Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [Verhaallijn] We all need back up!

Ga naar beneden 
+20
Caine
Sawyer
Mica
Emble
Ethan
Fay
Andrew
Korn
Shiloh
Celia
Gregory
Jack
Jared
Hayden
Auburn
Arnoud
Declan
Mikaela
Momsen
Dante
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptyza feb 25, 2012 3:13 am

@Korn: Ik ben zelf ook van het rustig posten, met school lukt het me echt niet om dagelijks te posten (aa) Maar als je je weer uit wilt schrijven is het prima, dan haal ik je uit het lijstje Wink

Ja, het word inderdaad tijd dat we ons aan een volgorde gaan houden, anders is het niet meer te doen. Dus vanaf nu netjes op je buurt wachten voor je post Razz Mensen die nog niet in het topic zitten maar wel bij de groep horen mogen binnen vallen wanneer ze willen, daarna moeten ze zich net als de rest aan de volgorde houden op die manier blijft het overzichtelijk en hoeft iemand die twee dagen geen tijd heeft niet direct zes pagina's te lezen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptywo jan 02, 2013 7:08 am

COME BACK

Met de herrijzing van Disturbia en een overvloed aan bewakers, dacht ik dat het wel eens tijd werd de groep te doen herrijzen! Tenslotte moeten we de bewakers iets te doen geven, anders gaan die zich ook zo snel vervelen. En hé, samen staan we sterker dan alleen!

De groep heeft de afgelopen maanden regelmatig samen gehangen, ze hebben het de bewakers nog niet erg moeilijk gemaakt. Niet als groep in elk geval, wel afzonderlijk en soms in kleine groepjes. Misschien dat ze binnenkort eens als groep lastig gaan doen, niet dat ze de bewakers aan gaan vallen. Gewoon een beetje herrie schoppen, genieten van het leven en zich niets aan trekken van de regels. Ook kunnen ze natuurlijk altijd op elkaars steun rekenen.

So who's in? Wie van de leden die al bij de groep hoorde heeft zin om er mee verder te gaan? Als jullie het hier zouden willen zeggen, dan stuur ik jullie een pb'tje met mijn plan. Want wat zou er leuk aan zijn als de bewakers al weten wat er gaat gebeuren?

En aangezien er wat leden verdwenen zijn, is er plaats voor nieuwe leden. Zij komen er echter niet zo makkelijk in en moeten een ontgroening door staan. De mensen die ik geschikt vind voor de groep krijgen net als de andere leden een pb'tje, tijdens de gebeurtenis zullen zij ook hun ontgroening moeten doorstaan, of niet natuurlijk, dat kan ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiloh

Shiloh


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 22-02-12

Character sheet
Naam: Shiloh Fernandez
Partner: -
Reden van plaatsing: Agressie -Zware verslaving drank en sigaretten.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptywo jan 02, 2013 7:11 am

Ik wil er graag nog steeds bij! :\\\\'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptywo jan 02, 2013 7:14 am

jah ik wil Mika wel aanmelden
kijk maar of Mika goed genoeg is of niet xd



Laatst aangepast door Mikaela op wo jan 02, 2013 7:28 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Emble

Emble


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 01-01-13
Leeftijd : 24

Character sheet
Naam: Emble Mcwell
Partner: -
Reden van plaatsing: Depressie, geesten zien en eetstoornis

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptywo jan 02, 2013 7:23 am

Ik wil Emble graag aanmelden ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mica

Mica


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : De mooiste doos die er te krijgen is!

Character sheet
Naam: Mica Graines
Partner: You tell me...
Reden van plaatsing: Confabulatie

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptywo jan 02, 2013 7:28 am

Bij deze zou ik Mica graag willen aanmelden :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptywo jan 02, 2013 9:50 am

@Shiloh: Oké, ik denk dat ik je morgen een pb stuur, moet alles nog een beetje verder uitdenken en wil ook weten hoe veel mensen er ongeveer mee doen. Maar je bent in elk geval nog altijd welkom!

@Mikaela: Je zat al in de groep, dus je hoeft niet meer geschikt gevonden of ontgroend te worden. Ook jij krijgt morgen een pb Wink

@Emble: Sorry, maar depressie en een eetstoornis zijn nou niet stoornissen die haar geschikt maken voor de groep. Dus sorry maar nee...

@Mica: Wat voor fantasieën heeft hij? Zou je een korte beschrijving kunnen geven van zijn 'case' zodat ik weet of hij bij de groep past?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptywo jan 02, 2013 10:30 am

Arnoud meld zich ook weer aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptywo jan 02, 2013 12:25 pm

@Arnoud: Welkom back! Ook jij krijgt morgen een pb'tje Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Mica

Mica


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : De mooiste doos die er te krijgen is!

Character sheet
Naam: Mica Graines
Partner: You tell me...
Reden van plaatsing: Confabulatie

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptywo jan 02, 2013 9:23 pm

@Dante: Is het goed als ik dat morgen doe? Ik heb vandaag heel weinig tijd :$
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptydo jan 03, 2013 12:13 am

Is prima hoor, neem je tijd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 03-01-13

Character sheet
Naam: Sawyer Andrews
Partner:
Reden van plaatsing: Theatrale ps & ODD

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptydo jan 03, 2013 6:17 am

Ik meld me aan met Sawyer. Als je nog een beschrijving wilt, dan zal ik zorgen dat je die zo snel krijgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptydo jan 03, 2013 7:07 am

Nee, haar stoornissen vertellen me genoeg Wink Volgens mij is ze een prima aanwinst voor de groep! Ik zal je zo wel een pb'tje sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine

Caine


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 27-12-12

Character sheet
Naam: Caine Miller
Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you.
Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptydo jan 03, 2013 8:20 am

Ik zou eerst Caine wel willen aanmelden hiervoor. Maar denk niet dat hij echt goed genoeg is, en hij zal toch geen goede persoon zijn voor in een groep. Jammer :ç, ik vond het namelijk wel een heel goed idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptydo jan 03, 2013 8:24 am

Beschrijf hem anders eens wat uitgebreider? Op zich zouden zijn stoornissen wel passen in de groep, al hangt het er wel een beetje van af hoe ze tot uiting komen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine

Caine


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 27-12-12

Character sheet
Naam: Caine Miller
Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you.
Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptydo jan 03, 2013 8:40 am

Hij is nogal aan klootzak, als ik het zo even mag zeggen, maar laat dat niet zien. Hij is nogal verslaafd aan macht en zal dan ook proberen te leiden. (Daarom dacht ik dat hij misschien niet echt zou passen, aangezien hij het na een tijdje niet genoeg vind deel uit te maken van de groep, maar een leiderpersoon wil worden. Hij vind anderen niet echt belangrijk, maar kan het wel laten overkomen dat het wel zo is, en gebruikt anderen om zijn eigen doelen te bereiken. meestal door mensen te manipuleren. Verder gedraagt hij zich enorm arrogant en heeft hij een kort lontje, hij kan kwaad worden als hij niet krijgt wat hij wilt en dat kan overslaan tot pure agressie. Hij wilt het de bewakers enzo hier het eigenlijk zo moeilijk mogelijk maken en zal nooit echt luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptydo jan 03, 2013 10:05 am

Hmm... ik snap je punt. Aan de ene kant is hij geschikt, aan de andere kant ongeschikt. Ik denk dat het feit dat hij in eerste instantie wel bij de groep past er wel voor kan zorgen dat hij er in komt. Al zal Dante hem vanwege zijn arrogantie misschien wel een beetje wantrouwen, wat natuurlijk erger wordt wanneer Caine op macht begint te azen. Want daar is hij niet zo erg van gediend... Wat op zich ook wel interessant is, want er ontstaat daardoor binnen de groep wel wat spanning. Wat mij betreft kunnen we anders wel een topic'je met Dante en Caine open, gewoon kijken hoe dat loopt en als Dante hem in eerste instantie geschikt vindt kan hij wat mij betreft de ontgroening doen, die moet hij natuurlijk nog wel doorstaan voor hij überhaupt bij de groep mag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Yin

Yin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-01-13

Character sheet
Naam: Tae Yin Yeon
Partner: It's more difficult then black and white...
Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptydo jan 03, 2013 10:19 am

Ik wil Yin wel opgeven als dat nog kan..~?
Ze is op zich niet heel rebels, maar heeft dus een tweede persoonlijkheid, Yang.
Yang is superaggresief en tegendraads en zou zeker wel met zo'n groep mee willen doen tegen het vaste regime.
Yin is de laatste tijd erg zwak, doordat ze geschokt is dat ze naar de kliniek is gestuurd, waardoor Yang het makkelijker kan overnemen en de baas is in haar lichaam.
Dus ehm, ziemaar of ze erbij past c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptyvr jan 04, 2013 3:41 am

Hmm... Ze moet dan wel Yang zijn op het moment dat ze de groep ontmoet, anders zullen ze haar niet snel geschikt vinden. Op zich zou je wel met een van de leden kunnen ontmoeten, dat die een beetje kijkt hoe het loopt en als je dan geschikt lijkt kun je de ontgroening doen. Dan moet Yang er natuurlijk wel zijn, anders denk ik niet dat Yin de ontgroening overleeft (a)

In elk geval zou wel wel een topic'je met iemand van de groep kunnen starten, zelf kan ik er eigenlijk geen topic's meer bij hebben... Want over een paar dagen begint school en als ik dan vijf topic's redt ik het echt niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spencer

Spencer


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Naam: Spencer Hastings
Partner:
Reden van plaatsing: Waanideeën, stem in haar hoofd, een beetje onhandelbaar.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptyvr jan 04, 2013 8:50 am

Hi, ik ben ook Caine, ik wou sowieso met een account meedoen als het kon, en nu ik het idee had voor Spencer dacht ik dat zij ook wel zou passen hierbinnen, misschien is dat wat beter als Caine, behalve als het je leuk lijkt om spanningen in de groep te hebben, waar Caine wel voor kan zorgen. Ik zal even een karakterschetsje geven ::
Spencer heeft waanideeën, meestal dat iemand haar wil vermoorden of wraak wilt op haar, en heeft ook een stem in haar hoofd. Verder is ze een beetje onhandelbaar. Ze is geen enorm probleemgeval, maar is brutaal en gaat confrontaties niet uit de weg. Ze vind het leuk om te kijken waar haar grenzen liggen en die ook steeds te verleggen, op gebied van regels overtreden enzo. Verder is ze ook nog erg slim.
Mij maakt het niet echt uit, als je liever hebt dat de groep hechter blijft of zo dan zou Spencer misschien beter gaan, Caine zou daar dan voor problemen kunnen zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptyvr jan 04, 2013 9:25 am

Misschien is het iets voor de ontgroening dat ze iets moeten stelen uit het kantoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yin

Yin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 03-01-13

Character sheet
Naam: Tae Yin Yeon
Partner: It's more difficult then black and white...
Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptyvr jan 04, 2013 9:52 am

@Dante: Ja, ze heeft dan gewoon een aanval waarbij Yang de macht in haar overneemt~ Anders past ze er niet bij nee xD
En ehm... aan wie/wat/waar moet ik dan om een topic vragen? ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptyvr jan 04, 2013 10:40 am

Spencer van pretty little liars! :3 Hmm... ik denk dat zij idd net iets beter in de groep past, ook omdat Caine er vanwege zijn arrogantie misschien direct al een beetje buiten valt ;p Spanning is ook wel leuk dus als je zelf toch liever Caine er in heb mag dat op zich ook, maar Spencer is ook van harte welkom mee te doen aan de ontgroening Wink Het aanbod voor een topic'je blijft open staan, want het is wel handig als alle nieuwe leden in elk geval al vast met een lid kennis hebben gemaakt voor de ontgroening.

@Yin: Ja, dan zal ze er op zich wel bij passen. En euhm... je kunt Arnoud, Mikaela of Shiloh vragen. Aan jouw de keus Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Spencer

Spencer


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-01-13

Character sheet
Naam: Spencer Hastings
Partner:
Reden van plaatsing: Waanideeën, stem in haar hoofd, een beetje onhandelbaar.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptyvr jan 04, 2013 10:55 am

Oké, ik zal zo snel mogelijk een topicje openen met Spencer dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Emptyvr jan 04, 2013 10:59 am

Is goed, ik zie hem wel verschijnen! Wink Anders mag je me de link van het topic wel pb'en of hier dumpen zodat ik hem niet over het hoofd zie (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Verhaallijn] We all need back up!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.
» I'm back
» On the back of angels
» I took a step back, without you. ||Lullaby||

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Off-Topic :: Verhaallijnen-
Ga naar: