Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 I'm not sick

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sky

Sky


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 21-02-13

Character sheet
Naam: Sky Diamond Jackson
Partner: entertain me and play a love game
Reden van plaatsing: eetstoornissen

I'm not sick Empty
BerichtOnderwerp: I'm not sick   I'm not sick Emptydo feb 21, 2013 7:46 am

Sky
If your body is a temple, why not decorate the walls?

Haar vuurrode haren staken in een wilde dot. Haar katenogen keken wild om haar heen. Haar handen lagen op haar schoot, geboeid. Ze voelde zich net een crimineel. En voor wat? Omdat ze af en toe een maaltijd oversloeg? Zo erg kon dat toch niet zijn? Ze zag er tenminste goed uit. Niet zoals vele van die mollige mormels waren. Neen, ze had het perfecte maatje, 34 of 32. Haar buik was zo plat als een surfplank en haar beide polsen kon je een hand vast houden. Haar kaken waren licht ingevallen. Al kon je niet zeggen dat ze een lelijk meisje was. Ze was eerder een poppetje dat gewoon een beetje mager was. Met haar meter 59 was ze echt maar een kleintje. Helaas was ze veel veranderd sinds de dood van haar jonge moeder. Met haar 29 jaar was ze veel te vroeg gegaan. Sky was amper 11 geweest toen haar moeder stierf. Als aankomende tiener had ze er niets anders op kunnen vinden dan de dood op haar gewicht te steken. Haar moeder was echt enorm bijgekomen de laatste twee jaar van haar leven. Niemand wist waarom. Haar broer Zayn had zich na haar dood enorm van iedereen afgezonderd, net toen Sky hem het meest nodig had. Al begreep ze hem. De enige die hem echte aandacht kon geven was verdwenen. Sky was jonger als hem dus kon ze hem niet bepaald steunen op de manier die hij wou.
Een simpele glimlach verscheen rond haar lippen. De oude herinneringen speelde voor even op. Al bleef die glimlach niet lang. De auto kwam tot stilstand. De bewakers sleurden haar uit de auto. Aan de ingang was een gigantische spiegel waarin Sky even keek terwijl de mannen haar kaart invulden en haar een bandje om deden. Ze was enorm veranderd. Haar ooit rosblonde haren waren felrood geworden. Ze had een piercing in haar neus laten zetten en eentje in haar lip. Voor de rest was ze wel ongeveer hetzelfde gebleven. Oké neen toch niet, ze was een vrouw geworden. Ze zat vast in het verleden. Ze wou zo mager blijven als dat ze toen was.
Voor ze het goed en wel besefte werd ze voort geduwd. Met tegenzin volgde ze de man tot in een kamer. Hij opende de deur. Sky keek naar binnen. Het was zo'n enge witte kamer met enkel een soort ligstoel ongeveer in het midden van de kamer en een bureautje in de hoek van de kamer. Ze werd naar binnen geduwd en de deur achter haar dicht getrokken zodra haar boeien uit waren. Sky keek om haar heen. Niets interessants. Ze rilde eens, zette zich op de grond. Ze sloeg haar armen om haar benen heen. Haar kin liet ze rusten op haar arm. Dat deze nachtmerrie maar snel voorbij was. Ze was helemaal niet ziek. Ze keek op toen ze stemmen hoorde. Iemand stribbelde duidelijk tegen om ook de kamer binnen te moeten. Wat was dit voor een gekkenhuis?
Terug naar boven Ga naar beneden
John




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 05-02-13

Character sheet
Naam:
Partner:
Reden van plaatsing:

I'm not sick Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not sick   I'm not sick Emptydo feb 28, 2013 7:55 am

Ik sloeg om mij heen en duwde de bewakers die mij vaste hadden van mij af, maar nog meer bewakers kwamen nu naar mij toe gerend. Ik wist niet eens wat ik verkeerd had gedaan. Ik had uit mijn pech een vaas in de algemene kamer omgeschoten en wilde de scherven van de grond rapen. Echter dachten de bewakers dat ik aggresief werd en iemand met de scherven wilde steken, maar dat was niet zo. Na een tijdje besloot ik me maar over te geven aan de bewakers. Met z'n vijf liepen ze nu voor en achter me. Maar net toen we de bocht omliepen voelde ik mij opeens goed. Alles werd zwart. Toen ik mijn ogen weer opende was ik opeens in een witte ruimte. Geschrokken keek ik om mij heen en ik voel hoe een lichte angstaanval naar boven kwam. Na een tijdje had ik mijzelf weer onder controle en keek nu de kamer rond. Ik lag op een bed en in de hoek stond een bureautje. Ik keek nog wat verder rond en zag tegen de muur een meisje zitten. Ik ging rechtop zitten en keek naar het bureau in de hoek. Het was de eerste keer dat ik in deze kamer was geweest en ik vond het nu al niks. 'Hey, weet jij toevallig waar we zijn?', vroeg ik aan haar. Ik stond op en ging naast haar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm not sick
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Disturbia Clinic || Binnen :: Z.-
Ga naar: