Character sheet Naam: Lucas Maria Campbell Partner: x Reden van plaatsing: Zelfmoord poging, hoort en ziet dingen die er 'niet zijn'. Verdere gegevens zijn momenteel nog onbekend.
Onderwerp: Meeting...? [organisatie] di jan 17, 2012 5:11 am
Hey beste mensen, Ik en Dianta/Hayden dachten erover om een meeting te gaan organiseren
Nu hebben we een paar vraagjes: - Wie gaat er mee? - Waar willen jullie heen? - Wanneer komt het jullie uit? (wij dachten dat de voorjaarsvakantie wel handig was, maar weet niet wie allemaal dan vrij is ;o)
Dus post alsjeblieft als je mee wilt en/of als je nog leuke ideeën heb.
Alvast bedankt! xx ~ Sisi/Lisa/Lucas
Andy
Aantal berichten : 7 Registratiedatum : 17-01-12
Character sheet Naam: Andy Biersack Partner: I love Ashley more than i can ever scream~ Reden van plaatsing: Waar hij woonde was het verboden gay te zijn, Andy is helemaal niet gelovig en houd van bloed, en rock' nd roll
Onderwerp: Re: Meeting...? [organisatie] di jan 17, 2012 5:15 am
Dâh, dit zie ik natuurlijk zitten, lekker gezellig kline meeting. Maar ik denk dat het wel handig i naar een dierentuin te gaan, net als de meeste meetings, het is gewoon dat 't betaalbaar is en veilig
(pretpark lijkt me ofc ook awesome, maar das dan weer duur.)
x Fien/Andy/Insanity
Lynn
Aantal berichten : 38 Registratiedatum : 12-01-12
Character sheet Naam: Lynn Partner: Surprisingly, yes i have a partner. Reden van plaatsing: Schizoaffectieve Stoornis
Onderwerp: Re: Meeting...? [organisatie] di jan 17, 2012 9:20 am
Ik mag misschien ook wel... Maar het ligt er aan wie en hoeveel mensen er gaan En ook waar het is, ik zie het wel ^-^
Ashley
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 17-01-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : Six feet under the stars
Character sheet Naam: Ashley Partner: I love my Andy forever. Reden van plaatsing: His parents didn't accept he's gay...
Onderwerp: Re: Meeting...? [organisatie] di jan 17, 2012 8:44 pm
Lijkt me erg leuk, maar in de voorjaarsvakantie zit ik in Oostenrijk...
Verder is een dierentuin leuk en betaalbaar, een pretpark ook leuk maar weer wat duurder...
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Meeting...? [organisatie] wo jan 18, 2012 1:08 am
Super leuk! Ik zou wel mee kunnen met Fien zoals gewoonlijk? xD