Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Skyrim

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Insanity

Insanity


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-01-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : België

Character sheet
Naam: Insanity/Jacky Miller
Partner: How can you L O V E someone that would rather lick the B L O O D of your W O U N D S than kiss you?
Reden van plaatsing: Attempts to murder and suicide. Always sees a black Wolf next to her, he tells her what do to. She often see's things that aren't there, doens't think clear and has ADD

Skyrim Empty
BerichtOnderwerp: Skyrim   Skyrim Emptyma jan 16, 2012 7:59 am




;;Welcome to the province of Skyrim;;

Hey mensen, ik ben hier om een van mijn favorite spellen voor te stellen :3
Skyrim is een RolePlayGame (RPG), dat op nr 2 meest verkochte games van mijn favorite gamewinkel staat.
Je kan deze game kopen voor: Playstation3, PC en XBox360
Ik heb hem zelf op Playstation 3 gekocht en ben heel tevreden ervan tot nu toe. Ik zit nog lang noiet ver en moet nog veel ontdekken, maar toch is het nu al mijn favorite game.

Game Mania schreef:
The Elder Scrolls - Skyrim

Het nieuwste deel in de 'The Elder Scrolls'-reeks komt er eindelijk aan na vijf lange jaren wachten. Skyrim's verhaal speelt zich 200 jaar na de gebeurtenissen van The Elder Scrolls - Oblivion af. De wereld van Tamriel is maar een schaduw van wat het ooit was na de jaren van onrust die de moord op de koning opvolgden. Het rijk is in de handen van de Elven gevallen, de Blades zijn verdwenen, de Nords haten elkaar en een burgeroorlog staat op het punt uit te breken. Daar bovenop komt nog dat de Elder Scrolls de komst van de god Alduin voorspellen, die de wereld zal vernietigen in de vorm van een gigantische draak. Als speler neem je de controle over de laatste 'Dovahkiin', een drakenjager gezalfd door de Goden om de dreiging die Alduin vormt te helpen bestrijden.

Skyrim is de naam van de provincie waarin deze game zich afspeelt, met ongeveer 41 vierkante kilometer, vele kleinere dorpjes, en 5 grote steden is Skyrim een groot gebied met bevroren bergtoppen, toendra's, groen wouden, riviertjes en meren.

Je kan in het begin van het spel je character helemaal zelf samen stellen, man, vrouw, dik, dun, haarkleur,, gezicht, haarstijl... Je kan je personage helemaal naar je hand zetten. Tijdens het spel vind en maak je wapens, vermoord je wilde dieren, en wachters of andere mensen die jouw willen vbermoorden, en natuurlijk, waar die spel allemaal om draait, draken.
Deze giganten zijn zoals voorspeld terug in Skyrim, en alleen jij, kunt als Dovahkiin de wereld verlosen van deze monsters.
Je speelt ofwel in 1st person, dus dat je alleen je armen zit, en dus echt kijkt als het personage, of je kan zorgen dat je in 3de persoon(Denk ik, geen idee of het 2de of 3de is xD) speelt, en dan zie je je personage en zijn/haar outfit.

Skyrim is 18+ gerated voor bloed en geweld, maar ik speel het als 13jarige.. valt te zien hoe je het zelf bekijkt.

Als er nog vragen zijn, stel ze maar! :3

Trailer;


Nog 2 filmpjes dat ik echt leuk vind xDD;


Terug naar boven Ga naar beneden
http://serigala.actieforum.com
Kellin

Kellin


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-12-12

Character sheet
Naam: Kellin Quinn
Partner: They say love is forever. Your forever is all I need
Reden van plaatsing: OCD - Agressiestoornis - Moodswings

Skyrim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Skyrim   Skyrim Emptydi dec 25, 2012 11:53 am

Ik vind het nog steeds knap dat ze het 18+ raten x'D Goed, ik ben 17 en ben fanatiek Skyrim speelster, but still :')

SKYRIM IS EPIC, DEAL WITH IT.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Skyrim
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Off Game :: Spellen-
Ga naar: