Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 02, 2012 1:07 am
Neej, die heb ik nooit gezien. ;s ik vond de plaatjes gewoon vet, want ik hou van horror's en weet niet zo goed welke ik moet kijken. Hihi,
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 02, 2012 1:08 am
Angel schreef:
Neej, die heb ik nooit gezien. ;s ik vond de plaatjes gewoon vet, want ik hou van horror's en weet niet zo goed welke ik moet kijken. Hihi,
Oh haha, nou ik heb er nog een hele galerij van hoor! Kan ze hier zo vervangen voor nieuwe, nog engere!
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 02, 2012 1:09 am
Oeeeh,
EDIT: Laat eens zien!
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 02, 2012 1:11 am
Check hier maar: Klikje!
Angel
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 02, 2012 1:12 am
Bjork Button coraline 40 is cool. maar jij hebt wel de beste uitgezocht.
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 02, 2012 1:16 am
Hmm, degene die ik heb vallen best wel mee qua engheid en er zijn betere in de galerij. Alleen het punt is dat ze elke keer andere omranding hebben, en dat is verschrikkelijk irritant, omdat ik óf rondjes wil óf vierkant, niet beide. Mja
Angel
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 02, 2012 1:26 am
jUAAH, Idd. Dat vind ik ook, dan wordt het gewoon té druk.
Firiro
Aantal berichten : 15 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Firiro Johnson Partner: There's no one who wants to be with me Reden van plaatsing: Extreme zelfhaat, doodsbang voor vuur
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 02, 2012 3:17 am
Angel schreef:
Firiro schreef:
Declan schreef:
Ik heb opeens de neiging om een Fame RPG te maken, zo oer zo'n school enzo.
De site waar ik vandaan kom is zoiets
welke site?
http://franklinhigh.actieforum.com/
Angel
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 02, 2012 3:48 am
Stoer. c:
Celine
Aantal berichten : 10 Registratiedatum : 18-12-11
Character sheet Naam: Celine Navarro Partner: Who would love a freak like me? Reden van plaatsing: Hallucinaties
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 02, 2012 7:40 am
IK OWN JULLIE ALLEMAAL, HAHAHAHAHAHAHAHA! >D
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 02, 2012 7:41 am
Niet zo overdrijven jij Caro, met je modkrachten!
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 02, 2012 8:13 am
Gefeliciteerd met je modheid Caro!
Angel
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 02, 2012 8:37 am
JA! Succes! ;D
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 03, 2012 12:10 am
Dwergwerpen met Caro!
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 03, 2012 1:28 am
Ik ben serieus NU pas wakker Ö
Angel
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 03, 2012 4:06 am
Aaah, ik heb buikpien. ;(
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 03, 2012 4:17 am
Awh, hope you'll feel better :C
Damm, mooi weer, moet zo naar buiten, maar wil gewoon niet xD
Angel
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 03, 2012 5:30 am
Hihi, thanks. Heb wel een heel erg tof vest gekocht, daardoor voel je je gelijk een heel stuk beter toch?
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 03, 2012 8:09 am
FANTA!!! *Springt op har af en beggint haar dood te knuffelen*
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 03, 2012 8:23 am
Welkom back.
Angel
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 03, 2012 8:37 am
Heeeii lieve mensjes! Nou dan geef ik Dahlia een knuffel. Als Percy, Fanta een knuffel geeft hihi.
*computer-knuffel *
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 03, 2012 9:02 am
I was sitting on my fiets When i struikel over iets I fiel whit my reet midden in het prikkeldreed auw wat deed my poeper pijn how can I so stupid zijn
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 03, 2012 9:03 am
Ik ben ook weer terug an tante en oom, wezen logeren. Stomme klok daar waar ik sliep.
Angel
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 03, 2012 9:14 am
Omg, Enya is een beetje gek. gek-maar-lief-meisje.