Character sheet Naam: Lucas Maria Campbell Partner: x Reden van plaatsing: Zelfmoord poging, hoort en ziet dingen die er 'niet zijn'. Verdere gegevens zijn momenteel nog onbekend.
Onderwerp: Drie woorden verhaal (mn fav :3) ma jan 16, 2012 9:59 am
Post drie woorden. Als iedereen dit doet, onstaat er een verhaal. So simple ;p
Let asjeblief ook op de hoofdletters en leestekens. Ook grammaticaal en taalkundig is het fijn als t klopt. Dan word het iets makkelijker leesbaar. Vragen? pb me ff ^-^ Oja.. de inhoud hoeft zelf niet kloppend te zijn. Want natuurlijk kunnen paddenstoelen uit cake groeien die in brand staat op een tafel van azijn
Le me begint : Er verdwenen eens
NU JIJ!! >D
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Drie woorden verhaal (mn fav :3) ma jan 16, 2012 10:00 am
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Drie woorden verhaal (mn fav :3) ma jan 16, 2012 10:05 am
en die liepen
Taylor
Aantal berichten : 30 Registratiedatum : 07-01-12
Character sheet Naam: Taylor Justin Black Partner: Pain and hate maybe.. It's all I feel.. Reden van plaatsing: Zware drugs verslaving en geniet van het gevoel van pijn bij andere, poging tot marteling en moord.
Onderwerp: Re: Drie woorden verhaal (mn fav :3) ma jan 16, 2012 10:10 am
naar een berg
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Drie woorden verhaal (mn fav :3) ma jan 16, 2012 10:11 am
waar suikerspinnen stonden.
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Drie woorden verhaal (mn fav :3) ma jan 16, 2012 8:31 pm
Die suikerspinnen waren
Lucas
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 13-01-12
Character sheet Naam: Lucas Maria Campbell Partner: x Reden van plaatsing: Zelfmoord poging, hoort en ziet dingen die er 'niet zijn'. Verdere gegevens zijn momenteel nog onbekend.
Onderwerp: Re: Drie woorden verhaal (mn fav :3) ma jan 16, 2012 11:08 pm
van spinazie poten
Andy
Aantal berichten : 7 Registratiedatum : 17-01-12
Character sheet Naam: Andy Biersack Partner: I love Ashley more than i can ever scream~ Reden van plaatsing: Waar hij woonde was het verboden gay te zijn, Andy is helemaal niet gelovig en houd van bloed, en rock' nd roll
Onderwerp: Re: Drie woorden verhaal (mn fav :3) wo jan 18, 2012 2:58 am
gemaakt. De aardbeien
Alex
Aantal berichten : 15 Registratiedatum : 16-01-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Under a Paper Moon.
Character sheet Naam: Alex Partner: There's still nobody... Reden van plaatsing: Flipte helemaal door toen hij hoorde dat zijn broer zelfmoord pleegde en werd depressief.
Onderwerp: Re: Drie woorden verhaal (mn fav :3) wo jan 18, 2012 5:44 am
waren nieuwsgierig. Ze
David
Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 15-01-12
Character sheet Naam: David Coricha. Partner: Who cares. Reden van plaatsing: Stemmingswisselingen, Sociale fobie.
Onderwerp: Re: Drie woorden verhaal (mn fav :3) wo jan 18, 2012 8:22 am
Kleurden een regenboog..
Lucas
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 13-01-12
Onderwerp: Re: Drie woorden verhaal (mn fav :3) do jan 19, 2012 4:25 am
in getallen rond
Scarlet
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 12-01-12 Woonplaats : Te diep in het glaasje.
Character sheet Naam: Scarlet Louise Cloude Partner: No. Reden van plaatsing: Dwanggedachten gecombineerd met lichte paranoia.
Onderwerp: Re: Drie woorden verhaal (mn fav :3) do jan 19, 2012 4:38 am
de muizen waarbij
Katherine
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 24-01-12
Character sheet Naam: Kat(herine) Stewart Partner: If I need one, I will get one Reden van plaatsing: Bipolaire stoornis (manisch depressief)
Onderwerp: Re: Drie woorden verhaal (mn fav :3) di jan 24, 2012 10:02 am
wolken op schapen
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Drie woorden verhaal (mn fav :3) di jan 24, 2012 10:43 am
vrolijk dansten. Het
Abbigail
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 02-02-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : In in een doos langs de A27 <'3
Character sheet Naam: Abbigail Wakefield Partner: Nobody likes me.. Reden van plaatsing: ADHD - Verschillende persoonlijkheden - Snel Wisselende Emoties - Depressies - Zelfmoordneigingen
Onderwerp: Re: Drie woorden verhaal (mn fav :3) vr feb 03, 2012 10:28 am
grootste schaap wilde
Ann
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 31-01-12
Character sheet Naam: Ann Formelia Ank Partner: The One isn't in this Wolrd, he lives in Hell, my dear Devil! Reden van plaatsing: Zwaar sadistisch, discriminerend, snijd zichzelf, ziet alles en iedereen, als iets wat haar pijn wilt doen.
Onderwerp: Re: Drie woorden verhaal (mn fav :3) za feb 04, 2012 3:55 am