Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: duck duck goose! ma dec 05, 2011 8:26 am
Een spel dat heel leuk is en daarom hier dus ook niet mag ontbreken. Het is vrij simpel: je zegt 'duck' en doet niks of je zegt 'goose'. Als je iemand gooset, moet je een opdracht verzinnen voor de persoon die je gegoosed hebt. Bijvoorbeeld, Jan moet heel dronken worden in het topic tussen Anne en hem en haar dan kussen. Deze opdracht moet vervuld worden! Na een goose is er een safe duck ok?
Duck
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: duck duck goose! ma dec 05, 2011 8:26 am
Duck
Ileana
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 05-12-11 Woonplaats : In de dakgoot. o_o
Character sheet Naam: Ileana McAiden Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die . Reden van plaatsing: Hallicuneert haar eigen wereld om zich heen, ziet de werkelijkheid bijna niet meer.
Onderwerp: Re: duck duck goose! ma dec 05, 2011 8:28 am
Duck
Yué
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Yué Sahin Partner: I would say, there is a little twinkle in my heart. Reden van plaatsing: Agressief (ADHD)
Onderwerp: Re: duck duck goose! ma dec 05, 2011 8:58 am
Duck :3
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: duck duck goose! ma dec 05, 2011 9:23 am
Duck! >:]
Ileana
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 05-12-11 Woonplaats : In de dakgoot. o_o
Character sheet Naam: Ileana McAiden Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die . Reden van plaatsing: Hallicuneert haar eigen wereld om zich heen, ziet de werkelijkheid bijna niet meer.
Onderwerp: Re: duck duck goose! ma dec 05, 2011 9:56 am
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: duck duck goose! ma dec 05, 2011 9:59 am
Na 2 keer Duck MOET er een Goose komen lieve schatten _O-
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: duck duck goose! ma dec 05, 2011 10:05 am
@Gwyn, dat hoeft niet! Er moeten alleen 2 duck's tussen zitten voordat je weer kan goosen!
Goose! Gwyn moet Hayden op haar bek pakken in het kamertopic! >
Ileana
Onderwerp: Re: duck duck goose! di dec 06, 2011 8:18 am
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: duck duck goose! di dec 06, 2011 8:38 am
Duck >.<
Hayden Admin
Onderwerp: Re: duck duck goose! di dec 06, 2011 8:56 am
Ducky <3
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: duck duck goose! wo dec 07, 2011 9:02 am
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: duck duck goose! wo dec 07, 2011 9:08 am
Duck~ 8D
Hayden Admin
Onderwerp: Re: duck duck goose! wo dec 07, 2011 9:12 am
Duck! >
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: duck duck goose! wo dec 07, 2011 9:12 am
Duck :3
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: duck duck goose! wo dec 07, 2011 9:20 am
Duck
Jojo
Aantal berichten : 8 Registratiedatum : 07-12-11
Character sheet Naam: Jojo Partner: Geen Reden van plaatsing: Erge Pdd-nos en rare grote woedeaanvallen. Ook gewoon een beetje gek.
Onderwerp: Re: duck duck goose! wo dec 07, 2011 9:40 am
goose.
Melanie moet gaan dansen op de picknicktafel
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: duck duck goose! wo dec 07, 2011 7:43 pm
Duck ^^
Sydnee
Aantal berichten : 24 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : OP DE WC.
Character sheet Naam: Sydnee Olivia Ross Partner: Nokkels .. Reden van plaatsing: Syndroom van Heller ~ vaak hyperactief en stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: duck duck goose! do dec 08, 2011 4:56 am
Duck ...
Ik vrees hier een beetje .
Fanta
Onderwerp: Re: duck duck goose! do dec 08, 2011 5:04 am
Duck ^^ Me too ^^
Gwyn
Onderwerp: Re: duck duck goose! do dec 08, 2011 5:49 am
Goose
Scheld iemand uit waarmee je een topic hebt, en veroorzaak een grote ruzie om vervolgens droogjes te zeggen 'daar had ik zin in'
Laatst aangepast door Gwyn op do dec 08, 2011 5:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: duck duck goose! do dec 08, 2011 5:51 am
duck! >.<
Fanta
Onderwerp: Re: duck duck goose! do dec 08, 2011 6:17 am
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: duck duck goose! do dec 08, 2011 6:26 am
Duck. 8D
Hayden Admin
Onderwerp: Re: duck duck goose! do dec 08, 2011 7:25 am