Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Duty

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Duty Empty
BerichtOnderwerp: Duty   Duty Emptyma feb 25, 2013 4:28 am



528 woorden

Hij was pas laat opgestaan en hij had het ontbijt maar net gehaald. Hoewel hij niet laat naar bed was gegaan had hij het vanochtend toch te veel moeite gehad om uit bed te komen. Het zou wel te maken hebben gehad van de kou die hij had gevat. Mika die als een gek de ijskoude zee in was gerend. Ze lag nog steeds op de ziekenboeg. Hij had er maar een nacht gelegen en naast een stapel stijve spieren en een flinke verkoudheid had hij er niks aan over gehouden. Hij had gister nog wat proberen te sporten maar hij had al snel moeten stoppen om dat hij gewoon te kortademig was. Maar hij moest nu maar eens aan zijn dagelijkse klusje beginnen. Hij had zich opgegeven als vaste verzorger van de dieren. Dat had hij gedaan na dat hij een soort vriendschap had gesloten met een van de geiten. Het beest had recht voor zijn ogen een van de kippen gedood. Later leek het beestje van niks te weten. Hij had een soort gelijkenis in het beestje gezien. Hij kon het zelfde zijn een grote woedeaanval en later van niks weten. Het was hem vaak genoeg gebeurt. Daarnaast was de geit de enigste die ook bij hem bleef als hij geen voedsel had.

Hij liep naar een van de bewakers om toegang te krijgen tot het hok waar alle spullen in stonden om de dieren te verzorgen. Veel van deze spullen waren niet altijd even veilige voor sommigen cliënten, ze konden er makkelijk zelfmoord mee plegen. Vandaar dat het netjes achter slot en grendel zat en dat ze het enkel aan konden als er een bewaker bij was. Daarnaast wist hij dan ook wie er vandaag mee zou helpen op alle posten was eigenlijk maar een iemand vast en de rest werd afgewisseld om zo wat verschil in het dagelijks leven te houden.
Toen hij bij de bewakers aankwam stond die al klaar. "Je bent laat" Arnoud keek de bewaker aan. Die was dus niet erg blij dat hij nu pas kwam opdagen. "Slecht geslapen"antwoorden Arnoud dan ook maar als een soort verontschuldiging. Hij gaapte er maar een keer achter na om het extra te benadrukken. De bewaker schudde even met zijn hoofd en keek toen op de lijst die hij in zijn handen had. "......... gaat je vandaag helpen. ............... is in de algemene ruimte" Arnoud draaide zich direcht om bij die woorden en liep richting de algemene ruimte. Hij kon maar beter gewoon naar de bewaker luisteren. Het zou er toch op uitdraaien dat hij de persoon moest gaan halen. Hij kende de naam niet, dus de persoon moest wel nieuw zijn. Na hier een jaar te zitten kenden je wel elke naam van de personen die hier rond liepen. Hij kwam al snel aan in de algemene ruimte en hij had geluk. Er zat maar een persoon dus dat moest wel de gene zijn die met hem dienst had. "Eh jij daar. Je hebt diens bij de Mini boerderij" Zijn stem klonk krachtig en hard. Wie niet opletten zou denken dat hij een van de bewakers was. Maar hij was gewoon een cliënt die wist hoe het hier liep



Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Duty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duty   Duty Emptyma feb 25, 2013 4:31 am

Sky keek om zich heen. Ze moest hier wachten had een van de bewaaksters gezegd. Ze hadden haar gezegd dat iemand haar wel zou komen halen. Sky mocht immers nog niet alleen naar buiten. Omdat ze nieuw was had de vrouw haar toevertrouwd. Nou dat was fijn. Omdat je nieuw was werd je als een crimineel behandeld. Maar die blonde vrouw was anders. Ze was erg vriendelijk en vertelde haar dat ze vroeger net dezelfde problemen had als haar. Dat ze ook vast had gezeten door de dood van haar moeder en zo eetstoornissen had gekregen. Niemand hier mocht het weten, dan werd ze ontslagen. Ze had haar ook verteld dat er een mini shetlander was. Dat had Sky's zin in deze dienst enorm verbeterd. Ze was verzot op paarden. Ze had er vroeger zelf eentje gehad. Een prachtige arabische volbloed die had geluisterd naar de naam Alfabia's Jalisa. Een roodschimmel merrie die enkele prijzen had gewonnen. Het was dan ook een prachtig dier. Hier op haar kamertje had ze dan ook enorm veel foto's van haar geliefde paard tegen de muur geplakt net zoals foto's van haar vrienden en familie. Het gaf haar toch iets of wat troost. Ze wist dat ze hier waarschijnlijk niet meer buiten kwam tot ze te oud werd voor deze instelling. Ze zou dus enorm wat geduld mogen hebben, al haar vrienden verliezen en een zwak persoon tussen de sterken. Ze zou nooit meer thuis horen in de economie waar ze in leefde. Dat baarde haar enigszins toch zorgen. Ze wou haar leven terug opbouwen maar die kans zou ze hier nooit krijgen.
"Eh jij daar. Je hebt diens bij de Mini boerderij" Sky keek geschrokken op. Een kerel van ongeveer een jaar of 18 stond een eindje van haar vandaan. Ze knikte eens en stond recht. Ze volgde de jongen zonder iets te zeggen tot ze aan de mini boerderij waren. Ze keek van de grond tot recht in zijn ogen.
"Mag ik de stal van de pony doen?" Ookal stelde ze het als een vraag, voor haar was het een besluit. Ze nam een kruiwagen en de hark en zette die bij het stalletje van de pony. Ze deed de deur open terwijl ze het halstertouw vast had. Ze zag het kleine schattige ding staan in zijn stalletje. Hij had wat zand op zijn rug en wat klitten in zijn manen. Sky glimlachte en knielde zich neer. Ze gaf het diertje een knuffel en streelde hem over zijn neus. Het diertje moest op wei gaan staan als ze zijn stal wou doen. Ze bracht hem dan ook gewoon naar buiten en zette hem bij de geitjes. Ze begon het mest uit te stal te halen samen met het oude stro. Veel was het niet want de stal was niet heel erg groot. Volgens haar stond het diertje er dan ook alleen snachts in. Nu moest er nog nieuw stro in en dat wist ze niet zijn. Moest ze die kerel maar eens gaan zoeken. Ze zag hem in de verte. Ze slenterde richting hem, tikte hem op de schouder.
"Waar ligt het stro? ohjah ik ben Sky. Don't worry, ik ben altijd zo vergeetachtig mij voor te stellen." Het laatste gaf ze schoorvoetend toe. Ze keek de jongen weer aan en glimlachte.
"Waar ik woonde kende iedereen mij, misschien niet bij naam maar ach. wie ben jij?" Vervolgde ze nieuwsgierig. Zolang je haar niet verkeerd behandelde zou ze vriendelijk zijn. Deed je iets verkeerd had je het verpest bij haar. Ze was als een soort alfavrouwtje. Populair maar hardhandig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Duty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duty   Duty Emptyma feb 25, 2013 4:31 am

Evita liep naar buiten naar de rozentuin er waren veel mensen, bedienden, ridders, stalknechten. Ze plukte een rode roos en ging in het gras liggen. Ze deed haar ogen dicht en probeerde in slaap te vallen want ze had die vorige nacht niet goed geslapen. Maar het lukte niet de brandende zon stak in Evita's gezicht. Evita stond op legde de roos op de plaats waar ze had gelegen en pakte een nieuwe. Ze liep naar binnen, ze ging naar de mooie witte hal kijken of er nog meer mensen waren, maar gek genoeg stonden er maar twee mensen tegen elkaar te praten. De jongen die stond was duidelijk een schildknaap. Het meisje dat zat keek verbaasd op naar de jongen. Evita ging achter een hoekje staan om het te kunnen verstaan, dat lukte maar half. Toen liepen ze weg richting de mini boederij. Evita liep er achter aan, maar onopgemerkt. Toen het meisje een stalletje in ging kon Evita haar ogen niet geloven. Daar stond een mini shetlander ze was altijd al op paarden verliefd geweest, toen het meisje het pony'tje buiten zette, rende Evita er meteen naar toe. Ze glipte onder het prikkeldraad door, en een seconden later stond ze naast de pony. Ze streelde de pony over zijn gezicht, hals, flank en benen, zodat het zand van zijn haren af gleed. Even later ging ze over naar de manen ze kamde zachtjes met haar vingers door de pony's manen. Ze hoorde mensen aan komen, maar ze ging niet weg zij was tenslotte de prinses.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Duty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duty   Duty Emptyma feb 25, 2013 4:31 am



649 woorden

Het meisje sprong direct op naar zijn woorden en knikte zachtjes richting hem. "afgericht" mompelde hij zachtjes. Was wel handig de vorige helper had hij aan zijn shirt op moeten trekken om te zorgen dat hij tenminste nog iets deed. Hij had daar ook niet veel zin in. Zijn spieren waren nog steeds stijf en zijn stem had hij nog steeds niet helemaal terug. Toen hij terug draaide en terug liep naar de miniboederij hoorde hij de voetstappen van het meisje achter hem. ze ging dus niet moeilijk doen dat was al een opluchting. Toen hij aangekomen was trok hij een van de overvallen aan en gaf een andere aan het meisje. 'Anders eten de geiten je kleren op" na dat het meisje haar overall had aangetrokken riep ze iets van of ze de stal van de pony mocht doen. Hij wilde antwoord geven maar ze was begonnen aan haar taak. Het maakte hem niet veel uit wat ze deed zo lang het werk maar werd gedaan. Als ze de pony wou doen dan mocht ze de pony doen. Hij ging de geiten wel controleren. Hun vacht, hoeven en horens moesten worden gecontroleerd. Als er iets was moesten ze er tussen uitgehaald worden de rest kon buiten vrolijk buiten rennen. De geiten waren allemaal in orden dus de eerste verzorging was zo gebeurt en in mum van tijd stonden ze buiten. Hij wilde net beginnen aan het schoonmaken van de stal toen het meisje iets aan hem vroeg. "Waar ligt het stro? ohjah ik ben Sky. Don't worry, ik ben altijd zo vergeetachtig mij voor te stellen." Hij kon het niet laten een glimlach om zijn gezicht te toveren. Sky leek nog wat verlegen maar ze was nieuw. De meesten waren dan wel verlegen. "Waar ik woonde kende iedereen mij, misschien niet bij naam maar ach. wie ben jij?' hij knikte even ter bevestiging van het fenomeen ons kent ons dat ze uitlegde. Naast de stad waar hij was geboren had hij nergens lang gebleven. hij had het fenomeen dan wel zelf nooit meegemaakt hij kenden het wel. "Arnoud" antwoorden hij op haar vraag. "Maar als je nu toch even niet bezig ben en de pony buiten staat. Kunnen we beter even de dieren gaan voeren. Jij de pony hou ik de geiten bezig met hun eten. anders eten ze alle het voer van de anderen dieren op" Hij wachten niet echt op antwoord. Hij verwachte dat het meisje wel deed wat hij vroeg. Ze leek de pony leuk te vinden en hem voeren was dan ook leuk. Dacht hij dan tenminste. Hij snapte niet veel van die paarde gekte van meiden. Maar dat was niet erg. Hij wilde net de hokken uitlopen om het voer te gaan halen. Toen er een ander meisje het verblijf in liep. "ik wil je wel helpen ik weet veel over dieren, trouwens ik ben prinses Evita." Hij keek sky even met een vreemd gezicht aan. Oké iedereen die hier rond liep was niet normaal. Maar je had had duidelijk wel verschillen. je had mensen die voor het grotendeels normaal reageerden en normaal waren en gewoon hun fase hadden net als hij. je had de mensen die normaal waren maar gewoon niet klopte zoals de anorexia cliënten en je had er gewoon mensen tussen zitten waar bij je direct merkte dat ze niet helemaal gezond waren. Bij evita leek het zelfde geval. Ze leek in een soort droomwereld te leven waar ze prinses was en ze leek totaal geen idee te hebben dat ze in de clinic was. "euhm. Dit is denk ik geen werk voor prinsessen." Hij ging maar niet tegen de droomwereld van het meisje in. Dat had hij een keer gedaan en het kind had dagen zitten huilen tot ze weer terug was in haar droomwereld. Daar had hij niks aan dus kon hij maar gewoon beter mee spelen.


Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Duty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duty   Duty Emptyma feb 25, 2013 4:31 am

Evita keek de jongen verbaasd aan, waarom zou zij dat meisje het wel mogen doen en de prinses niet. Ja, ze had een witte jurk aan maar dat kon Evita niet schelen, als die vies werd zou ze die wel wassen in de fontein. Toen dat allemaal door haar hoofd was geschoten, keek ze de jongen arrogant aan. Ze ging verder met het masseren van de pony dat had ze van haar moeder geleerd T-Touch had haar moeder het genoemd, je moest dan met drie vingers over de pony's huid rondjes maken hoe meer hij ging ontspannen hoe slomer je moest gaan en hoe groter je de rondjes moest maken. Ze keek weer naar de jongen, de jongen had nog steeds de zelfde blik op zijn gezicht. Toen wist Evita dat ze moest gaan, ze gaf de pony een kus op zijn neus en ging toen weer onder het stroomdraad door, ze liep met een grote boog om de jongen heen naar een ton daar ging ze op zitten, ze had nog steeds de roos in haar hand. Ze rook er aan en ze werd helemaal rustig en begon ze één voor één de blaadjes er af te trekken en op haar witte jurk te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Duty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duty   Duty Emptyma feb 25, 2013 4:32 am

Sky keek nog even naar de pony die vrolijk stond te grazen. Het dier genoot er duidelijk van. Sky deed handig een elastiekje in der haren tot er een messy dot op haar hoofd stond. Ze glimlachte naar de jongen. Ze vond de overal eigenlijk best wel grappig. Ze had er dan ook simpele zwarte vans onder aan en een wit shirt met een puppy die een strik droeg erop. Onder de overal had ze een simpele skinny jeans met hier en daar wat scheuren erin. Ze had een simpele stijl. Geen high heels of rokjes. Dat was niets voor haar. Als je haar zo zag moest je al speciaal zijn. Voor de rest was ze wel vrouwelijk, dacht ze. Misschien moest ze het maar eens aan iemand vragen.
De jongen stelde zich voor. Ze knikte met een glimlach, herhaalde zijn naam een paar keer in haar hoofd.
"Fijn je te leren kennen. En iemand normaal" Grijnsde ze. Sky had enkel nog maar wat vreemde mensen gezien die niet normaal deden. Deze jongen leek wel normaal te doen. Waarom zat hij hier dan? Niet voor de reden dat zij hier zat. Hij had wel een gezond gewicht. Sky was aan de erg magere kant. Als ze geen kleren aan had zou je haar bekken zien uitsteken. Ergens schaamde ze zich erover maar ze kon er ook niets aan doen. Gelukkig hadden ze haar rug hier nog niet gezien. Die stond vol met de krassen van haar nagels. Ze zou het ook niet zeggen tegen iemand hier.
Ze knikte op zijn antwoord. Dat was een slim idee. Ze nam de emmer en las op de lijst hoeveel de pony mag eten. Ze deed het in in de emmer en wandelde terug naar buiten. Daar stond een meisje tegen Arnoud te praten. Een paar seconden later vertrok ze weer. Sky grinnikte om het gezicht van hem. Ze wandelde naar hem toe en keek hem vragend aan.
"Is die wel 100%? Prinses? Misschien moet bediende arnoud haar dadelijk maar eens een bezigheid geven." Grapte ze terwijl ze hem een knipoog gaf. Lachend ging ze naar de pony en liet hem uit de emmer eten. Ze weet dat ze hem beter niet van de grond kon laten eten. Dan zou hij zandkolieke kunnen krijgen. De geiten liepen als gekken rond Arnoud heen zolang hij voedsel had. Enkel een geitje bleef de hele tijd rond de jongen heen hangen. Sky fronste haar wenkbrauwen. Ze moesten vast een band hebben.
"Wat moet ik nu doen baas?" Ging ze vragen. Ze vond het heerlijk om buiten te zijn. Ze werd zowat gek daar in al die ruimtes. Ze sloot dan ook even haar ogen terwijl een flauwe zon op haar gezicht scheen. Ze keek de jongen weer aan.
"Je vind mij vast raar hé?" Ze trok haar mond wat schuin terwijl ze hem aan keek. Haar gifgroene ogen staarden hem aan. Ze hoopte natuurlijk van niet maar die mogelijkheid zat er echt wel in. Ze was veel te vrolijk tegenover alle andere mensen die hier waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Duty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duty   Duty Emptyma feb 25, 2013 4:32 am

Evita liep naar de ton en ging er op zitten, ze had nog steeds die rozen vast. Één voor één plukte ze er blaadjes van af heel langzaam. Ondertussen bleef ze die twee in de gaten houden, want zo dra ze weg waren zou ze naar de pony toe gaan. Ze vond het grappig om te zien hoe het meisje de jongen versierden. De jongen had geen flauw benul dat het meisje aan het flirten was. Evita had alle blaadjes van de roos afgeplukt. Ze pakte de rozen blaadjes van haar jurk af en sprong van de ton af op de grond. Ze legde de steel van de roos op de grond daarnaast legde ze alle rozen blaadjes. Één voor één pakte ze de rozen blaadjes op en legde ze die boven de steel tot dat alle rozen blaadjes op waren, het vormde een hartje. Ze bekeek het even goed en knikte toen te vrede. Evita ging weer op de ton zitten en staarde eindeloos naar die twee. Evita dacht dat die twee niet meer op haar lette en liep weg ze hield van aandacht maar de laatste dagen kreeg ze dat niet meer. Evita liep naar de rozentuin om nog een paar rozen te plukken, ze was verzot op rozen van kleins al. Eenmaal aangekomen bij de rozen tuin plukte ze een paar rozen en liep weer terug naar de mini boederij waar ze weer op de ton ging zitten en weer één voor één de blaadjes van de roos aftrok en op haar witte jurk legde. Toen ze weer klaar was deed ze weer precies hetzelfde ze maakte er weer een hartje van met daaronder een steeltje. Ze had het gevoel dat ze werd bekeken door heel veel mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Duty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duty   Duty Emptyma feb 25, 2013 4:32 am



666 woorden

Sky was ondertussen al weggelopen om het voer voor het pony te halen. Evita keek hem eerst verbaast aan maar daarna arrogant. Fijn een prinses met te veel eigendunk. Daar had hij niet echt veel zin in. Hij wilde gewoon zijn dienst af maken en terug naar Mika. Hij was wel benieuwd hoe het ondertussen met Mika was. Gister avond was het goed gegaan dus het moest deze ochtend toch al een stuk beter gaan. Maar dan moest hij wel van deze prinses zien afteraken anders duurde deze taak nog eeuwig. Ze was ondertussen weggelopen niet richting de uitgang maar richting de weide. "Is die wel 100%? Prinses? Misschien moet bediende arnoud haar dadelijk maar eens een bezigheid geven." Hij keek even om naar sky naar haar worden. een glimlach verscheen opnieuw op zijn gezicht. "Ik denk dat ze eerder 100% in een Psychoses zit. En no way dat ik ooit een bediende word of ben" Zijn glimlach werd iets groter maar pakte daarna het voer voor de geiten en de kippen. Toen hij het weiland in liep stormde de geiten direct op hem af. Hij zag Evita veder op bij de pony staan fijn wat was ze aan het doen. Hij wilde op haar aflopen om haar wegsturen maar de geiten die enthousiast waren naar hun voedsel gaven hem de kans niet. Schreeuwen was ook niet echt een optie aangezien zijn stem nog steeds niet 100% was. Een boze blik moest het dan ook doen en gelukkig snapte ze het en liet ze de pony met rust en ging ze buiten het verblijf op een ton zitten. gelukkig hij kon veder met de klusjes. Hij gooide snel het voer van de geiten in de voerbak en allemaal begonnen ze aan zijn ontbijt en hadden ze voor de rest geen aandacht. Behalve natuurlijk zijn kip doden geit. Hij moest echt eens een naam voor het beest verzinnen. Maar het beetje liep zoals normaal langs hem. Hij pakte het beestje bij zijn kop vast "Eten nu. Want zij laten niks over" Terwijl hij dat zij wijste hij naar de voerbak. De geiten zou zijn woorden wel niet snappen Maar het wijzen moest toch duidelijk zijn. Hij snapte het het beestje liep terug naar de voederbak waar het zijn plaats om voedsel ging bemachtigen. De kippen hadden vrije uitgang van binnen naar buiten dus die hoefde hij niet meer vrij te laten. Hij legde het voer in de daar voor bestemde voerbak binnen in het hok van de kippen. Weer een van de voorzorg maatregel om te zorgen dat de geiten niet alles op aten. Hij liep naar buiten om te zien hoe het ging met sky en zo te zien was ze klaar met het voeren. "Wat moet ik nu doen baas?" hij schoot in de lach van haar woorden. Hij de baas. jah dat zou hij wel willen. "Baas dat zou ik willen" Hij wilde haar net vertellen wat ze kon doen toen ze even haar ogen sloot. Waarschijnlijk genietend van de buiten lucht. Niet dat hij tussen de dieren hier zo lekker was, maar het was beter dan de witten muren en ziekenhuis geur van de clinic. "Je vind mij vast raar hé?" Hij keek sky vreemd aan. hoe zo raar. 'raar om dat je geniet van de buiten lucht. Daarnaast ben je naast vele hier nog normaal" Zijn woorden klonken ruststellend. Veel mensen die hier waren moesten bang zijn voor dat mensen hun raar of gek vonden. Een angst die ze hadden. Vaak genoeg zouden ze er wel voor uitgemaakt zijn en de dorpsbewoners dachten het zelfde als ze gek waren. Maar ze waren gewoon mensen met een ziekte. "Maar volgens mij weet jij meer van pony af dan ik dus zorg er maar voor dat zijn stal en hij zelf totaal verzorgd zijn. Het stro ligt in de hooischuur je kunt de bewaker vragen of hij je binnen loopt" Na die woorden liep hij zelf weg om veder te gaan met zijn klusjes



Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Duty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duty   Duty Emptyma feb 25, 2013 4:33 am

Waarschuwing Arnoud: Bij deze een waarschuwing omdat je meerdere malen voor andere characters dingen bepaald die degene nooit heet uitgevoerd. Dit is niet toegestaan, gezien het niet jou character is. 1 waarschuwing is hiervoor gegeven, gezien het niet enkel bij 1 keer gebleven is.

Herhaling: Bij 5 waarschuwingen kan je voor onbepaalde tijd van de site worden gehaald. Dit is een automatisch bericht, een antwoord is niet nodig.

Topic aangepast: zie verdere informatie bij updates & mededelingen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Duty Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duty   Duty Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Duty
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Disturbia Clinic || Buiten :: MB.-
Ga naar: