Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ||Broer gezocht ||

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Melanie

Melanie


Aantal berichten : 281
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Melanie Deqeau
Partner: Make my fantasy real
Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer

||Broer gezocht || Empty
BerichtOnderwerp: ||Broer gezocht ||   ||Broer gezocht || Emptywo maa 28, 2012 1:43 am

‘Waar zijn we?’ klonk de fragiele stem van het meisje, dat met haar knieën opgetrokken tegen de muur zat. Ze keek kort naar de jongen ook op de grond zat, haar broer. ‘Ik weet het niet..’ klonk de iets zwaardere stem peinzend. Snel keek ze rond, iets waardoor haar ademhaling versnelde. De spierwitte kamer had muren besmeurd met bloed, en grote ijskasten stonden op de grond. En in het midden van de ruimte stond een operatietafel. Ze slikte en keek naar haar broer. ‘Rustig maar, we vinden onze weg hier wel uit.’ Zei deze en hij stond op. Waarna zijzelf ook opstond..
Geschrokken keken broer en zus op, om te zoeken naar de lichtknop in de donkere ruimte Nu wist ze precies waar ze waren, in de kelder. Een o zo bekende plek.

Melanie en haar broer hebben geen geweldige jeugd gehad. Hun vader mishandelde zijn vrouw, en later ook hun. Maar door de angst werd hun moeder helemaal paranoïde. Ze begon haar kinderen ook te mishandelen, maar werd ook een gevaar voor zichzelf, en de wereld rondom zich. Melanie haar vader deed er niks aan, maar verliet hun, uit angst dat hem iets zou overkomen. Echter lukte dit niet, zijn moeder had hem vermoord, en bewaard in een grote ijskast. Ze viel haar kinderen ook soms aan, of mishandelde hun. Iets waardoor deze twee zo’n angst ontwikkelden, dat ze dingen zagen die er niet waren. Ze kregen nachtmerries en leefden vaak in een fantasiewereld. Soms was dat eng, maar soms was het een geweldige wereld waarin alles beter was. Jaren lang wist niemand het, tot de dag dat de buurvrouw Melanie hoorde schreeuwen in haar slaap. Ze belde de politie, omdat ze dacht dat er een overvaller was of iets in die zin, en zo werden Melanie
en haar broer daar weg gehaald. Gelukkig merkte men al snel dat het veel slechter ging als de twee niet samen bleven, en kwamen ze in dezelfde kliniek terecht.


Nu zoek ik dus de broer van Melanie. Even wat dingetjes over hem:
*Hij is ouder dan Melanie
*Hij is enorm beschermend tegenover haar
*Hij is erg wantrouwend tegenover volwassenen, net zoals Melanie.
*Hij heeft vaak nachtmerries
*Hij leeft af en toe in een fantasiewereld, soms alleen, soms samen met Melanie
*Hij is enorm aardig en laat mensen niets nel vallen
*Hij heeft veen enorme afkeer voor drank en drugs, dit omdat veel van het huiselijk geweld vroeger bij hen hierdoor kwam
*Hij houdt van zijn moeder, maar kan haar niet vergeven voor wat ze heeft gedaan
*Hij is zoals eerder al gezegd aardig en spontaan dus maakt hij snel vrienden

Ik zoek dus hem, de broer van Melanie. Mijn eisjes zijn:
*Actief zijn
*Een gemiddelde post kunnen schrijven qua inhoud en lengte
*Goed ABN

Heb je interesse, zeg het dan even. Wat ik van je wil weten si een naam die je in gedachte had, de leeftijd die je voor hem wou, en ik wil zeker dat je een postje schrijft!
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 26-03-12

Character sheet
Naam: June Udinov
Partner: That's a joke, right?
Reden van plaatsing: Psychose (Hallicunaties)

||Broer gezocht || Empty
BerichtOnderwerp: Re: ||Broer gezocht ||   ||Broer gezocht || Emptydo maa 29, 2012 8:34 am

Ik wil wel, moet hier alleen nog fatsoenlijk beginnen n_n

name: Simon
leeftijd: 18

Postje:
Terug naar boven Ga naar beneden
Melanie

Melanie


Aantal berichten : 281
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Melanie Deqeau
Partner: Make my fantasy real
Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer

||Broer gezocht || Empty
BerichtOnderwerp: Re: ||Broer gezocht ||   ||Broer gezocht || Emptyvr maa 30, 2012 4:02 am

Leuk! Ik wacht zeker nog op andere aanmeldingen. Maar zit je nog op andere rpg's? En wie ben je daar dan, dan kan ik daar naar je postst enzow kijken. Stuur het dan even via pb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melanie

Melanie


Aantal berichten : 281
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Melanie Deqeau
Partner: Make my fantasy real
Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer

||Broer gezocht || Empty
BerichtOnderwerp: Re: ||Broer gezocht ||   ||Broer gezocht || Emptyvr maa 30, 2012 9:17 pm

Ik heb besloten om voor jou te kiezen. Je mag hem aanmaken en daqn met je voorbeeldpostje een topic openen. :\\\\'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





||Broer gezocht || Empty
BerichtOnderwerp: Re: ||Broer gezocht ||   ||Broer gezocht || Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
||Broer gezocht ||
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Setje gezocht
» gezocht: friends
» Gezocht :: Stuff
» Gezocht. Oude vriend(in)
» [Gezocht] Baasje Sylenia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Off-Topic :: Accountmarkt-
Ga naar: