Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Omslag

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Leah

Leah


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere...

Character sheet
Naam: Leah Torres
Partner: Sweet, sweet love. If there was only a girl out there... If there was only someone that I could love. If there was only someone who could love me. Is it possible?
Reden van plaatsing: Doet aan zelfverminking, heeft een vorm van anorexia, is extreem agressief, valt haar moeder regelmatig aan en heeft borderline.

Omslag Empty
BerichtOnderwerp: Omslag   Omslag Emptyzo jan 13, 2013 2:28 am

Yeah, hii,
ik ben een tijdje weggeweest (ik dacht zo, 2 maanden? Of een maand? Of een halfjaar? XD) want Disturbia was redelijk heel erg uitgestorven en nu hoorde ik dat het immens populair was etc.

Mijn vraag was eigenlijk een beetje; wat is er precies geupdate en wat is er verandert ten opzichte van vóór de grote veranderingen?

- Ben overigens heel erg te spreken over de wijzigingen, is voor mij wel een beetje druk die tekst in de plaatjes, maar vind het er errug netjes uitzien. -


Groetjes,
Leah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Omslag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omslag   Omslag Emptyzo jan 13, 2013 2:40 am

Er is een nieuw rang de oldies. Alle leden die voor de heropening er al waren jij ook dus.

Nieuwe gebieden
Strand (enkel voor de oldies
Therapie ruimte (enkel te betreden door serenity te vragen via pb
Muziek ruimte
Sportzaal


Nieuwe bewakers
Serinity is therapeut.

en dat was het volgens mij of mis ik nog iets
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah

Leah


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere...

Character sheet
Naam: Leah Torres
Partner: Sweet, sweet love. If there was only a girl out there... If there was only someone that I could love. If there was only someone who could love me. Is it possible?
Reden van plaatsing: Doet aan zelfverminking, heeft een vorm van anorexia, is extreem agressief, valt haar moeder regelmatig aan en heeft borderline.

Omslag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omslag   Omslag Emptyzo jan 13, 2013 2:47 am

Ukaay, super. n.n Dan ga ik Leah zo maar eens vernieuwen (enkel setje e.d.) en maar haar weer eens tot leven wekken. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Omslag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omslag   Omslag Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Omslag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: That's the question :: Vragen-
Ga naar: