Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Greetings, stranger..

Ga naar beneden 
+9
Jared
Andrew
Percy
Korn
Matt
Hayden
Gwyn
Nina
Wood
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Wood

Wood


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 11-02-12
Woonplaats : België >D

Character sheet
Naam: Wood Aetern
Partner: Playing with my emotions is a dangerous game
Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyza feb 11, 2012 12:45 pm

Hier stond ooit iets <3


Laatst aangepast door Wood op di nov 25, 2014 10:20 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina

Nina


Aantal berichten : 255
Registratiedatum : 21-12-11
Leeftijd : 25

Character sheet
Naam: Nina Jones
Partner: Stutters ♥
Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyza feb 11, 2012 12:54 pm

YOO LIEES : D

Belg huh?
HIGH FIVE ;D
Ik mag uw wel =3

Maargoed, veel succes, welcome, blablabla<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Wood

Wood


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 11-02-12
Woonplaats : België >D

Character sheet
Naam: Wood Aetern
Partner: Playing with my emotions is a dangerous game
Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyza feb 11, 2012 1:03 pm

*High Five'd terug*

Ik word gemogen xD Ik mag jou ook wel (:
(en stiekem ownt dat schaap 4 real >D)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyza feb 11, 2012 8:31 pm

Wood schreef:



Mijn hobbies zijn RPG'en, . Verder speel ik ook MMORPG's (zoals.. Runescape xD) Ja, het spel faalt, maar ik speel het voor de lol met vrienden, dus dan is het redelijk plezant :3

Verder lees ik graag en pik ik af en toe 's een filmpje mee. Ik lees graag fantasy boeken. Zo van die reality-boeken over alledaagse gebeurtenissen zijn maar saai, die dingen maak ik ook mee. Ik hou absoluut niet van horrorfilms of thrillers. Films met explosies en gunfire all the way zijn dan wel geestig om te bekijken, vooral als er overdreven veel bloed rondgespettert word, toch? Zolang er maar een beetje actie in zit en er hier en daar iemand omvergeknalt word, is het goed voor mij :3

En dan nu, mijn muziekstyle. Echt een benaming kun je er niet op plakken. Ik luister bijna alles graag. Om maar even een lijstje te geven: Dubstep, Trance, Dream Trance, Hardstyle, Hardcore, Terrorcore, Speedcore, Darkcore, Electro, House, Techno, Metal, Rap, Urban, Hip Hop, Pop, RnB, DnB (Drum and Bass) Dat is het zo ongeveer. Ik heb een haat aan veel alledaagse artiesten. Like.. (Mah, ik weet dat jullie mijn style vaak maar niks vinden, dus sorry als ik jouw ster aan de hemel idioot vind) Rihanna, Lady Gaga, Jessie J, Justin Bieber, Bruno Mars, Katy Perry.. Als ik die ergens tegenkom, zap ik 't weg of leg ik alles plat :')

Qua kleding heb ik niet echt iets speciaals. Ik zorg gewoon dat ik me goed voel en dat is 't wel. Nee, jurken of rokken ga ik nooit dragen.. Maar een sweater, een T-shirt en een jeans zijn zo wel de dingen die in mijn kast te vinden zijn. Ik draag ook meestal sneakers. Nike, Puma of Adidas.


*haalt diep adem* *kijkt richting Lies*

OMG JE BENT NET MIJ OFZO. HAHA IK SPEEL[DE] OOK RUNESCAPE EN IK HOU OOK NIET ZO VAN ALLEDAAGSE ARTIESTEN.

Oké, Even eruit gehyperd.
Ik luister ook naar Dubstep, House etc, maar de rest van je stijlen ken ik niet ghehe. Het enige wat me niet aanstaat in dat rijtje is Rap, maar dat is vooral persoonlijk denk ik.

EN JIJ LEEST GRAAG? OMHG HIGH-FIVE, BOX, HUG.
Wat is je lievelingsboek en wie is je lievelingsschrijver? Ooit van Eragon gehoord? Vast wel he? Ja die is awesome.

Hoe kan ik zo hyper zijn vroeg in de ochtend Ö


Iig welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wood

Wood


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 11-02-12
Woonplaats : België >D

Character sheet
Naam: Wood Aetern
Partner: Playing with my emotions is a dangerous game
Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyza feb 11, 2012 10:30 pm

*Voelt zich bekeken* o.o

Ik ben gestopt met RS toen ik gescammed werd D: Ik ben ook zo'n idioot, goedgelovig, naïef kind xD Mijn Guthix armor kwijt ):

Anywayz, ik zou zeggen, als je wilt kan ik je in een pb wel wat Trance/Terror/Hardcore/watjijwilt doorsturen, maar ik waarschuw je: het is echt niet iets wat veel mensen die ik ken graag horen xD De meesten ontlopen mij omdat ik die muziek luister.

En ik luister graag rap, omdat ik het zelf doe (: Ik kan nogal moeilijk al mijn gevoelens uiten en dan zit ik gewoon op m'n kamer en rap ik ofwel mee met liedjes die me echt raken of schrijf ik ze zelf (: Maar ik heb gewoon haat aan die mainstream artiesten die door alles en iedereen opgehemeld worden en dan.. ....-irritante/lelijke liedjes maken xD

Ik heb niet echt een lievelingsschrijver, en natuurlijk heb ik al gehoord van Eragon. Ik heb ze allemaal gelezen, behalve de laatste xD Ik heb de eerste 3 wel een stuk of 4/5 keer gelezen (: Momenteel lees ik de reeks van The Mortal Instruments Ik heb de eerste 2 boeken en voor m'n verjaardag krijg ik het 3de erbij (: (Ow, misschien kan het zijn dat je ze wel kent onder de nederlandse titel. De kronieken van de onderwereld. xD

Zo, das een hele lap tekst voor iemand die om 1u30 is gaan slapen en om 7u30 is opgestaan deze ochtend xD Nu ben ik zot trots op mezelf xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyza feb 11, 2012 10:56 pm

Wieeehoeeeeee! Welkom op Disturbia! Ennnnnn.. ik zie toevallig het woordje METAL in je muziekrijtje staan, YOU LIEK EPICA/WITHIN TEMPTATION/TARJA TURUNEN/OLD NIGHTWISH?! =3 Niet dat dat het enige is wat ik luister hoor, maar wel mijn favoriete stijl. Zolang het maar met rock is, dus zoals P!nk, Kelly Clarkson, Nickelback, Fit For Rivals, Cryoshell, Avril Lavigne, en ook wel wat nummers van Lady Gaga, luister ik ook vaak genoeg! Maar die 3 daarboven ( min NIGHTWISH, want ik haat hun, stiekem. Luister het alleen vanwege TT) zijn mijn liefjes. <3

Und und und, hebbe gij nog favoriete actrices/acteurs? :la: WANT IK HOU VAN HBC. :3

OOH, EN IK BEN DIANTA. Maar dat wist je al. Ofzo. xd

~~~~Teehee =3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Wood

Wood


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 11-02-12
Woonplaats : België >D

Character sheet
Naam: Wood Aetern
Partner: Playing with my emotions is a dangerous game
Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyza feb 11, 2012 11:14 pm

Well, aardig mens, ik zal 's eerlijk zijn: erg veel Metal heb ik nog niet gehoord xD In vergelijking met al mijn andere music-mappen is die van Metal uitzonderlijk kort xD Ik heb staan:
Children of Bodom
Rise Against
Bullet For My Valentine
Seether
(Ja, een ander probleem is het feit dat ik bij god niet weet welke groep onder welk genre valt xD Grappig togg?)

En ik heb niet echt een favoriete acteur, maar hmn.. Danial Craig is awesome xD Heb gisteren nog naar Cowboys & Aliens gekeken (voor de 2de keer >D) De eerste keer zat ik met Arne in de bios, en we zaten alleen in de zaal xD De hilariteit xD (wow, Lies wijkt af o.0)

Btw, mensen die me wel kennen (niet dat er hier veel zitten o.0 Behalve Caroheid misschien, als die hier nog actief is xD) Ik ben echt Soundmafia ofzo xD Mensen die muziek nodig hebben.. Vraag gewoon xD Ik heb 1000'en liedjes staan xD Kan ik allemaal lekker leuk opzoeken op yt en doorsturen and such Very Happy (Niet dat iemand mijn muziekstyle waardeert xD Geen kat durft 't aan >D)

EN JE MOET niet teveel afkortingen gaan gebruiken o.0 Versta ik geen fluk van xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Verweggistan

Character sheet
Naam: Matt Franceschi
Partner: I'm married to the music.
Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyza feb 11, 2012 11:19 pm

HBC = Helena Bonham Carter :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mydreamaremydreams.tumblr.com/
Korn

Korn


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 11-02-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Khaled
Partner:
Reden van plaatsing: Schizofrenie

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyza feb 11, 2012 11:23 pm

Flux Pavillion, Skrillex, Docter P, Pendulum...??? Iemand? ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Verweggistan

Character sheet
Naam: Matt Franceschi
Partner: I'm married to the music.
Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyza feb 11, 2012 11:27 pm

I know Skrillex, but I prefer Nero :3

Terug naar boven Ga naar beneden
http://mydreamaremydreams.tumblr.com/
Wood

Wood


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 11-02-12
Woonplaats : België >D

Character sheet
Naam: Wood Aetern
Partner: Playing with my emotions is a dangerous game
Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyza feb 11, 2012 11:28 pm

WHOESH They own >D

Excision? Obsidia? Ephixa? Black Sun Empire? Noisses? Modestep? xD

Mijn ultieme hypertrack atm is deze track :3 Summerswag >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Percy

Percy


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 05-12-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis -.-

Character sheet
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love.
Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyza feb 11, 2012 11:39 pm

Welkom!! =3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyzo feb 12, 2012 12:22 am

IK GEBRUIK NIET TEVEEL AFKORTINGEN EN IK TROUW TOCH LEKKER MET HELENA BONHAM CARTER, OOK AL HEEFT ZE MET TIM BURTON EN 2 KINDEREN EN IS ZE VERDOMD NETJES OPGEVOED DOOR EEN ROYALE FAMILIE... XD

=3 Ik flip 'm niet ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 03-12-11

Character sheet
Naam: Andrew Hellsong
Partner: -
Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyzo feb 12, 2012 12:26 am

Liesheid is er ook :\\\\'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 04-01-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Naam: Jared
Partner: Stefan. I love you and everyone can know!
Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyzo feb 12, 2012 3:59 am

Welkom!!!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Wood

Wood


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 11-02-12
Woonplaats : België >D

Character sheet
Naam: Wood Aetern
Partner: Playing with my emotions is a dangerous game
Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyzo feb 12, 2012 4:56 am

Andrew schreef:
Liesheid is er ook :\\\\'D

Natuurlijkheid xD

EN JE GEBRUIKT ER TE VEEL NAAR MIJN GOESTING D: xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt

Matt


Aantal berichten : 113
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Verweggistan

Character sheet
Naam: Matt Franceschi
Partner: I'm married to the music.
Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyzo feb 12, 2012 4:59 am

GOESTING IS BELGISCH. IK WEET DAT WANT IK KEN BELGEN. IK VOEL ME SLIM.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mydreamaremydreams.tumblr.com/
Wood

Wood


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 11-02-12
Woonplaats : België >D

Character sheet
Naam: Wood Aetern
Partner: Playing with my emotions is a dangerous game
Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptyzo feb 12, 2012 5:03 am

*Geeft applaus* Ben blij dat je me verstaat ofzo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Illuna

Illuna


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 21-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Berlaar~

Character sheet
Naam: Illuna Dewulf Ortega~
Partner: You drive me insane~
Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptydi feb 14, 2012 11:31 am

Welkom ;q
Omg were so much alike ;o
BELG AND PROUD -brofist- :3
Ik speelde ooit ook runescape , maar ik snapte er niets van dus gaf alles weg en stopte ermee xD
Qua muziek ben je ook awesome :3 meeste van mijn vrienden hebben het niet zo voor mijn muziekstijl dus eindelijk iemand die mij begrijpt <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://t0xicstrawberry.tumblr.com/
Wood

Wood


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 11-02-12
Woonplaats : België >D

Character sheet
Naam: Wood Aetern
Partner: Playing with my emotions is a dangerous game
Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptydi feb 14, 2012 7:40 pm

Echt ea o.0 Ik heb geluk dat m'n beste vriend graag naar Hardstyle en Dubstep luistert xD Zitten we in de zomer lekker chill buiten, stereo op z'n luidste en dan gewoon liggen en luisteren (: Zalig gewoon xD
-brofist terug- xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Illuna

Illuna


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 21-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Berlaar~

Character sheet
Naam: Illuna Dewulf Ortega~
Partner: You drive me insane~
Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptywo feb 15, 2012 12:48 am

Spijtig genoeg luisterd mijn beste vriedin niet echt graag hardstyle, maar dubste blijft gewoon awesome ;d Ik ga met haar baar skrillex op werchter deze zomer :3 ~als we allebij een ticket kunnen betalen~ Tjaa ik heb hier nog altijd en zus die awesome is en mijn smaak deelt xD daar steek ik altijd mee in mijn kamer los te gaan c;
Terug naar boven Ga naar beneden
http://t0xicstrawberry.tumblr.com/
Wood

Wood


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 11-02-12
Woonplaats : België >D

Character sheet
Naam: Wood Aetern
Partner: Playing with my emotions is a dangerous game
Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptywo feb 15, 2012 1:24 am

Mijn stereo gaat zo luid dat mijn zus gewoon gedwongen werd om het te luisteren xD Ik was in shock toen ik plots hardstyle uit haar kamer hoorde komen toen ik terug kwam van school xD Ze had m'n usb gepakt en ze zat helemaal te trippen xD Het enige wat ze niet leuk vind is Dubstep, maar dat komt nog >D Ik ga zometeen de hardstyle/terror liedjes in het sound-topic zetten (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Illuna

Illuna


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 21-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Berlaar~

Character sheet
Naam: Illuna Dewulf Ortega~
Partner: You drive me insane~
Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptywo feb 15, 2012 1:29 am

Yay c: nog eens bedankt om een lijst op te maken ! Ik heb vaak problemen met goede muziek vinden -.-" wie houd er nu niet van dubstep ? Dubstep's awesome (;<
Terug naar boven Ga naar beneden
http://t0xicstrawberry.tumblr.com/
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptywo feb 15, 2012 2:02 am

omg jij ook in BELGIE ^^ me to eindelijk iemand anders ook Xd omg ik moet ook geen kleedjes of rokjes ofzow hebben o.o en natuurlijk vind mijn moeder dat dom maja da zijn haar probleempjes niet he ^^ en nee ik ken jou maar nu pas to bad *.* welkom(voor mij de eerste keer dat ik dat tegen je zg) Xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Wood

Wood


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 11-02-12
Woonplaats : België >D

Character sheet
Naam: Wood Aetern
Partner: Playing with my emotions is a dangerous game
Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)

Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Emptywo feb 15, 2012 2:06 am

Sure thing, want stiekem ownt België de hele wereld ea >D En dankje (: Ben blij dat mensen me aardig vinden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Greetings, stranger.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Greetings, stranger..   Greetings, stranger.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Greetings, stranger..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Voorstellen :: Real life voorstellen-
Ga naar: