Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Het Toetsenbordspel. zo jan 08, 2012 5:44 am
Hey iedereen,
Ik zat een beetje bij de Games rond te kijken en zag dat dit spel er niet bij stond dus het leek me wel leuk om het te introduceren. Misschien dat je het al kent maar toch leg het even uit want ik denk niet dat iedereen het kent.
Stap 1) Je laat je hand -of je voet, of je neus, of welk ander lichaamsdeel dan ook- op je toetsenbord vallen waardoor er random letters verschijnen. Bijvoorbeeld: giendmmhk. Stap 2) Het is de bedoeling dat je vervolgens met die letters een zin gaat maken. Dat houdt in dat elke letter de eerste letter van een woord in je zin wordt. Stap 3) Dus, als voorbeeld, bij giendmmhk kan het worden: Ga Ik Eigenlijk Nog Dansen Met Mijn Hongerige Kip? Stap 4) Zoals je misschien gemerkt hebt slaat die zin helemaal nergens op, dat hoeft ook niet, want dat maakt het spel juist grappig, als je maar zorgt dat de zin grammaticaal in orde blijft.
Nou, ik hoop dat de uitleg duidelijk genoeg is en dat het spel jullie een beetje leuk lijkt Have fun!
P.S. Zorg wel dat je moeder niet net je kamer in komt gelopen als je met je neus op je toetsenbord valt
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Het Toetsenbordspel. zo jan 08, 2012 8:56 am
KLM: Klerelijer Laten Maken.
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Het Toetsenbordspel. ma jan 09, 2012 9:52 am
degaui.
De Ezels Gaan Automatisch Uren Inbreken.
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Het Toetsenbordspel. ma jan 09, 2012 7:24 pm
ghjhnn
Gaat het jou hier nooit niet?
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Het Toetsenbordspel. di jan 10, 2012 4:44 am
bjrwnzho: Ben Je Reuksel Wanneer Niemand Zijn Hoest Oefent?
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Het Toetsenbordspel. di jan 10, 2012 5:42 am
fhun
Fiets hakkend ukkepuk neus.
Katherine
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 24-01-12
Character sheet Naam: Kat(herine) Stewart Partner: If I need one, I will get one Reden van plaatsing: Bipolaire stoornis (manisch depressief)
Onderwerp: Re: Het Toetsenbordspel. di jan 24, 2012 10:00 am
vgferbc Vogels Geven Flessen Een Rare Bijziende Clown
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Het Toetsenbordspel. di jan 24, 2012 9:13 pm
kwnrjyfr
Konten willen naar roekeloze jusd'orange voor fruit rijd
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Het Toetsenbordspel. wo jan 25, 2012 3:20 am
vgbyk: Vakantie Gangsters Breken Ysbol Koel
Katherine
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 24-01-12
Character sheet Naam: Kat(herine) Stewart Partner: If I need one, I will get one Reden van plaatsing: Bipolaire stoornis (manisch depressief)
Onderwerp: Re: Het Toetsenbordspel. wo jan 25, 2012 6:15 am
awrtg;
Auto Wol Rijd Tegen Gras
David
Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 15-01-12
Character sheet Naam: David Coricha. Partner: Who cares. Reden van plaatsing: Stemmingswisselingen, Sociale fobie.
Onderwerp: Re: Het Toetsenbordspel. wo jan 25, 2012 6:28 am
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Het Toetsenbordspel. zo feb 19, 2012 6:53 am
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Het Toetsenbordspel. ma feb 20, 2012 10:28 pm
thrs Tonnen hete romige saus xD
Tom
Aantal berichten : 19 Registratiedatum : 15-03-12
Character sheet Naam: Tom Hanson Partner: nah Reden van plaatsing: Narcisme
Onderwerp: Re: Het Toetsenbordspel. vr maa 16, 2012 9:14 pm
fgnkj
Fietsen gaat niet kleine jonge
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Het Toetsenbordspel. do jan 03, 2013 7:29 am