Aantal berichten : 13 Registratiedatum : 06-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Abigail Mckenzie Partner: nee Reden van plaatsing:
Onderwerp: Abigail aka Mandy vr jan 06, 2012 9:52 am
hey mensjes
mijn naam is Mandy Janssen en ik ben 15 jaar. ik speel al een tijdje rpg alleen dat was op msn. ik ben sinds gisteren begonnen met rpg op forum en ik vind het nu al geweldig:)
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Abigail aka Mandy vr jan 06, 2012 10:35 am
haay welkom!
Stefan
Aantal berichten : 72 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Stefan Ryaen. Partner: Jared, you've stolen my heart, But you can have him. Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis
Onderwerp: Re: Abigail aka Mandy vr jan 06, 2012 10:45 am
Hooi naam genootxD
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Abigail aka Mandy vr jan 06, 2012 10:48 am
Welcome Welcome. Hopelijk vind je het hier leuk! De mensen zijn heel aardig. toch?
Character sheet Naam: Jared Partner: Stefan. I love you and everyone can know! Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Abigail aka Mandy vr jan 06, 2012 10:59 am
Hoihoi
Welkom!
Delaney
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : lalala in een schoenendoos <3
Character sheet Naam: Delaney Montgomery.. Partner: Love is like venom.. It's going to run trough your body and kill you slowly so no thanks! Reden van plaatsing: Ouders konden haar niet aan, zelfmoordnijgingen, waanbeelden en zelfpijniging..
Onderwerp: Re: Abigail aka Mandy vr jan 06, 2012 11:03 am
Helleuw
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Abigail aka Mandy vr jan 06, 2012 11:19 am
Hee Abigail, welkom op Disturbia!
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Abigail aka Mandy vr jan 06, 2012 11:27 am
Halloow Welkom op Disturbia
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Abigail aka Mandy vr jan 06, 2012 11:30 am
Welkom op Disturb! Omg, wie is jouw FaceClaim van je plaatje? ;D Ik gebruik haar ook op MH ;D
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Abigail aka Mandy za jan 07, 2012 3:32 am
Welkommm!!!!
Abigail
Onderwerp: Re: Abigail aka Mandy za jan 07, 2012 11:28 am
zozo ik had niet door dat er zoveel mensen me welkom hadden geheten dankje mensen en ja jullie zijn hier allemaal super aardig en ik vind het nu al super leuk.
Abigail
Onderwerp: Re: Abigail aka Mandy za jan 07, 2012 11:30 am