Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Tralalaaa~

Ga naar beneden 
+40
Samwise
Velkan
Damian
Amelia
Jane
Tiffany
Simon
Meike
Kiki
Tobias
Evita
Caine
Sky
Cupid
Yué
Dahlia
Fanta
Percy
Mikhail
Lullaby
Leah
Rhys
Serenity
Mint
Elena
Dante
Hayden
Cian
Brianne
Ziva
Faye
Arnoud
Ethan
Vince
Yin
Cayne
Spencer
Luva
Mikaela
Momsen
44 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28 ... 34  Volgende
AuteurBericht
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:13 am

zal eerst even uitleg geven ik loop stage op de sociale dient van de gemeente > uitkeringen

en zoals denk ik bij de gemeente alom bekent is communicatie is slecht. Dus ga de communicatie onderzoeken richting cliënten en hulpverleners. Deze analyseren en dan oplossingen zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:14 am

@Arnoud: En nu word ik dus weer nieuwsgierig.. xD: wat is dan het onderwerp voor je scriptie en welke stage doe je?
Pardon me if I ask too much. ^ ^

Ja! o3o

Edit; klinkt interessant! O:

@Dante: Nou Psychologie leek me ook wel leuk, alleen heeft dat nogal veel te doen met exacte wetenschappen. Pedagogische wetenschappen leek me ook interessant, maar het is juist de praktische kant van MWD dat me zo aanspreekt. En ik ben het met je eens wat betreft criminologie.

Echt? Wij moeten pas volgende week de definiteve versie inleveren en de presentaties zijn in maart. Mijn onderwerp is 'Schoonheidsidealen door de eeuwen heen'.
Goed gedaan zeg! Ik denk niet dat ik zulke hoge cijfers ga binnenslepen. x) Wat was jouw onderwerp?

@Serenity:
schrik*
c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:17 am

het onderwerp is communicatie
heel simpel

Mijn stage is dus op de sociale dienst als inkomsten consulent. Wij bepalen of iemand een uitkering krijgt of niet. Daar naast nog allerlei regeling voor mensen op de zelfde inkomsten norm. Zoals een bijdrage om te gaan sporten.

Is zo leuk vooral als je een boze cliënt aan de telefoon hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:20 am

ik zou het juist niet leuk vinden als het een boze client is
dan begin ik te stotteren en me te veronschuldigen terwijl ik niets verkeerds heb gedaan Dx
xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:22 am

@Arnoud: Oeh, dat klinkt best interessant :3 En dan ga je zo'n analyse dus voor je scriptie gebruiken?

@Samuel: Ja, dat is waar, ik zat eerst ook naar hbo te kijken omdat ik de praktijk ook leuker vind/vond maar dan mag je bijvoorbeeld geen diagnoses stellen, niet zelfstandig behandel plannen opzetten ect. en dat is juist wat ik wil doen, dus... Klinkt alsof je van binnen al best wel heel zeker bent dat je MWD wilt doen Wink

Wow, dat is echt best laat, aan de ene kant fijn aan de andere kant ik ben echt blij dat ik er nu geen tijd meer in hoef te steken. Klinkt leuk! (: Heb je het alleen gedaan of samen?
Thank you! Ben er ook erg blij mee :3 De antisociale persoonlijkheidsstoornis (a)

@Serenity: Hey Didi! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brianne

Brianne


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 16-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier

Character sheet
Naam: Brianne Ariana Audley
Partner: Let's forget about the rest... just the two of us.
Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:25 am

Okay.
Ik kom er weer lekker tussendoor, maar dat zijn jullie wel van me gewend I guess :3

ten eerste sorry voor mijn uh, inactiviteit.
Mijn punten op school zijn dit trimester behalve voor engels echt... ugh te noemen en daarom besloot ik dus om school weer echt prioriteit nummer 1 te geven.
ten tweede sorry voor de mensen bij wie ik dus niet heb gepost,
ik zal nu zo snel mogelijk proberen te posten maar hierbij wil ik dus zeggen dat school dus echt voor gaat en het kan dus gewoon wat langer gaan duren..
zo, dat was het weer :\\\\'D

trouwens, viert iemand van jullie carnaval of zijn jullie niet zo hyper als mijn vrienden omdat carnaval alweer volgende week begint? ;o

@Dianta: BOE! Is je kettinkje nog heel?? :3

Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:25 am

Dat doe je op het begin. Maar daar leer je mee omgaan. Er is nu een nieuwe stagaire die ik moet inleren aan de telefoon en die schiet dan helemaal in paniek. Gewoon lachen en dan krijgt hij ook nog met de dorps gek te maken.

Ik had opgeven moment wel een keer zo iets iemand die begon te dreigen dat hij naar de gemeente kwam en de boel kort en klein zou slaan en een collega zij tegen mij laat maar komen. Doet ie toch niet. dus ik tegen die man gezet dat hij mocht komen. De Bode's (soort van conciërges) al klaar gezet om hem eventueel het gebouw uit te halen. kwam hij na twee uur eens opdagen en toen was het wat geschreeuw en uiteindelijk ging die gewoon weg.

We hebben maar nog een keer gehad dat iemand letterlijk over de balie werd getrokken

@Dante dat is een verplicht hoofdstuk in mijn scriptie
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:27 am

omg ik zou gewoon flippen van de angst
en mijn kennende zou ik naar een borstel grijpen om er desnoods uit paniek op de gaan slaan Dx
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:32 am

Het leuke als hij je slaat kan hij hoogstens een gebouw verbod krijgen een flinke boeten en een maand geen uitkering

en als jij hem slaat ben je baan kwijt en kom je op de zelfde functie nergens meer terecht
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:34 am

i know, maar ik flip nogal snel in zo'n angstige situatie xd
ze moeten dan maar gewoon geen borstel in mijn buurt zetten xd

maar goed, als ik het gewoon zou zijn zou ik toch wel zorgen dat ik niet word geslaan o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:37 am

ik heb ook wel eens mensen zitten vervloeken na dat ik de telefoon had opgehangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:39 am

@Aimee: Ja dat zijn we wel van je gewend ;P
Geeft niet hoor, maar je weet wel hoe ik erover denk aangezien ik Dante ook altijd verwaarloos als het om school gaat (a) Wel jammer dat je er zo ugh... voor staat Sad In elk geval succes! Neem vooral je tijd met posten, al moet ik in ons topic eerst nog posten xd Ben wel bezig met schrijven van de post, maar het schiet niet echt op... Mijn inspiratie is kinda zoek, I guess.

Nope, het wordt hier in de buurt eigenlijk ook niet gevierd verder xd Ben jij net als je vrienden al hyper dat het over een week begint? Razz

@Arnoud: Aha, succes met het schrijven je scriptie verder Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:40 am

bij ons word het wel gevierd maar ik vind carnaval gewoon niks aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:44 am

arnoud: ik heb trouwens gepost bij SuperNatural
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:45 am

@Daphne: Samen. Was aan de ene kant best handig, maar ook lastig want je moet het echt over álles eens zijn. x) Jij? Oeh en klinkt interessant! Dan heb je dat denk ik voor het vak biologie gedaan?

(ik reageer sloom, sorry)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brianne

Brianne


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 16-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier

Character sheet
Naam: Brianne Ariana Audley
Partner: Let's forget about the rest... just the two of us.
Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:46 am

@ Daphne: yes, daar raak je ook wel aan gewend geloof ik :p

Tja. Ik heb geen verliespunten, maar laten we zeggen dat als ik zo doorga dat gaat veranderen :c Maargoed, daarom heb ik dus een afkick sessie gehad en ben ik wat harder gaan leren, dus het komt nu wel goed :\\\\'D
hihi, neem de tijd zou ik zeggen; ik heb toch nog wat posts in te halen, haha Smile

Neuh. Ik ben niet zo'n carnavals mens eerlijk gezegd. Met een groep is het leuk enzo, maar de vriendin waarmee ik zou gaan die gaat altijd met een goede vriendin van dr en dan ben ik zeg maar het vijfde wiel aan de wagen en daar heb ik niet zo'n zin in ^^
Dus ik ga lekker niks doen in de vakantie en genieten als de eerste maandag na de carnavalsvakantie iedereen in mijn klas (ookal zijn ze nog niet allemaal oud genoeg om te mogen drinken, maar ach xD) met een kater zit :p

Zo, geloof het of niet maar ik heb al vijf regels :p *begint eens langzaamaan te typen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:53 am

Weet iemand toevallig een site waar je GIF plaatjes kunt bewerken? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 5:59 am

@Samuel: Dat lijkt me best irritant ja... Ik heb het alleen gedaan, dus daar had ik dan weer geen last van (: Was het ook, vond het best wel heel leuk om er zo veel over te leren, al was ik er aan het einde wel helemaal klaar mee (a) Nope, bij filosofie, juist omdat ik meer wou kijken naar de gevolgen voor de patiënt en de omgeving en aangezien het ook geen stoornis is die aangeboren is kon het ook prima.

Geeft niet hoor Wink Hoe heet je trouwens? Als ik dat vragen mag (a)

@Aimee: Ow, dat scheelt dan weer... Je bent er in elk geval op tijd achter gekomen dat je harder moet werken, dat doen niet veel mensen ;p
Hihi, ga ik doen :3 Elke keer als ik een beetje inspiratie heb ga ik typen tot ie op is en dan heb ik binnenkort een keer een post xd

Thaha, dat is ook lekker. En het is altijd leuk andere met een kater te zien, als je er zelf geen last van hebt (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Serenity
Psychologe
Serenity


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 11-07-12

Character sheet
Naam: Serenity Amor
Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~
Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 6:00 am

Brianne schreef:
@Dianta: BOE! Is je kettinkje nog heel?? :3


Hihi, hij ligt inmiddels al 2 uurtjes voor het eerst te reinigen! :\\\\'D

Boem, boem, boem, wub, wub, wub! :la:
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 6:02 am

Samuel. schreef:
Weet iemand toevallig een site waar je GIF plaatjes kunt bewerken? :3

http://www.online-image-editor.com/

weet niet of de site goed werkt maar hij pakt wel gif plaatjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Brianne

Brianne


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 16-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier

Character sheet
Naam: Brianne Ariana Audley
Partner: Let's forget about the rest... just the two of us.
Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 6:03 am

@ Daphne: jep, gelukkig wel Smile Maarja, had liever gehad dat ik het niet hoefde te ontdekken en gewoon goede punten had :p
Hihi, ben benieuwd ^^
Jaa, dat is echt hilarisch, geloof me. Zeker in limburg waar we, nogal xD, uitbundig zijn, heeerlijk :p
iedereen helemaal brak en we moeten in de week na de vakantie 2 verslagen inleveren, hebben we geloof ik 3 proefwerken ofzo *smiles ^^*

@ Dianta: yay! :\\\\'D Werkt ie n beetje? Smile

WOOSH. zo, we zijn bijna op één alinea xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 6:06 am

@Daphne:
Ah, oké. Wij hebben geen filosofie op mijn school. Ik had hetzelfde met het profielwerkstuk. Het blijft interessant, maar ik kan nu eigenlijk 'schoonheidsideaal' nauwelijks meer over mijn lippen krijgen. xD Dat wordt dus nog leuk bij de presentatie.

Dat mag. Sasha, aangenaam. ^ ^

@Arnoud: Thanks! :\\\\'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Serenity
Psychologe
Serenity


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 11-07-12

Character sheet
Naam: Serenity Amor
Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~
Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 6:27 am

I can dream, I can dream, lalalaaa <3

Nice naam, Samuel! Geloof niet dat ik je al eerder heb gezien als RPG'er ofzo.. tenzij je toevallig Caro's bestie bent? xd

@Aimee, Hihihi, ik geloof het wel ja! Surprised Btw.. je verhaal van vrouwenhandel aant verder schrijven of aant RPG'n? :\\\\'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Brianne

Brianne


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 16-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier

Character sheet
Naam: Brianne Ariana Audley
Partner: Let's forget about the rest... just the two of us.
Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 6:34 am

@ Dianta: YAY! gelukkig maar :3
en uh, nee ik ben nu aan t posten :3
maar gaat echt superlangzaam voor mijn gevoel maar ach xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Serenity
Psychologe
Serenity


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 11-07-12

Character sheet
Naam: Serenity Amor
Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~
Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania

Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Emptyzo feb 03, 2013 7:19 am

Ik keek net even bij m'n edelsteen en er zijn allemaal belletjes om de steen heen gevormd o__o. Btw, waar gaat de energie nu heen dan? In het water? o_o

I SOMETHINK THINK I SHOULD DO CRYSTAL MATH...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tralalaaa~   Tralalaaa~ - Pagina 22 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tralalaaa~
Terug naar boven 
Pagina 22 van 34Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28 ... 34  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tralalaaa~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Off Game :: Kletshoekje-
Ga naar: