Character sheet Naam: Symphony Philips Partner: Love is like heaven, but it can hurt like hell. Reden van plaatsing: Manische Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:16 am
Enya, ik heb precies hetzelfde met mijn knie. o3O
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:17 am
:O Sterkte allebij!!!!
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:19 am
Gwyn schreef:
Gemma schreef:
Gwyn schreef:
#pff heb kapot veel pijn.
:O Hoe komt dat????
geen idee, een paar jaar geleden deed mijn knie ineens heel veel pijn, iedereen dacht aan groeipijn etc. Toen ben ik na twee jaar naar de dokter geweest en heb ik foto's laten maken, maar ze konden NIKS vinden.
Nu heb ik eigenlijk overal pijn, enkels, knieën, mijn heup gaat soms in een rare knik, mijn rug is ()&#(*#^(#*, elleboog, polsen, vingers en mijn nek..
Was er ook een aanleiding voor die pijn in je knie? Die andere pijnen, komen waarschijnlijk doordat je verkeerd bent gaan lopen om je knie te ontlasten
Sterkte beide! Ik ken het, ben zelf vier maanden geleden geopereerd aan me knie. Heb er onderhand al veel minder last van, vlak naar de operatie was het niet uit te houden...
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:20 am
@Ryan: Ja, maar mijn oma wilt me precies vetmesten x_x
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:22 am
Dante schreef:
Gwyn schreef:
Gemma schreef:
Gwyn schreef:
geen idee, een paar jaar geleden deed mijn knie ineens heel veel pijn, iedereen dacht aan groeipijn etc. Toen ben ik na twee jaar naar de dokter geweest en heb ik foto's laten maken, maar ze konden NIKS vinden.
Nu heb ik eigenlijk overal pijn, enkels, knieën, mijn heup gaat soms in een rare knik, mijn rug is ()&#(*#^(#*, elleboog, polsen, vingers en mijn nek..
Was er ook een aanleiding voor die pijn in je knie? Die andere pijnen, komen waarschijnlijk doordat je verkeerd bent gaan lopen om je knie te ontlasten
Sterkte beide! Ik ken het, ben zelf vier maanden geleden geopereerd aan me knie. Heb er onderhand al veel minder last van, vlak naar de operatie was het niet uit te houden...
Ik weet het niet, heb wel een verkeerde houding, ik zet mijn knieën 'op slot'
Klikje
Dat is dus hoe mijn knieën zijn als ik gewoon rechtop sta. Een normale knie hoort 'uit te steken'
Naja, hoe de meeste mensen hun knieën hebben dan :')
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:24 am
@Gwyn: Dat lijkt me echt vervelend ;( Op medisch vlak zijn we echt niet perfect allemaal ;(
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:26 am
Fanta schreef:
@Gwyn: Dat lijkt me echt vervelend ;( Op medisch vlak zijn we echt niet perfect allemaal ;(
Nopes #pff
Knie op slot zetten is trouwens niet echt de goede benaming, je knie gaat pas op slot als er een stukje van je muniscus is afgebroken en dat vast gaat zitten.
Ga maar eens staan en doe je knieën naar achter, zodat je iig niet meer kan buigen met je knieën. Zo staan mijn knieën als ik rechtop sta
Heel gevaarlijk, want mijn knieën vangen zo alle klappen op, en mocht er iets zwaars op me vallen..
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:30 am
WAAROM LUKT HET ME @#$%#@$#@VERDOMME NIET OM SNEEUW TE CREËREN OP DEZE SITE! X.X
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:31 am
Hayden schreef:
WAAROM LUKT HET ME @#$%#@$#@VERDOMME NIET OM SNEEUW TE CREËREN OP DEZE SITE! X.X
OMDAT HET IN EEN WOESTIJN OFZO LIGT
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:31 am
Hayden! Zo erg is het toch niet? Deze site ziet er al heel goed uit hoor! Gwyn, vertel mij wat, derde operatie pas achter de rug gehad x-X
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:32 am
DAAR HEB IK HET NIET OVER! IK WIL GEWOON DIE FOEKING SNEEUW HIER! X.X
You'll see.. if it works.. x.x
BTW, HET IS GEEN HETE WOESTIJN.. ER KAN ALTIJD SNEEUW VALLEN! O_O!
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Hayden, je kunt even aan Claudia/Rain ragen hoe z ehet heeft gedaan, volgend mij heeft zij dat gedaan op DH
Gwyn
Fanta schreef:
Hayden! Zo erg is het toch niet? Deze site ziet er al heel goed uit hoor! Gwyn, vertel mij wat, derde operatie pas achter de rug gehad x-X
Dàt lijkt me pas klote,
Ik heb geen enkele operatie gehad want ze kunnen niks vinden --'
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:33 am
Declan schreef:
Hayden, je kunt even aan Claudia/Rain ragen hoe z ehet heeft gedaan, volgend mij heeft zij dat gedaan op DH
Ik weet wel hoe het moet, en welke codes ik moet gebruiken.. maar heb GEEN IDEE wáár ik het moet plaatsen. Volgens mij Cascading Style Sheet, maarja.. o,O
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:34 am
Gwyn schreef:
Dante schreef:
Gwyn schreef:
Gemma schreef:
Gwyn schreef:
Klikje
Dat is dus hoe mijn knieën zijn als ik gewoon rechtop sta. Een normale knie hoort 'uit te steken'
Een tip, ik weet dat het moeilijk is maar probeer het te corrigeren, probeer elke keer iets door je knieën te zakken en ze normaal te zetten. Dit voelt heel raar net alsof je licht hurkt, en je hebt echt het idee dat je heel vreemd staat. Maar dat is niet zo, je staat dan juist normaal. Ik had ook door gestrekte knieën, die ik dus altijd op 'slot' zetten. Me ene knie kan nog steeds veel te ver doorbuigen. Hier kun je echt schade aan over houden, ook omdat je al je klappen zo op vangt. Bij mij komt het niet daardoor dat ik uiteindelijk geopereerd moest worden, me voorste kruisband was afgescheurd... Maar het kan wel een extra duwtje zijn geweest, dat hij eerder scheurde. En geloof me dat wil je niet hebben, het is ongelooflijk pijnlijk, je moet zes weken op krukken na de operatie en negen maanden revalideren. Voor de operatie -wat bij mij twee jaar duren, omdat doktoren dom zijn (aa)- had ik regelmatig dat ik niet kon lopen omdat me been niet meer van slot wou, of niet meer wou strekken.
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:36 am
Oh, ik ga maar eens posten *rent gillend weg*
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:37 am
Spoiler:
Dante schreef:
Gwyn schreef:
Dante schreef:
Gwyn schreef:
Gemma schreef:
Gwyn schreef:
Klikje
Een tip, ik weet dat het moeilijk is maar probeer het te corrigeren, probeer elke keer iets door je knieën te zakken en ze normaal te zetten. Dit voelt heel raar net alsof je licht hurkt, en je hebt echt het idee dat je heel vreemd staat. Maar dat is niet zo, je staat dan juist normaal. Ik had ook door gestrekte knieën, die ik dus altijd op 'slot' zetten. Me ene knie kan nog steeds veel te ver doorbuigen. Hier kun je echt schade aan over houden, ook omdat je al je klappen zo op vangt. Bij mij komt het niet daardoor dat ik uiteindelijk geopereerd moest worden, me voorste kruisband was afgescheurd... Maar het kan wel een extra duwtje zijn geweest, dat hij eerder scheurde. En geloof me dat wil je niet hebben, het is ongelooflijk pijnlijk, je moet zes weken op krukken na de operatie en negen maanden revalideren. Voor de operatie -wat bij mij twee jaar duren, omdat doktoren dom zijn (aa)- had ik regelmatig dat ik niet kon lopen omdat me been niet meer van slot wou, of niet meer wou strekken.
Bedankt voor de tips, ik kan wel proberen erop te letten, maar ik ben meestal met zo ontzettend veel tegelijk bezig, dat ik daar weinig kans toe heb.. *gaat de tip onthouden*
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:37 am
@ Gwyn: aii, das echt vervelend =( en ze kunnen écht niks vinden, dat is écht vervelend =(
@ Freedje: =( dat ze van zichzelf maar n tonnetje maakt dan (sorry, klinkt vast heel gemeen =( )
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:38 am
Hayden schreef:
Echt?
Want als Enya niet meer wilt, dan wil ik écht met Brianne in een kamer!
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:39 am
@Brianne: Thanx x) Ik bedenk soms ook gemene dingen hoor ;D
Dante
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:46 am
@Gwyn: Haha, ik ken het Maar beter probeer je er echt op te letten, vertel het desnoods aan een vriendin en dat ze het steeds zegt als het haar opvalt ofzo...
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:48 am
@ Hayden: prima @ Freedje: haha, okee dan =)
oh nog eens @ Hayden: ben post aan t schrijven voor Ryan
Auburn
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade Partner: / Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:58 am
Topic geopend, en nu moet ik de keuken gaan opruimen.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 18, 2011 4:59 am
Whaha, Ik ben harstikke Jaloers op Hayden en Ryan #houvanhuntopic
--
Shit, kan je die muziek ergens uitzetten? Ik zit keilekkere muziek te luisteren en ineens hoor ik zo'n blij liedje _O-
Fanta