Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Portal || Disturbia inspiration vr dec 16, 2011 7:26 am
Jaa, Lady Gaga móest er echt aan geloven om deze week te vertrekken en heeft dan ook haar plaats verlaten en daar is een nieuwe clip voor gekomen!
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Portal || Disturbia inspiration vr dec 16, 2011 7:45 am
Ook al ken ik ze niet, ze klinken goed! Een suggestie: Wat vind je van The Axis of Awesome: 4 Chords? Die zijn ook leuk!
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Portal || Disturbia inspiration vr dec 16, 2011 7:55 am
Ik doe enkel en alleen clipjes die met Disturbia te maken kunnen hebben, dus zoals dat dit filmpje het Saw-idee heeft, da's ook nogal.. psychisch gestoord!
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Portal || Disturbia inspiration vr dec 16, 2011 7:58 am
mabey
all I need van Within Temptation, die clip is best wel vaag xD
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Portal || Disturbia inspiration vr dec 16, 2011 8:00 am
Bedankt voor jullie support, maar ik heb genoeg clips die ik zal gebruiken de aankomende weken! Als ik hulp nodig heb, dan vraag ik het wel. (:
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Portal || Disturbia inspiration zo dec 25, 2011 2:04 am
Vandaag weer een nieuwe video geplaatst! Deze keer is het de enige, echte en originele Disturbia van Rihanna! Waar mijn idee vanaf is gekomen! <3