| | [Verhaallijn] We all need back up! | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Dante

Aantal berichten: 185 Registratiedatum: 13-12-11 Leeftijd: 17 Woonplaats: In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: It's like my mind is playing tricks on me. Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
 | Onderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up! do feb 23, 2012 12:18 am | |
| @Auburn: Haar karakter past prima bij de groep, ik zal haar in het lijstje zetten!  @Dianta: Dan zou één van die twee ook wel bezit van haar moeten hebben als ze de andere ontmoet... Maar ik vind het prima, ik zal je erbij zetten En over wat betreft het ontmoeten, ik zal binnenkort een topic'je openen. Misschien in de kerk? Aangezien ze daar elke week -ik neem aan zondag met de mis- heen moeten, ik denk dat de meeste van de groep dan sowieso achteraan zitten? Is iemand hier tegen? Aangezien zijn haar karakter gelovig is of iets? @Jared: Als het aan mij ligt staat er snel wat meer op je lijstje (: Ik zal je erbij zetten! En we worden nu al in de gaten gehouden door de bewakers, zo te zien heeft de groep al een bepaalde status voor die echt bestaat |
|
 | |
Celia

Aantal berichten: 24 Registratiedatum: 23-02-12
Character sheet Naam: Celia Serena Bienati Partner: Believe me honey, I'm the queen of mixed signals... you will never get me. Reden van plaatsing: Gedeelde psychotische stoornis, Stemmingswisselingen
 | Onderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up! do feb 23, 2012 1:22 am | |
| Name: Celia Serena Bienati Karakter: | Spoiler: | | | Een vrijevogel. Al sinds haar jeugd wordt ze zo genoemd. Dat was ook niet moeilijk te verklaren: het meisje dat altijd netjes gekleed moest zijn, altijd beleefd en lief moest zijn hing altijd buiten. Ze kwam eigenlijk zelden binnen als het niet nodig was, ze hield van de stad en van de vrijheid die het haar gaf. Celia is niet alleen iemand die van haar vrijheid houdt, ze werkt zich nog wel eens in de nesten. Kleine misdaden zijn haar wel bekend, winkeldiefstal draait ze haar hand niet meer voor om. Schijn bedriegt dus… Het brave, verlegen meisje op de dag verandert in een waar feestbeest in de avond. Haar hele stemming verandert dan naar open, flirterig en vooral uitdagend. Vraag je haar ’s nachts een one night stand te zoeken… zal ze meestal slagen. Over het algemeen is dus ze iemand die van haar vrijheid geniet, dit ook eist, maar vriendelijk blijft. Ze trekt haar mond wel open als het nodig is… maar meestal mijdt ze dit… totdat de nacht komt. |
Als je nog iets wilt weten, zeg je het maar, dan geef ik er antwoord op |
|
 | |
Dante

Aantal berichten: 185 Registratiedatum: 13-12-11 Leeftijd: 17 Woonplaats: In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: It's like my mind is playing tricks on me. Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
 | Onderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up! do feb 23, 2012 1:34 am | |
| @Celia: Ik zal je in het lijstje zetten!  Ik zal binnenkort, waarschijnlijk morgen een topic'je openen waar iedereen elkaar kan ontmoeten. Ik dacht er aan dit of in de kantine of of in de kerk te doen. Dit zijn plekken waar veel mensen op een verplicht tijdstip zijn, dus dat lijkt me het handigst (: Iemand voorkeur voor een bepaalde plaats? Zodra ik hem heb geopend zal ik de link hier neer zetten! |
|
 | |
Shiloh

Aantal berichten: 39 Registratiedatum: 22-02-12
Character sheet Naam: Shiloh Fernandez Partner: - Reden van plaatsing: Agressie -Zware verslaving drank en sigaretten.
 | Onderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up! do feb 23, 2012 10:35 am | |
| Mij gelijk!  Maar kzie het al helemaal zitten. ;-) |
|
 | |
Mikaela

Aantal berichten: 121 Registratiedatum: 28-01-12 Leeftijd: 16
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: you can't handle me Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
 | Onderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up! do feb 23, 2012 10:36 am | |
| ja het zelfde Xd dit word super Xd |
|
 | |
Jared

Aantal berichten: 125 Registratiedatum: 05-01-12 Leeftijd: 15 Woonplaats: Somewhere
Character sheet Naam: Jared Partner: Stefan. I love you and everyone can know! Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis
 | Onderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up! do feb 23, 2012 10:38 am | |
| Same here! Ik ben voor de eetzaal, in de kerk moeten ze vast stil zijn xD |
|
 | |
Declan

Aantal berichten: 273 Registratiedatum: 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
 | Onderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up! do feb 23, 2012 10:45 am | |
| Ja, en in de kerk is het zeer waarschijnlijk dat Auburn doordraait, omdat het naast het kerkhof is. Dan kan ze gekke dingen gaan doen. |
|
 | |
Shiloh

Aantal berichten: 39 Registratiedatum: 22-02-12
Character sheet Naam: Shiloh Fernandez Partner: - Reden van plaatsing: Agressie -Zware verslaving drank en sigaretten.
 | Onderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up! do feb 23, 2012 10:50 am | |
| | Jared schreef: | Same here! Ik ben voor de eetzaal, in de kerk moeten ze vast stil zijn xD |
Daar heb je wel een punt. Het gaat sneller opvallen als ze in een groepje zitten te praten. XD |
|
 | |
Mikaela

Aantal berichten: 121 Registratiedatum: 28-01-12 Leeftijd: 16
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: you can't handle me Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
 | Onderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up! do feb 23, 2012 11:08 am | |
| ja en de eetzaal is de beste plek want dan kunnen ze gewoon al babbelend "eten" |
|
 | |
Celia

Aantal berichten: 24 Registratiedatum: 23-02-12
Character sheet Naam: Celia Serena Bienati Partner: Believe me honey, I'm the queen of mixed signals... you will never get me. Reden van plaatsing: Gedeelde psychotische stoornis, Stemmingswisselingen
 | Onderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up! do feb 23, 2012 12:58 pm | |
| Misschien juist wel buiten.. minder bewaking; dus ze kunnen minder snel gesnapt worden?  |
|
 | |
Declan

Aantal berichten: 273 Registratiedatum: 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
 | Onderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up! do feb 23, 2012 1:47 pm | |
| Maar hoe komen ze dana llemaal samen op die plek, dat is een beetje onwaarschijnlijk toch? En als ze praten met elkaar si het toch niet verdacht. |
|
 | |
Jared

Aantal berichten: 125 Registratiedatum: 05-01-12 Leeftijd: 15 Woonplaats: Somewhere
Character sheet Naam: Jared Partner: Stefan. I love you and everyone can know! Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis
 | Onderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up! do feb 23, 2012 1:53 pm | |
| Het is sowieso verdacht en ze worden sowieso wel gesnapt... Maar wat maakt het uit  |
|
 | |
Korn

Aantal berichten: 85 Registratiedatum: 12-02-12 Leeftijd: 17
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
 | Onderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up! do feb 23, 2012 2:31 pm | |
| | Jared schreef: | | - Een geit ontvoerd (+Korn) |
Zal ik er dan ook maar bij komen? ;o |
|
 | |
Dante

| Onderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up! do feb 23, 2012 3:16 pm | |
| Dan word het de eetzaal, dat is de meest logische plek om zo'n grote groep te ontmoeten (: De kerk valt het idd op als ze met ze allen gaan zitten praten. Ik zal zo het topic openen, de link zal ik daarna hier neer zetten @Korn: Als je er bij wilt, een vlugge karakterschets en dan mag je er waarschijnlijk al bij tenminste ik verwacht niet dat Korn een braverikje is aangezien hij een geit heeft ontvoerd xD |
|
 | |
Korn

Aantal berichten: 85 Registratiedatum: 12-02-12 Leeftijd: 17
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
 | Onderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up! do feb 23, 2012 3:22 pm | |
| Vlug en kort? Hij houdt niet van regeltjes. Meer durf ik niet te zeggen, erg slecht in het houden aan karakterbeschrijvingen. |
|
 | |
| | [Verhaallijn] We all need back up! | |
|