Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Bewakers

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Bewakers Empty
BerichtOnderwerp: Bewakers   Bewakers Emptydo jan 19, 2012 8:56 am

Bewakers The_sexy_guardians_by_wooschie-d4qx0wc
Jou account komt er dan ook sexy bij te staan! ^^

Saaie info:

Zoals de titel al luid, word er een nieuwe groep aan de site toegevoegd: de bewakers.
Zo zal het RPG'n hopelijk nog leuker worden en een stuk realistischer. Dit, wat eerst een idee was, sloeg goed aan en ik heb besloten om het erin te houden.

Het leuke gedeelte:

De naam 'bewakers' betekent niet alleen dat ze die naam hebben, maar ook een kleurtje krijgen én de mogelijkheid hebben om ieder topic binnen te dringen. Zelfs als het privé is, kunnen bewakers het topic binnen komen. Tenzij je het echt niet wilt, dan kan je dat er nog bij zetten. Een nadeel van het 'bewaker' zijnde is dat ze af en toe kunnen verschijnen en omdat er nog vele 'fictieve bewakers' rondlopen, wil het niet zeggen dat je ze altijd tegen kan komen. Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat je ze niet uit kan nodigen om in een topic te gaan, de 'bewaker' bepaalt zelf wanneer die in een topic zal verschijnen. Zelfs via pb kom je er niet onder uit. :3

Het minder leuke gedeelte:

De 'bewakers' worden door mij uitgekozen. Je hoeft het niet aan te vragen, we hebben er voor nu al genoeg. Ik kies jou uit. :3
En of dit nou leuk is of niet: je zal er wel een nieuw account voor moeten aanmaken, zodra je enthousiast genoeg bent om deze 'plicht' aan te nemen. Het betekent namelijk wel dat je er goed genoeg actief voor zou moeten blijven.


Laatst aangepast door Hayden op do jan 19, 2012 9:00 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
 
Bewakers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bewakers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Informatie & regels :: Informatie-
Ga naar: