Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kletshoek

Ga naar beneden 
+41
Cayne
Fanta
Gemma
Stefan
Ctekosa
Mats
Dahlia
Bloom
Isaura
Gwyn
Jared
Jack
Chloë
Nikki
Angel
Percy
Fay
Shiloh
Celia
Mikaela
Gregory
Louis
Declan
David
Dante
Verdiana
Illuna
Andrew
Wood
Hayden
Brianne
Jake
Mitchel
Ethan
Nina
Korn
Avelyn
Autumn
Momsen
Arnoud
Matt
45 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Ethan
Bewaker
Ethan


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 19-01-12

Character sheet
Naam: Ethan Ryder
Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...''
Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptyma feb 27, 2012 9:01 am

@le me is Hayden.

Nee, mag niet. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptyma feb 27, 2012 9:12 am

why not
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Bewaker
Ethan


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 19-01-12

Character sheet
Naam: Ethan Ryder
Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...''
Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptyma feb 27, 2012 10:13 am

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptyma feb 27, 2012 10:24 am

Nee wat is daar nou achterlijk aan. Kunnen we juist lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Louis

Louis


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 09-12-11

Character sheet
Naam: Louis William Tomlinson
Partner: Don't need.
Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptyma feb 27, 2012 7:21 pm

Als ik niet dood ben deze week, dan ben ik het ovlgende week... Examen... ;D uhg ;(
Terug naar boven Ga naar beneden
Illuna

Illuna


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 21-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Berlaar~

Character sheet
Naam: Illuna Dewulf Ortega~
Partner: You drive me insane~
Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptyma feb 27, 2012 7:27 pm

Veel succes louis !
Goedemorgen iedereen x
Il was mijn wekker vergeten te zetten :I ik zou niet zijn wakker geworden als mijn ouders niet tegen elkaar hadden beginnen schreeuwen -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://t0xicstrawberry.tumblr.com/
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptyma feb 27, 2012 8:41 pm

Hahaha. Een kippendodende ezel. Hoe dom kan je zijn --'
Denk je nu echt dat een ezel zomaar een kip bij zijn keel grijpt? Daar zijn ze te zachtaardig voor. Ze doen het iig niet zonder reden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Momsen

Momsen


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 15-02-12

Character sheet
Naam: Taylor Momsen
Partner: -
Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 1:11 am

Zo'n zware nood aan chocolade en er is niets in huis. ='(
Terug naar boven Ga naar beneden
Illuna

Illuna


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 21-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Berlaar~

Character sheet
Naam: Illuna Dewulf Ortega~
Partner: You drive me insane~
Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 4:24 am

Hells came back from school :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://t0xicstrawberry.tumblr.com/
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 4:25 am

Yay, nieuwe avatar xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Illuna

Illuna


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 21-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Berlaar~

Character sheet
Naam: Illuna Dewulf Ortega~
Partner: You drive me insane~
Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 6:07 am

Trololol heb zin om Illuna is met iemand te laten vechten xq
Iemand zin ? C:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://t0xicstrawberry.tumblr.com/
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 6:20 am

I'M BACK people ;D

omg ben juist van een concentratie kamp gekomen zzoooo erg o.O
snap het echt niet. Wie doet er nou zoiets en het is een wonder dat je dat overleeft
de gids zei nog van die duizende gevangen kun je de overlevende maar maximum
op twee handen tellen ONGELOOFLIJKE toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 6:23 am

Hmhm. Er was sowieso al eeuwen een haat aan Joden, zigeuners etc. Hitler was alleen degene die besloot om het tot een einde te maken door ze uit te roeien. Het is niet zo dat Hitler de jodenhaat begonnen is ofzo. Hij dacht inderdaad dat het Duitse ras het enige goede en zuivere ras was dat in Duitsland hoorde te wonen, maar de Jodenhaat was er al jaren, eeuwen zelfs. Niet alleen in Duitsland maar overal.

En Nederland is ontzettend schijnheilig op dit gebied hoor. Ze zeggen wel dat ze ontzettend goed voor hun Joden gezorgd hebben, maar in verhouding zijn er in Nederland meer Joden gedood dan in andere landen.

--

Er zijn nog genoeg mensen die op deze manier denken, denk maar aan de Neonazi's die over de wereld verspreid zitten. In Duitsland hebben ze serieus kampen voor kinderen van neonazi's. In België is er geloof ik ook een groep die het liefst de mensen met een blanke huidskleur voorop zet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory

Gregory


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 18-02-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hoorn.

Character sheet
Naam: Gregory House
Partner: Forever alone
Reden van plaatsing: Guard

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 6:28 am

Lol wat dacht je van de Ku Klux Klan? >3

En ik ben weer terug,mensen! Ben toch te logeren geweest bij Dianta, Lisa en Lisanne :\\\\'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 6:31 am

Gregory schreef:
Lol wat dacht je van de Ku Klux Klan? >3

En ik ben weer terug,mensen! Ben toch te logeren geweest bij Dianta, Lisa en Lisanne :\\\\'D

KKK is inderdaad ook zoiets, maar toch ook meer iets anders. Ze deden [vaak] de zwarten niks lichamelijks aan, tenzij ze iets fout hadden gedaan in hun ogen. Ze pestten ze eerder geestelijk door ze te laten leven in Ghetto's, ze geld te laten verdienen door het sharecroppen en door ze feitelijk gezien te laten werken als slaven.

Al kwam het sharecroppen pas nadat de slavernij werd afgeslacht, toen kregen de zwarte mensne het nog moeilijker --' En de apartheid was ook enorm


Geloof ik tenminste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 6:31 am

ja snap het weet je onze leerkracht die dus dankzij haar is dat we mochten gaan zei dat toen ze eens was gegaan en aan het vertellen was van die joden dat er oppeens een engelse op een van de graven ofzoiets stond en de hitler groet deed
De leekracht was helemaal verstijfd bij die actie, wat een geluk dat ik
daar niet bij was en ja gwyn je hebt helemaal gelijk, de helft van mijn familie zijn Duits maar die hebben er HELEMAAL NIETS mee te maken, toch haten vele vrienden van mij de Duitsers nog dankzij Hitler gewoon

en welkom GREGIE Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 6:33 am

Mikaela schreef:
ja snap het weet je onze leerkracht die dus dankzij haar is dat we mochten gaan zei dat toen ze eens was gegaan en aan het vertellen was van die joden dat er oppeens een engelse op een van de graven ofzoiets stond en de hitler groet deed
De leekracht was helemaal verstijfd bij die actie, wat een geluk dat ik
daar niet bij was en ja gwyn je hebt helemaal gelijk, de helft van mijn familie zijn Duits maar die hebben er HELEMAAL NIETS mee te maken, toch haten vele vrienden van mij de Duitsers nog dankzij Hitler gewoon

en welkom GREGIE Very Happy

Hmm apart hoor. Ik ken niemand die de Duitsers haten, en stiekem is daar weinig reden toe hoor. Nouja die is er wel, maar het is allemaal gevolg van de eerste wereldoorlog.

--

Duitsland was in honger nood want ze moesten ontzettend veel geld betalen aan Frankrijk als herstelbetaling terwijl Frankrijk net zo hard mee gevochten had. Daardoor vond Hitler dat hij de persoon was die Duitsland erbovenop moest helpen. Dat lukte eerst, hij pakte het land terug dat afgepakt was en daardoor wilde Hitler steeds meer en meer. En toen hij in de gevangenis zat schreef hij een boek; Mein Kampf. Daarin beschreef hij het volgens hem ideale Duitsland. Daarin kwam volgens mij voor het eerst de jodenvervolging aan bod.

Sommigen denken trouwens dat Hitler niet alleen dat boek geschreven heeft hoor. Er zijn sporen van andere handschriften gevonden.


Laatst aangepast door Gwyn op di feb 28, 2012 6:38 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 6:35 am

Gwyn schreef:
Mikaela schreef:
ja snap het weet je onze leerkracht die dus dankzij haar is dat we mochten gaan zei dat toen ze eens was gegaan en aan het vertellen was van die joden dat er oppeens een engelse op een van de graven ofzoiets stond en de hitler groet deed
De leekracht was helemaal verstijfd bij die actie, wat een geluk dat ik
daar niet bij was en ja gwyn je hebt helemaal gelijk, de helft van mijn familie zijn Duits maar die hebben er HELEMAAL NIETS mee te maken, toch haten vele vrienden van mij de Duitsers nog dankzij Hitler gewoon

en welkom GREGIE Very Happy

Hmm apart hoor. Ik ken niemand die de Duitsers haten, en stiekem is daar weinig reden toe hoor. Nouja die is er wel, maar het is allemaal gevolg van de eerste wereldoorlog.

ja dat is waar, ben gewoon blij dat ik uit die concentratie kamp ben het heeft me nog steeds kippevel
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 6:36 am

Percy schreef:
Yay, nieuwe avatar xD

Yaaaah, die's veel hotter! :\\\\'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Brianne

Brianne


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 16-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier

Character sheet
Naam: Brianne Ariana Audley
Partner: Let's forget about the rest... just the two of us.
Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 6:49 am

@ Miezel: oewh.. me likes!

ik weet dat ze bij ons 'n aantal jaar geleden nog een 'excursie' naar een concentratiekamp bij ons in de buurt hebben gehouden met een van de geschiedenis klassen van mijn geschiedenislerares..
kreeg kippenvel bij de foto's alleen al...



@ Greg: was t gezellig? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 7:05 am

Brianne schreef:
@ Miezel: oewh.. me likes!

ik weet dat ze bij ons 'n aantal jaar geleden nog een 'excursie' naar een concentratiekamp bij ons in de buurt hebben gehouden met een van de geschiedenis klassen van mijn geschiedenislerares..
kreeg kippenvel bij de foto's alleen al...



@ Greg: was t gezellig? :3
ja heb er nu ook foto's van het is zo vreselijk gelukkig hebben wij dat niet hoeven meemaken o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 8:23 am

Hmm.. vet vaag, eerst dacht ik dat ik na Illuuntje een post geplaatst had, bleek dus dat ik dit hele verhaal overgeslagen had.. o_O Nja, ik ga NCIS kieken! :\\\\'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Declan

Declan


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 06-12-11

Character sheet
Naam: Declan Badger
Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside.
Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 8:46 am

Mijn broer gaat dit jaar zo naar Auszwich (weet niet precies hoe je het schrijft).

Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 8:48 am

oja daar hebben we een foto van de ingang gezien
het ziet er al creapy uit zeg tegen je broer dat hij op de B moet letten boven de ingangs poort waar staat

arbeid macht vrij
ofzoiets de B staat omgekeerd een gevangen heeft dat gedaan
heb ik geleerd Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Korn

Korn


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 11-02-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Khaled
Partner:
Reden van plaatsing: Schizofrenie

Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Emptydi feb 28, 2012 8:48 am

Mikaela schreef:
ja snap het weet je onze leerkracht die dus dankzij haar is dat we mochten gaan zei dat toen ze eens was gegaan en aan het vertellen was van die joden dat er oppeens een engelse op een van de graven ofzoiets stond en de hitler groet deed
De leekracht was helemaal verstijfd bij die actie, wat een geluk dat ik
daar niet bij was en ja gwyn je hebt helemaal gelijk, de helft van mijn familie zijn Duits maar die hebben er HELEMAAL NIETS mee te maken, toch haten vele vrienden van mij de Duitsers nog dankzij Hitler gewoon

en welkom GREGIE Very Happy

Is toch geen echte haat, meer voor de gein oid. Ik heb een duitser in de klas, die noem ik af en toe ook der fuhrer, die vent vind dat totaal niet erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletshoek - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletshoek
Terug naar boven 
Pagina 15 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletshoek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Off Game :: Kletshoekje-
Ga naar: