Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [RPG] Never lose Hope

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Brianne

Brianne


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 16-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier

Character sheet
Naam: Brianne Ariana Audley
Partner: Let's forget about the rest... just the two of us.
Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd

[RPG] Never lose Hope Empty
BerichtOnderwerp: [RPG] Never lose Hope   [RPG] Never lose Hope Emptywo jan 25, 2012 5:18 am




|| NEVER LOSE HOPE ||

PORTAL | FORUM | REGISTER | LOG IN


Je stapt uit het gammele houten bootje en glimlacht kort naar de man die je heeft afgezet.
Snel pak je je rugzak, voordat er iets uit wordt gejat, je draait je rug om naar het bootje, naar de man.
Je ogen kijken recht tegen een en al Jungle in zijn volle glorie.
Je bent aangekomen op je nieuwe woonplek, het eiland dat aan álle eisen voor een exotisch eiland voldoet:
De witte stranden, de kristalheldere blauwe zee en de prachtige jungle.
Je komt na een lange wandeltocht van zeker anderhalf uur aan bij een, vergeleken bij de rest van de huizen die je hebt gezien, luxer ogend gebouw.

Er staat één woord: [size=13]C l i n i c a, kliniek. Meer niet.
Naast de kliniek, waar toch nog flink wat aan moet gebeuren, staan hutten. Je nieuwe slaapplek.
Met een smak gooi je je tassen op het houten bedje, kijkt even rond en dan stap je naar buiten.
Nog geen seconde later hoor je gelach, gepraat. De mensen waarmee je lief en leed gaat delen komen eraan...

Maar besef heel goed: Het is niet allemaal pracht en praal op het eiland.
Je doel hier is de zieken en gewonden te helpen genezen, dit ga je doen door de kliniek met nog meer mensen uit te breiden voor de bevolking van het eiland.
Dit gaat, hoe kan het ook anders, niet allemaal even makkelijk. Zeker niet als er geruchten gaan dat er een vreemd virus in de lucht hangt…

Heb jij ondanks dit alles toch genoeg uithoudingsvermogen en doorzettingsvermogen om je door al die tegenslagen heen te slaan?
Dan zoeken we jou!
Meld je aan en proef van het leven op een exotisch eiland vol van spanningen, liefde, tegenslagen en avontuur!

Disturbia link-back

[RPG] Never lose Hope Promotiepost


Kritiek geven mag gerust, maar let er a.u.b wel op dat dit mn eerste serieuze rpg is sinds n zéér lange tijd :3


Laatst aangepast door Brianne op wo jan 25, 2012 6:05 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Avelyn

Avelyn


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 08-01-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Awesome Belgenland =3

Character sheet
Naam: Avelyn Martin
Partner: Dude, you make me just a pussy.
Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.

[RPG] Never lose Hope Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Never lose Hope   [RPG] Never lose Hope Emptywo jan 25, 2012 5:23 am

Ik vind het een zeer mooie RPG al spreekt de layout me niet echt aan..
De layout van je topic hier, voor te promoten, vind ik véél leuker en aantrekkelijker dan die die je op je forum hebt.
Toch een leuk onderwerp en alles, ik heb nog geen fouten opgemerkt en ben nog aan het twijfelen om aan te melden.
Misschien een tip: Stel een moderator aan, niet meteen om mensen te gaan keuren maar om mee te helpen met ideeën en alles. Het gaat soms sneller als je met twee bent en als de ene weg is de andere wat kan voortwerken. Heb ik ondervonden met mijn forum (:

Veel succes en als je hulp of inspiratie nodig hebt, ik wil gerust helpen! :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Declan

Declan


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 06-12-11

Character sheet
Naam: Declan Badger
Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside.
Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen

[RPG] Never lose Hope Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Never lose Hope   [RPG] Never lose Hope Emptywo jan 25, 2012 5:41 am

Het lijkt me een heel leuke RPG, en het onderwerp is zeker origineel.
De lay-out vind ik heel mooi, niet te druk, maar ook niet te saai, en er is duidelijk werk in gestopt.
Ik heb me aangemeld als Auburn :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brianne

Brianne


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 16-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier

Character sheet
Naam: Brianne Ariana Audley
Partner: Let's forget about the rest... just the two of us.
Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd

[RPG] Never lose Hope Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Never lose Hope   [RPG] Never lose Hope Emptydo jan 26, 2012 5:56 am

@ Avelyn: Dankjewel voor de tips Smile
over het moderator zijn; dat zal waarschijnlijk gebeuren maar ik wil eerst afwachten hoe alles gaat met de site enzo, ik heb nu Angelina (tijdelijk) als mod aangesteld zodat ze me wat kan helpen, waar ik dr superdankbaar voor ben Smile

@ Declan: Dankjewel Smile
yay! Gezellig
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[RPG] Never lose Hope Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Never lose Hope   [RPG] Never lose Hope Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] Never lose Hope
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Off Game :: Linkpartners-
Ga naar: