Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Kleur links vr feb 24, 2012 11:06 pm
Hee mensen!
Ik had mezelf voorgesteld dit nooit te doen, maar ik wil het nog na al die tijd dolgraag veranderen. Het gaat om de linkjes die vaak naar afbeeldingen, filmpjes of andere dingen verwijst. Zoals: Klik! Wat is nu het probleem? De kleur is haast hetzelfde als die van de 'normale' tekst en ik zou hem nog steeds een andere kleur willen geven, wit of iets in die trant, dat het in ieder geval duidelijk word! En ik kan het al die tijd nog steeds niet vinden bij 'kleuren' bij het 'beheerderspaneel'. Weet iemand waar dat wel staat, of welke benaming dat is, die ook met het beheerderspaneel werkt? Het spijt me, maar ik kan het écht niet vinden en nu voel ik me stiekem best een grote faal noob.. TT_TT
Hayden
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kleur links vr feb 24, 2012 11:10 pm
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kleur links vr feb 24, 2012 11:19 pm
Dankjewel, gefikst! En ik was nog wel zo'n schijterd om het niet aan je te vragen via MSN! (a)