Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Avatar rater. di dec 06, 2011 6:32 am
een 8,5, me likes =D
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Avatar rater. di dec 06, 2011 6:32 am
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Avatar rater. di dec 06, 2011 6:43 am
8, ze ziet er perfect uit, maar toch heeft ze iets aparts.
Ileana
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 05-12-11 Woonplaats : In de dakgoot. o_o
Character sheet Naam: Ileana McAiden Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die . Reden van plaatsing: Hallicuneert haar eigen wereld om zich heen, ziet de werkelijkheid bijna niet meer.
Onderwerp: Re: Avatar rater. di dec 06, 2011 6:44 am
8 Ikmisrandje
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Avatar rater. di dec 06, 2011 6:47 am
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Avatar rater. di dec 06, 2011 7:07 am
8, ik weet niet ze spreekt me aan. Je denkt dat ze er heel perfect uitziet, maar iets in haar blik zegt van niet (ik weet het vage uitleg)
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Avatar rater. di dec 06, 2011 7:09 am
Een 9.
Faye
Aantal berichten : 78 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 31
Character sheet Naam: Faye Vesper Carter Partner: - Reden van plaatsing: ADD, pyromanie, pathalogisch leugenaar en dissociatieve amnesia.
Onderwerp: Re: Avatar rater. di dec 06, 2011 7:30 am
Een 8 <3
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Avatar rater. di dec 06, 2011 10:12 am
'n 8,5 =)
Gwyn
Onderwerp: Re: Avatar rater. di dec 06, 2011 10:13 am
9 9 9 Geniet van de regen.
Ryan
Onderwerp: Re: Avatar rater. do dec 08, 2011 6:42 am
8 =)
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Avatar rater. do dec 08, 2011 7:22 am
Een 9'5, ik vind 'm nog steeds cute ^^
Ana
Aantal berichten : 4 Registratiedatum : 10-12-11
Character sheet Naam: Ana Avril Steward. Partner: Reden van plaatsing: stemmen in haar hoofd en denkt dat ze geesten ziet.
Onderwerp: Re: Avatar rater. za dec 10, 2011 4:51 am
Een 7
Babette
Aantal berichten : 25 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Babette Chloé Moretz Partner: Nobody Reden van plaatsing: Stemmingswisselingen
Onderwerp: Re: Avatar rater. za dec 10, 2011 4:57 am
7.
Sydnee
Aantal berichten : 24 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : OP DE WC.
Character sheet Naam: Sydnee Olivia Ross Partner: Nokkels .. Reden van plaatsing: Syndroom van Heller ~ vaak hyperactief en stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Avatar rater. za dec 10, 2011 4:58 am
6.
Gwyn
Onderwerp: Re: Avatar rater. za dec 10, 2011 5:42 am
7
Ryan
Onderwerp: Re: Avatar rater. za dec 10, 2011 7:35 am
Onderwerp: Re: Avatar rater. za dec 10, 2011 8:25 am
9 >.<
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Avatar rater. za dec 10, 2011 10:02 am
Eeen 9 ^^
Gwyn
Onderwerp: Re: Avatar rater. za dec 10, 2011 8:51 pm
7,99 #flauw
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Avatar rater. za dec 10, 2011 9:01 pm
Inderdaad, ;O
Een 8, lekker veel lippenstift
Auburn
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade Partner: / Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.
Onderwerp: Re: Avatar rater. za dec 10, 2011 10:02 pm
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Avatar rater. za dec 10, 2011 11:25 pm
Een 9! Alleen jammer dat je het randje niet zo heel duidelijk ziet
Gwyn
Onderwerp: Re: Avatar rater. za dec 10, 2011 11:27 pm
9, heel mooi!
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Avatar rater. za dec 10, 2011 11:33 pm