Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wolfpack (RPG)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Wolfpack (RPG) Empty
BerichtOnderwerp: Wolfpack (RPG)   Wolfpack (RPG) Emptydi apr 03, 2012 5:51 am

Wolfpack (RPG) I_logo

Naam: Wolfpack
Soort: RPG.
Onderwerp: Wolven, een tijdperk waar men kan veranderen in wolven.
Omschrijving: Op een verlaten plekje in La Push, waar het gebied heel bebost is, wonen mensen. Niet zomaar mensen, maar weerwolven. Dit zijn wolven die hun gebied beschermen tegen het kwaad, zoals de kouden (vampiers) en ander gespuis. Wat ben jij? Ben jij een weerwolf of een mens? Houd jij je als mens onwetend, of waag jij je in het leven van de Wolfpack? Sta je aan hun kant of ben je tegen hun? Of als je weerwolf bent: vind jij je inprent? Kan jij het goed vinden met mensen? Schiet jij snel uit je vel, of ben je humoristisch? Speel en leef je uit in Wolfpack!

Link: Klikje

Linkje terug

Edit: Momenteel zijn we met twee, maar het zou echt leuk zijn als we de site met meerdere mensen kunnen delen. Ik weet dat de lay-out niet zo perfect is, maar het ging mij meer om de gezelligheid :3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wolfpack (RPG)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Off Game :: Linkpartners-
Ga naar: