Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Beter laat dan nooit.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Melanie

Melanie


Aantal berichten : 281
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Melanie Deqeau
Partner: Make my fantasy real
Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer

Beter laat dan nooit. Empty
BerichtOnderwerp: Beter laat dan nooit.   Beter laat dan nooit. Emptydo feb 16, 2012 8:48 am

Ja, halloowww, iedereen doet het, dus doe ik het ook. Ik… Stel me voor! Ooohhh, waauwww, waaahhhh!

Ja, dat ben ik dus al, gek, gestoord, maar dat is toch leuk, i think. Ik hou enorm veel van de Milka koe, die ios gewoon lief, en brengt mensen bij elkaar, en die had ik dit jaar ookw el kunnen gebruiken, maatr ja,n we mogen niet zeuren in het leven, hoewel ik dat toch doe. Ik ben 13 jaar oud, zit in het tweede middelbaar, in Belgium, ja, een Nederbelgje, kijk goed, aanschouw, 5 euro nper minuut, wees snel, we gaan zo sluiten.Op foto's lieft ik zakken over mijn hoofd. En ja, ik heb ene hondje, die si echt heel poepieig, en ik wil met hem trouwen, hij lmuisterd tenlminste en zou mijn hart nooit breken, is hij niet lief. Ja, ik ben gestoord, enorm gek, dat weten jullie nu wel hé. Ik, uhmmm, heet Charlotte, dat was ik bijna vergeten. Ja, oké, uhmm, ja. Ik vind Robert Pattinson enorm hot, hopokal heft hij niet het beste lijf, hij is lekker. En Taylor Lautner heeft een geweldig lijf, en puppy-eyes, xd. En ja, cvragen, srtel ze maar, want ik kan de tijd toch alleen vullen met onbelangrijk gelul.

EDIT: Ik heb ook hobby's, knolhobbelen is er één van, omdat ik van horsies houuuu. Ennn, ik krijs graag de oren van mensen af, en, ik heb me dus ook ingeschreven voor muzishce club op school, voor zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illuna

Illuna


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 21-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Berlaar~

Character sheet
Naam: Illuna Dewulf Ortega~
Partner: You drive me insane~
Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden

Beter laat dan nooit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beter laat dan nooit.   Beter laat dan nooit. Emptydo feb 16, 2012 8:56 am

Haha welkom moet ik niet zeggen je zit hier al zo lang c:
INVATION OF BELGJES =3
Ik begin al te geloven dat hier meer Belgen dan Nederlanders zitten ;D
Ik kom jouw hondje stelen >;U
Terug naar boven Ga naar beneden
http://t0xicstrawberry.tumblr.com/
Momsen

Momsen


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 15-02-12

Character sheet
Naam: Taylor Momsen
Partner: -
Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen

Beter laat dan nooit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beter laat dan nooit.   Beter laat dan nooit. Emptydo feb 16, 2012 8:58 am

Ik ben ook Belg!! Lang leve de Belgjes. :\\\\'D
En vanwaar in België ergens??

Ik ben dus ne geboren en getogen gentenaar. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumn

Autumn


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 22-01-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Schnorland. :3

Character sheet
Naam: Autumn.
Partner: I really am not ready.
Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.

Beter laat dan nooit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beter laat dan nooit.   Beter laat dan nooit. Emptydo feb 16, 2012 9:00 am

Nouww. ik ben Hollandschhh. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Melanie

Melanie


Aantal berichten : 281
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Melanie Deqeau
Partner: Make my fantasy real
Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer

Beter laat dan nooit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beter laat dan nooit.   Beter laat dan nooit. Emptydo feb 16, 2012 9:03 am

Gruitrode, met vieze stinkende en enge Kees en Jantje van Oppe ofzeuw.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Beter laat dan nooit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Beter laat dan nooit.   Beter laat dan nooit. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beter laat dan nooit.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Voorstellen :: Real life voorstellen-
Ga naar: