Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Inspiratie wo feb 22, 2012 2:22 am
Hier heb ik een lijst samengesteld met clipjes die je eventueel kan kijken voor meer inspiratie op deze RPG!
Legenda: = Horrorfilms = Nederlandse Informatie = Engelse Informatie
Films:
Sucker Punch
Klik voor informatie! Klik voor informatie!
Shutter Island
Bo
Grave Encounters
Inception
The Ward
We Need To Talk About Kevin
Klik voor informatie![ Klik voor informatie!
De Gelukkige Huisvrouw
Terug Naar De Kust
Dream House
Seconds Apart
Videoclips:
Boeken:
Bezwering
Klik voor informatie!
Spellen:
-Lijstje word bijgewerkt zodra ik er meer weet. Eventueel verzoeken?
Laatst aangepast door Hayden op di jan 01, 2013 10:31 am; in totaal 19 keer bewerkt
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Inspiratie wo feb 22, 2012 7:32 am
Dit lijkt me ook een goede film voor inspiratie, heb de film zelf niet gezien, maar het boek wel gelezen.
https://www.youtube.com/watch?v=o_p1d2weqY8
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Inspiratie wo feb 22, 2012 9:09 pm
Dankjulliewel voor jullie motivatie!
@Verdiana, ik heb hem toegevoegd aan de lijst.
@Declan, het ziet eruit als een goede film maar mijn vraag is: wat heeft het met Disturbia te maken? Deze lijst heeft allemaal met psychiatrische instellingen te maken of grote mindfuck zoals Inception, wat je kan gebruiken voor reden van plaatsing. Ik kan het over het hoofd hebben gezien, maar volgens mij gaat dit over een ziekte die uitbreekt en mensen in zombies veranderen..
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Inspiratie wo feb 22, 2012 9:41 pm
Oei, foutje. In het boeknis het anders. Daar zorgt de 'sherrif' van een stadje genaamd 'Desperation' ervoor dat mensen die daardoor komen autopech krijgen ofnzo, en neemt hij ze mee. Hij vermoordt ze dan, of kwelt hun. Zoiets. Zo Was het volgens mij in het boek. Heb hem wel in het engels gelezen, en een tijdje terug. Maar misschien dus een goed boek voor inspiratie, en ook een beetje eng.
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Inspiratie do maa 01, 2012 11:03 pm
De lijst is weer geüpdatet!
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Inspiratie vr maa 09, 2012 8:42 pm
Heb hem toegevoegd!
Emble
Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 01-01-13 Leeftijd : 25
Character sheet Naam: Emble Mcwell Partner: - Reden van plaatsing: Depressie, geesten zien en eetstoornis
Onderwerp: Re: Inspiratie di jan 01, 2013 10:22 am
https://www.youtube.com/watch?v=ZiaWVE1PVX0
Hier krijg je ook inspiratie van
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Inspiratie di jan 01, 2013 10:25 am
Nice, nice! Ik zet hem erbij!
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)