Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kletshoek

Ga naar beneden 
+22
Dante
Faye
Donovan
Kymberley
Andrew
Caith
Mikhail
Fawn
Liv
Gemma
Melanie
Percy
Nikki
Stefan
Fanta
Louis
Gwyn
Ryan
Babette
Hayden
Auburn
Dahlia
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 6:11 am

@ fanta, Serieus? Wie ben jij dan op quizlet??

eigenlijk best wel een domme vraag ik kan ook gewoon kijken bij je story >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 6:12 am

Hayden schreef:
Jezus.. ik vind dit zó ongelofelijk eng! Ze komt ff m'n leven inwandelen (bij wijze van spreken) en lijkt wel precies hetzelfde als mij te zijn.. vervolgens is ze fan van dezelfde muziek.. als ze nog eens fan is van Helena Bonham Carter ga ik GILLEN! O_O!

Heel herkenbaar dit Ö , Precies mijn reactie toen ik ook zo iemand leerde kennen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 08-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Leidschendam

Character sheet
Naam: Nikki Jennifer Check
Partner: HÁHÁHÁ
Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 6:35 am

Goodevening Disturbia'ers! Very Happy

Hèhè, eindelijk eens tijd om te posten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye

Faye


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Faye Vesper Carter
Partner: -
Reden van plaatsing: ADD, pyromanie, pathalogisch leugenaar en dissociatieve amnesia.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 6:39 am

mag ik hier even melden dat ik echt zo'n gruwelijke hekel heb aan die kerstliedjes en zo. doe dat gewoon 2 dagen voor kerst, dan sluit ik mezelf dan wel op, maar ik wil gewoon normaal radio man o man. *zet cd aan*
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 6:44 am

@ Faye: ik moest een kerstliedje op school zingen, ik loop nu al bijna de hele week met santa claus is coming to town van justin bieber in mijn hoofd.

Ik ga nooit meer zeggen dat justin bieber te slecht voor woorden is, hij pakt me terug om mij met iemand in te delen die fan is van zijn muziek waardoor ik het moest zingen -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 7:00 am

@Fanta: Thank you ^^ En wie ben jij eigenlijk? (aa)

Hmm, ik zit te twijfelen voorsteltopicje voor Dante maken, of gewoon gaan RPG'en...

[Edit] Wow wat is ^ ^ opeens een enge smilie o.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 7:01 am

Gwyn schreef:
Hayden schreef:
Jezus.. ik vind dit zó ongelofelijk eng! Ze komt ff m'n leven inwandelen (bij wijze van spreken) en lijkt wel precies hetzelfde als mij te zijn.. vervolgens is ze fan van dezelfde muziek.. als ze nog eens fan is van Helena Bonham Carter ga ik GILLEN! O_O!

Heel herkenbaar dit Ö , Precies mijn reactie toen ik ook zo iemand leerde kennen!

Ik zal het er de volgende keer over hebben met haar als ik d'r weer zie, wss niet meer morgen op stage.. maar ze gaat donderdag naar school, zelfde school als waar ik nu m'n opleiding volg, dus miss zie ik d'r nog.. Maar omg, dat is zó eng, hea? Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 7:08 am

Whiee, en toen heette Dante gewoon Dante ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Melanie

Melanie


Aantal berichten : 281
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Melanie Deqeau
Partner: Make my fantasy real
Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 7:10 am

Ik werk nooit meer samen met haar, ze is een heel goede vriendin, nog steeds, maar voor projecht is het samenwerken nogal lastig, en ze wilt haar eigen ideeën doordrammen, en daardoor heb ik nu een 7.5 en zij een 9, voor Nederlands spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 7:11 am

Hayden schreef:
Gwyn schreef:
Hayden schreef:
Jezus.. ik vind dit zó ongelofelijk eng! Ze komt ff m'n leven inwandelen (bij wijze van spreken) en lijkt wel precies hetzelfde als mij te zijn.. vervolgens is ze fan van dezelfde muziek.. als ze nog eens fan is van Helena Bonham Carter ga ik GILLEN! O_O!

Heel herkenbaar dit Ö , Precies mijn reactie toen ik ook zo iemand leerde kennen!

Ik zal het er de volgende keer over hebben met haar als ik d'r weer zie, wss niet meer morgen op stage.. maar ze gaat donderdag naar school, zelfde school als waar ik nu m'n opleiding volg, dus miss zie ik d'r nog.. Maar omg, dat is zó eng, hea? Surprised

Echt zo vaag, hij kan uit EEN recente foto precies mijn karakter lezen

ik vroeg zo hoe dat kon; Hij; omdat ik dat ook zo heb..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 7:24 am

@Gwyn, mijn collega kan aura's zien.. ze moest m'n evaluatieformulier invullen en ik had zo opgeschreven bij een vraag over wat er vandaag negatief was gegaan.. was dat ik niet zo goed contact had gelegd met collega's en cliënten.. toen kon ze mijn hele gevoelens, karakter uit die éne zin halen.. jezus, ik voel me nu echt klote.. maar dan ook écht, écht klote.. ik ga m'n haren even kammen en dan maar naar bed ofzo. Dan máár met natte haren naar bed.

Ughe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 08-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Leidschendam

Character sheet
Naam: Nikki Jennifer Check
Partner: HÁHÁHÁ
Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 7:37 am

Hayden schreef:
@Gwyn, mijn collega kan aura's zien.. ze moest m'n evaluatieformulier invullen en ik had zo opgeschreven bij een vraag over wat er vandaag negatief was gegaan.. was dat ik niet zo goed contact had gelegd met collega's en cliënten.. toen kon ze mijn hele gevoelens, karakter uit die éne zin halen.. jezus, ik voel me nu echt klote.. maar dan ook écht, écht klote.. ik ga m'n haren even kammen en dan maar naar bed ofzo. Dan máár met natte haren naar bed.

Ughe.

Sterkte Diant!

Ik heb mijn post bijna af, en daarna ga ik met Fleur (het hondje van mijn opa en oma) spelen.

En het is zo erg wat er in België is gebeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 8:02 am

Hayden schreef:
@Gwyn, mijn collega kan aura's zien.. ze moest m'n evaluatieformulier invullen en ik had zo opgeschreven bij een vraag over wat er vandaag negatief was gegaan.. was dat ik niet zo goed contact had gelegd met collega's en cliënten.. toen kon ze mijn hele gevoelens, karakter uit die éne zin halen.. jezus, ik voel me nu echt klote.. maar dan ook écht, écht klote.. ik ga m'n haren even kammen en dan maar naar bed ofzo. Dan máár met natte haren naar bed.

Ughe.

*hugt dianta * Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 8:05 am

Sterkte Didi <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 8:15 am

Kak internet! ;O
Internetverbinding is bar en bar slecht ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 8:18 am

Fanta schreef:
Kak internet! ;O
Internetverbinding is bar en bar slecht ;o

Wij kunnen geen vt4 kijken Sad

OK mensen, sla me niet, maar ik sta morgen om 7 uur en ga mijn eerste post doen. Ik heb het gevoel dat mijn hersens eruit springen en ik voel me nogal.. Down momenteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 8:34 am

Waarom slaan? Ik schop juist tongue
Nee hoor, just kidding :3
Trusten meid :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 8:37 am

Ik ben er nog hoor :3

Ik krijg er alleen geen post uit geperst, ik kan me even geen dingen voorstellen en ik ben teveel met mezelf bezig om Gwyn te kunnen zijn, of Gwendolyn, zo erg --'
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 8:39 am

Gwyn schreef:
Ik ben er nog hoor :3

Ik krijg er alleen geen post uit geperst, ik kan me even geen dingen voorstellen en ik ben teveel met mezelf bezig om Gwyn te kunnen zijn, of Gwendolyn, zo erg --'

aw don't worry!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 8:41 am

Eerste post met Dante gemaakt ;D Hij is alleen een beetje lang geworden (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Fanta

Fanta


Aantal berichten : 636
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Fanta Cola
Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game?
Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 8:44 am

@Dante: Oeh, ik ga gelijk kijken ;3 Daarna met Zayn reageren bij... *moet nog kiezen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 8:45 am

Percy schreef:
Gwyn schreef:
Ik ben er nog hoor :3

Ik krijg er alleen geen post uit geperst, ik kan me even geen dingen voorstellen en ik ben teveel met mezelf bezig om Gwyn te kunnen zijn, of Gwendolyn, zo erg --'

aw don't worry!

Ik worry wel, ik hoor te reageren, bij jou al 9734983 miljoen dagen ofzo --'
Terug naar boven Ga naar beneden
Louis

Louis


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 09-12-11

Character sheet
Naam: Louis William Tomlinson
Partner: Don't need.
Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 8:56 am

Jij kunt soms... flink overdrijven xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 8:58 am

Zayn schreef:
Jij kunt soms... flink overdrijven xD

clown Neejoh, hoe kom je erbij? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Louis

Louis


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 09-12-11

Character sheet
Naam: Louis William Tomlinson
Partner: Don't need.
Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.

Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Emptydi dec 13, 2011 8:59 am

D'oh, ikke? ;D
Ik moet gaan slapen, noes ;(
Tot morguh ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletshoek - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletshoek   Kletshoek - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletshoek
Terug naar boven 
Pagina 19 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kletshoek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Off Game :: Kletshoekje-
Ga naar: