IndexIndex  PortalPortal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

What was the code again?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Pien

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 23-03-13

Character sheet
Naam: Pien Bublanski
Partner: -
Reden van plaatsing: Pseudologia fantastica.

BerichtOnderwerp: What was the code again?   zo apr 07, 2013 7:41 am

Pien deed langzaam de deur van haar slaapkamer open en keek de gang op: niemand. Ze glimlachte even en glipte de gang op. Met een snelle pas liep ze naar de deur waarvan ze wist dat die van Evita was. Nog een paar keer keek ze om zich heen om zeker te weten dat er niemand was. Daarna klopte ze 4 keer op de deur met één pauze en wachtte ze tot er een reactie zou komen. Ze bleef een beetje om zich heen kijken omdat ze niet wilde dat iemand zag dat ze daar was. Niet omdat ze zich schaamde om bij Evita te zijn, maar omdat ze niet wilde dat iemand zag dat ze van haar kamer was. "Evita? Snel doe open, de bewaker mogen me niet zien. Ze hebben met zijn alle besloten dat ik op mijn kamer moet zijn tijdens een uitzonderlijke vergadering." zei ze zacht. Ze wist dit doordat ze de de bewakers uit het kantoor had zien komen en ze dacht dat ze haar naam had gehoord. Het enige wat ze kon bedenken was dat ze niet wilden dat ze zomaar rondliep. Ze kon niet precies zeggen waarom maar dat was haar theorie. Pien had wel vaker van die theorieën waar ze helemaal van overtuigd was maar die ze niet helemaal kon onderbouwen. Dat maakte het niet minder waar voor haar. In de verte zag ze een paar patiënten lopen maar daar maakte ze zich niet druk om. Die wisten waarschijnlijk toch niets van het plan van de bewakers. Ze haalde een hand door haar haar en zette haar bril recht. Die verdomde bril ook. Hij was iets te groot maar de opticien had gezegd dat dat hoorde. Ja, dat zal wel, had ze gedacht. Ze had er alleen maar last van en ze moest hem om de minuut weer omhoog zetten.
Toen hoorde ze wat beweging aan de andere kant van de deur. Pien glimlachte. Ze was benieuwd wat Evita zo nodig moest vertellen. Pien had altijd wel interesse in een spannend verhaal of een sappige roddel. Ze was niet echt een trut die over iedereen roddelde maar een roddel hier en daar kon toch geen kwaad. Dat maakte het leven hier een beetje leuker.

Een beetje een korte als beginner (:

What was the code again?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gele Yoshi QR Code

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Disturbia Clinic || Binnen :: S. :: Meisjes-
Ga naar: