Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 I will get used

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

I will get used - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will get used   I will get used - Pagina 2 Emptyvr maa 02, 2012 7:46 am


I will get used - Pagina 2 6iz684
​ ​​ ​
Hoe lang zaten ze daar nu al zo? Niet dat het haar iets kon schelen want ze hadden neits te doen, ja ok zij kon gewoon die cel uitstappen want niemand wist eens dat ze hier was maar Arnoud kon niet mee want ze hadden hem hier opgesloten. Ah ja. Even streek Mikaela door haar blonde haren en dacht na, ze had heimwee, en waarschijnlijk zou ze dat altijd wel hebben. Was ze maar thuis, weer in haar eigen comfortabele bed, niet zoals deze die hier waren en veel te hard waren ook nog. Haar ogen sloten zich even aan de herrineringen aan de tuin die aan het huis was gevestigd Die was wel twee keer zo lang hun huis, ze had er alleen maar goeie herinneringen aan en daar was ze erg dankbaar voor. Niet zoals die vreselijke herinneringen aan haar stiefmoeder die haar leven verzuurde. Toch zou ze dat graag weer terug nemen om weg van Disturbia hier te geraken. het was Mikaela wel opgevallen dat hij soms bijna in slaap viel dus zweeg ze om hem niet te storen. Ik heb je eigelijk niet gevraagt waarom je hier zit " hoorde ze hem vragen waardoor haar spieren zich in een fractie van een seconde weer opgespannen waren. Eigenlijk wou ze er niet over hebben maar ze zit hier toch tot ze dood is wat kon het dan toch voor kwaad, niets dus. "In het begin was het gewoon niet te zien, ik krijg woede uitbarstingen, het was goed verborgen waardoor niemand het besefte, zelfs euh...ik niet. Totdat mijn moeder voor mijn ogen is verm...." Mikaela brak het woord direct af en wende haar blik af toen ze de tranen voelde opkomen" Toen ze een ongeluk had" veranderde ze dat verschrikkelijke woord." Er was iets diep vanbinnen bij me geknakt, daarna had ik een heel hechte band met mijn vader omdat hij wist hoe ik me voelde maar hij wist niets van de veranderingen de woede die ik meer en meer voelde opkomen. Het zou misschien nooit boven water zijn gekomen maar toen kwam die vrouw van een stiefmoeder bij ons wonen. Ze haatte me vanaf het moment dat ze me zag en maakte sindsdien mij het leven zuur en smeet..euh af en toe dingen naar me als mijn vader niet thuis was. Op een dag toonde ze een of andere folder ofzow van Disturbia en zij dat ze me daarnaar toe zou sturen zodat niks meer in de weg kon liggen tussen haar en mijn vaders geld."Een heldere traan rolde over MIkaela haar beide wangen" Ik kon het niet meer tegen houden, die vreselijke woede die ik jaren heb kunnen inhouden en sloeg met een gebalde vuist recht in haar gezicht, jammer genoeg kwam juist op dat moment...mijn vader binnen" Even zweeg ze maar begon toen weer verder "Zonder dat hij nog nadacht is hij akkoord gegaan met die vrouw haar voorstel om mij naar hier te brengen, vanwege ik te gevaarlijk ben met die woede uitbarstingen" Nu begon ze langzaam te snikken duwde haar gezicht tussen haar handen zodat hij haar tranen niet te zien kreeg. Wat miste ze haar vader zo vreselijk.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

I will get used - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will get used   I will get used - Pagina 2 Emptyza maa 03, 2012 7:09 am

Zijn lied was af en hij hoorde mika zachtjes snikken. Hij sloeg zich weer voor zijn hoofd. Hij was weer zo in zijn gedachten verzonken dat hij niet in de gaten had. Hij keek mika aan. Oh man hij had het hier niet op. Hij hield niet van huilende meisjes. Hij twijfelde even. Zou hij een grap maken om haar op te beuren of zou hij haar troosten. Misschien was beide het beste. 'Zing ik zo slecht dat je er van gaat huilen' zij hij met een scheve glimlach. Hij wachten even om haar kans op een antwoord te gunnen. Maar daarna sloeg hij zijn anderen arm ook om haar heen. Hij trok haar wat veder dichter zich naar haar toe. Hij kon haar haar ruiken. zachtjes begon hij te praten Je moet blij zijn met zoon vader. Hij veelste snel zoon beslissing genomen. Hij zal je gaan missen. Hij zal inzien dat hij fout zat. Vooral als je contact met hem houdt en zegt dat je hem mist Hij drukte een zachte kus op haar hoofd. Daarna ging hij liggen en trok hij mika mee. Hij lied haar uithuilen terwijl ze haar over haar haar streelde. Het komt wel goed Bleef hij zachtjes zeggen.[/b]

Talk to me softly
There is something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin is changin' inside you
And don't you know


Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


Give me a whisper
And give me a sign
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby


And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby


And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight


Begon hij zachtjes te zingen. Tekst paste misschien niet echt in de situatie ze waren geen geliefde maar het maakte niet veel uit. Hopelijk vrolijkte het haar op. BIj hem deed het tenminst wel wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

I will get used - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will get used   I will get used - Pagina 2 Emptyza maa 03, 2012 7:35 am


I will get used - Pagina 2 6iz684
​ ​​ ​
Natuurlijk hield ze zich sterk maar op sommige momenten door sommige gebeurtenissen is dat moeilijker dan andere keren. Een lichtte zucht verliet haar keelgat en met een vlug gebaar veegde ze haar tranen weg, zwak wilt ze al helemaal niet overkomen. Het was dom om haar zelf zo te laten gaan. Niet slim...Maar het was gewoon niet in te houden. Door nog eens goed erover te hebben gepraat heeft ze beseft dat ze nog steeds van haar vader hield en vergaf hem van wat hij had gedaan, toch kon je het niet meer terug draaien ook al wou Mikaela dat met heel haar hart. 'Zing ik zo slecht dat je er van gaat huilen' hoorde ze hem vragen waardoor ze even haar omdraaide, haar tranen lachend wegveegde en even met haar hoofd schudde." Nee zo erg is het niet" sprak ze lichtjes grinnikend. Toen hij ook zijn andere arm rond haar had geslagen en ze dichter bij hem had getrokken liet ze haar hoofd tegen zijn borskas leunen en luisterde ze naar zijn hartslag. Even sloot ze haar ogen en genoot van het geklop van het hart en kalmeerde haar wat meer, niet helemaal maar het hield wel. Je moet blij zijn met zoon vader. Hij veelste snel zoon beslissing genomen. Hij zal je gaan missen. Hij zal inzien dat hij fout zat. Vooral als je contact met hem houdt en zegt dat je hem mist" Mikaela liet zijn woorden eens goed tot haar door laten dringen en speelde het nog eens opnieuw af in haar hoofd en schudde half met haar hoofd."Ja, maar hij kan het nu toch niet meer gedaan maken?" sprak ze half vragend en zeggend. Het komt wel goed hoorde ze hem nog zeggen maar ze zei er niks op en toen ze hem hoorde zingen sloot ze haar ogen weer langzaam en luisterde naar wat hij zingde en kalmeerde nog wat meer. Toen Mika merkte dat het liedje was gestopt fluisterde ze half." je zingt mooi" Langzaam keek ze op keek hem even enkele seconden recht aan maar legde toen haar hoofd weer op zijn borstkas en staarde naar het niets."Wat mis ik men vader vreselijk" sprak meer tegen zichzelf dan tegen Arnoud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I will get used - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I will get used   I will get used - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I will get used
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Disturbia Clinic || Binnen :: I.-
Ga naar: