Character sheet Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade Partner: / Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.
Onderwerp: Wat is leuker? wo dec 28, 2011 3:02 am
Hey mensen, ik ga een rpg maken, een mensen rpg in de toekomst, waar de armen erg onderdrukt worden, en weinig rechten hebben. Dus, nu vroeg ik me af, wat is leuker? Anime of Echte mensen?
(Als dit soort topic niet mogen, dan haal ik het wel weg)
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Wat is leuker? wo dec 28, 2011 3:43 am
Echte mensen
Dawn
Aantal berichten : 18 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Dawn Lynn Partner: Could you accept living in a dream? Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en paniek aanvallen.
Onderwerp: Re: Wat is leuker? wo dec 28, 2011 3:49 am
Helemaal mee eens, echte mensen zijn leuker ;D
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Wat is leuker? wo dec 28, 2011 3:51 am
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Wat is leuker? wo dec 28, 2011 4:59 am
ik denk echt mensen, Anime is misschien leuk als je er iets van af weet en dat weet niet iedereen.