry Illuna's a biatch~
moet een beetje terug in het RPG'en komen dus sorry als het slecht is ;s
Terug naar boven Ga naar beneden
http://t0xicstrawberry.tumblr.com/
 
Let me out Asshole
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Disturbia Clinic || Binnen :: I.-
Ga naar: