Character sheet Naam: Firiro Johnson Partner: There's no one who wants to be with me Reden van plaatsing: Extreme zelfhaat, doodsbang voor vuur
Onderwerp: Hi there, ma dec 26, 2011 5:27 am
Hallo allemaal, ik ben Nina. Ik denk niet dat iemand mij hier kent, ik ben hier via via gekomen. De sites waar ik heb gerpgt zijn erg anders dan deze. Er is een vaste lijst die je voor je personage moet invullen, je kunt zelf plaatsen aanmaken en er worden niet zo'n lange berichten getypt. Dus ik denk dat ik hier nog heel veel kan leren en het spijt me alvast als ik iets verkeerd doe. Ik ben 14 jaar en ik houd van: volleybal, schrijven, rpg'en, muziek, de Hongerspelen. Verder ben ik eigenlijk helemaal niet interessant
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Hi there, ma dec 26, 2011 5:34 am
Nina? Hmm ik ken wel een Nina maar dat ben jij niet denkik, die Nina kwam ook uit het rpg wereldje
Welkom! Heel veel plezier hiero
Mijn naam is Enya btw!
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Hi there, ma dec 26, 2011 5:39 am
Welkom Nina!!!!! Welke kleir sokken heb je aan?
Dawn
Aantal berichten : 18 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Dawn Lynn Partner: Could you accept living in a dream? Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en paniek aanvallen.
Onderwerp: Re: Hi there, ma dec 26, 2011 5:44 am
Welkom Nina! ;D Veel plezier op Disturbia!
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Hi there, ma dec 26, 2011 6:39 am
Welcome Nina *Schaamt zich nu voor haar acc naam :c* Maarhetisookzo'nepicnaam :C MWAH
x Zsa~
Chloë
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Chloë Lynn Partner: ♦ Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en lichte vorm van PTSS
Onderwerp: Re: Hi there, ma dec 26, 2011 6:41 am
Hoii Nina, leuk dat je ook op Disturbia zit! Lol, ben net ook nieuw
Zoals sissie al zegt, veel plezierrrrrrr!
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Hi there, ma dec 26, 2011 7:06 am
Hee hee Nina (klinkt idd best weird omdat er hier al een Nina als acc in de RPG)! Welkom op Disturbia!
Heb je ook huisdieren?
Firiro
Aantal berichten : 15 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Firiro Johnson Partner: There's no one who wants to be with me Reden van plaatsing: Extreme zelfhaat, doodsbang voor vuur
Onderwerp: Re: Hi there, ma dec 26, 2011 7:53 am
Ik heb grijze sokken met gaten aan de onderkant aan XD (mijn sokken overleven het meestal niet zo lang) Haha, maakt niet uit hoor Ik heb een hond <3 Deze is ect awesome
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Hi there, ma dec 26, 2011 8:03 am
Hoe heet je hond? En idd, <3thesmiley
Firiro
Onderwerp: Re: Hi there, ma dec 26, 2011 8:06 am
Juno <3 een snautser (kleine zwarte hond met 'baard' en 'wenkbrauw')
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Hi there, ma dec 26, 2011 8:07 am
Aaawh, how cute!
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Hi there, ma dec 26, 2011 11:21 pm
Firiro schreef:
volleybal, schrijven, rpg'en, muziek, de Hongerspelen.
OMG YOU'RE FREAKING AWESOME!!!!!
Welkom btw (A)
Firiro
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.