Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Amazed.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Angel

Angel


Aantal berichten : 205
Registratiedatum : 28-12-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.

Character sheet
Naam: Angel.
Partner: I don't wanna talk about that.
Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.

Amazed. Empty
BerichtOnderwerp: Amazed.   Amazed. Emptydo feb 02, 2012 5:19 am

Lachend liep Angel naar de tafel. Haar wond was genezen en het ging de laatste tijd ontzettend goed met haar, ze voelde geen enge dingen meer, geen zelfmoord-ideeën. Niks. Alleen het lekkere weer, en haar mooie volle haar, deden haar toe. Wat een zorgeloos leventje. En een kleine glimlachje verscheen op haar lippen. Netjes ging ze zitten op het gras, waar ze aan plukte. Ze had heerlijke eiersalade gemaakt, en nog wat andere sandwiches. Pindakaas en jam, waren haar lievelingscombinaties. Het was zoet, en zout. Toch? Maar.. Angel was haar hele leven al een zoetekauw. Daar was niets meer aan te doen. Zorgvuldig haalde ze haar zonnebril uit de tas naast haar, en zette die op. Nu kon haar gezicht tegen de felle zon. Ze straalde ervan. Wie had haar genezen? Wist ze niet. En eigenlijk had ze zin om iets geks te doen. Maar toch. Piercings durfde ze niet, en ze mocht nooit weg van deze kliniek. Zou je een tattoo kunnen laten zetten hier? Nee.. daar was Angel iets te bang voor. Naalden en huid, geen goed idee. Ze snoof haar neus, en ving een aroma van gras, en pindakaas op. Ze nam een flinke hap, en haar mondhoek zat een beetje onder de jam. Snel veegde ze het weg, in de hoop dat niemand dat had gezien. Haar ogen gleden naar de boom waar ze onder kroop. Het was een boom in bloei, en echt heel mooi. De mensen om haar heen waren ook druk bezig, maar wat maakte dit zorgeloze leventje uit? Niemand die kon zeggen dat iets niet mocht, ze deed wat ze niet laten kon. In haar kamer stonden spuitbussen graffiti, die had ze meegesmokkeld onder haar kleren. Daarmee wilde ze haar hele kamer versieren. Misschien was dat een begin van een carrière als kunstenares. En ze zag het helemaal voor zich.

'Angel! Kun je ons iets vertellen over je nieuwe schilderij?' hoorde ik, een stem van achter me. 'Tjaa. koop hem dan! Bij de veiling is hij te zien. Maar geloof me, je zult geen spijt krijgen!' en zelfverzekerd liep ik verder, mijn haar verend achter me aan. Wat iedereen ervan dacht, zal ze een worst wezen. En mijn prachtige artistieke jurk sleepte achter me aan. Tja.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Amazed.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Disturbia Clinic || Buiten :: P.-
Ga naar: