Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Music, music, all the way ♪

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Music, music, all the way ♪ Empty
BerichtOnderwerp: Music, music, all the way ♪   Music, music, all the way ♪ Emptyzo dec 30, 2012 12:48 pm

Ik suck in titelnamen.

Hee peepz!

It's me again. :\\\\'D

Anyway, ik had een idee voor een nieuw gebied. Wiens beschikbaar is voor ieder geregistreerd lid! Hoewel het een ongeschreven regel is, klinkt het vrij logisch dat er geen instrumenten toegestaan zijn in Disturbia. Nu zal door de header daar waarschijnlijk twijfel ontstaan. Dus was mijn gedachte: wat zouden jullie vinden van een muziekruimte? En als patiënten braaf genoeg zijn, dat ze die zelfs in vrije tijd mogen gebruiken? Sommigen beschikken dan al -stiekem- over een instrument, dus die kunnen op hun eigen verder gaan. Het was enkel nog maar een idee, hea. Want ik twijfel er over. Vanwege de patiënten die extreem agressief kunnen worden, voor hen is het niet zo'n goed plan. Anyway, jullie meningen/verdere ideeën? Very Happy

Let op: het is een fictief iets, er komen voor de rest geen rangen of groepen vrij.

- Hayden :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Music, music, all the way ♪ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music, music, all the way ♪   Music, music, all the way ♪ Emptyzo dec 30, 2012 1:17 pm

hum ik ben voor een ruimte waar men hun gevoelens kwijt kan. Maar al geld dat bij arnoud niet voor een muziek ruimte maar ja dat is maar een persoon. Maar misschien kun je een sessie ruimte maken waar naast normale sessie ok muziek sessie kunt geven en training sessie waar de wat gewelddadiger patiënte hun agressie kwijt kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine

Rhine


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 25-12-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Rhine Fellwood
Partner: Sweet is the curse of hearts intwined but lost, detached but bound ~
Reden van plaatsing: Obsessie voor het bovennatuurlijke en onverklaarbare stemmingswisselingen.

Music, music, all the way ♪ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music, music, all the way ♪   Music, music, all the way ♪ Emptyma dec 31, 2012 11:17 pm

Ik vind het een heel leuk idee!

Zo kan inderdaad iedereen toch zijn creativiteit kwijt, plus dat het leuk is dat er zo een nieuw gebied vrijkomt om in te roleplayen. Misschien is het niet geschikt voor ieders karakter, maar dat maakt - in mijn ogen - niet zoveel uit. Dan is er gelijk ook iets voor de bewakers te doen, want die moeten het natuurlijk wel in de gaten houden >D

Ik vind het dus een leuke toevoeging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

Music, music, all the way ♪ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music, music, all the way ♪   Music, music, all the way ♪ Emptydi jan 01, 2013 2:40 am

Leuk idee, sommige patiënten zullen er veel baat bij hebben muziek te kunnen maken. In veel psychiatrische inrichtingen word ook creatieve therapie gegeven, onder andere in de vorm van muziek. Dus daar zouden mensen bij het posten in dat forum ook wat mee kunnen doen.

Wel wou ik even terug komen op wat Arnoud zei en wat ik al eerder heb gezegd. Misschien is een fitness ruimte ook een goed idee, je hebt aardig wat patiënten met agressie problemen en die moeten hun energie kwijt raken om niet door te draaien. Een zaal met een loopband, gewichthef apparaten, hometrainer en boks ballen zou geweldig zijn! In elk geval voor Dante die langzaam gek wordt door zijn overdosis aan energie (a)
Het is ook niet gek als het er is, niet in tegenspraak met de instelling. In TBS klinieken bijvoorbeeld is altijd ruimte om te sporten, omdat het goed is voor patiënte hun energie kwijt te raken. Het kan het agressie niveau doen dalen, dus, tja ik ben 100% voor een sport ruimte! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 22-12-11

Character sheet
Naam: Vince Eversmann
Partner: Everything is a danger, also love
Reden van plaatsing: PTSS

Music, music, all the way ♪ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music, music, all the way ♪   Music, music, all the way ♪ Emptywo jan 02, 2013 12:34 am

Ik denk dat voor veel patiënten een sportruimte ook erg geschikt zou zijn. i.v.m agressie kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Music, music, all the way ♪ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music, music, all the way ♪   Music, music, all the way ♪ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Music, music, all the way ♪
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: That's the question :: Ideeën-
Ga naar: