Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 "Kiki. Kiki May Malira."

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kiki

Kiki


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 23-02-13
Leeftijd : 24

Character sheet
Naam: Kiki
Partner: -
Reden van plaatsing: Anorexia

"Kiki. Kiki May Malira." Empty
BerichtOnderwerp: "Kiki. Kiki May Malira."   "Kiki. Kiki May Malira." Emptyza feb 23, 2013 8:14 am


"Anorexia ruined life"

G E N E R A L
Name Kiki May Malira
Age 15 years
Gender Female
Birthday 14-02-1998
Reason of Placement Anorexia

O U T S I D E
Length 1.64m
Weigth 37kg
Eyes Green
Hair Brown/Black

I N S I D E

"Jullie willen natuurlijk meer over mn probleem horen.. Ik heb dus anorexia. Niet dat ik mijn vinger in mn keel steek ofzo, gaver. Nee, ik eet gewoon zo weinig dat ik aan anorexia lijdt. Ik heb nooit honger, het is dus vrij uitzonderlijk dat je mij ziet eten.. Ik wordt altijd gedwongen te eten, anders was ik nu al dood, aldus de mensen hier. Genoeg over mijn probleem."

"Ik ben een singer, ik ben dol op zingen. Het liefste rap van Nicki Minaj of de muziek van die verschrikkelijk sexy One Direction. Don't touch my Zayn, bitches.. Ik speel ook gitaar, maar dat gaat hier niet echt. Ik hoop dat ik hem ooit nog terugkrijg.."

"Vroeger reed ik paard, ik ben dol op ze. Ik zweer het, ik kan echt niet zonder paarden, ze zijn mijn leven. Ik ben echt ontzettend blij dat dat Shetlandertje hier staat, anders was ik dood geweest. Als je me zoekt ben ik daar ook vaak te vinden."
"Kiki. Kiki May Malira." Black_horse_by_BronzeHalo
Terug naar boven Ga naar beneden
 
"Kiki. Kiki May Malira."
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Voorstellen :: Karakter voorstellen-
Ga naar: