Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: HAPPY BIRTHDAY ma maa 05, 2012 7:11 am
aangezien niemand anders het doet
Een liedje hoort er bij
En natuurlijk taart
niet openen wanneer je epilepsie hebt:
en natuurlijk een cadeautje
Spoiler:
Laatst aangepast door Arnoud op ma maa 05, 2012 9:09 am; in totaal 1 keer bewerkt
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: HAPPY BIRTHDAY ma maa 05, 2012 7:14 am
WHAHA
Happy Birthday Hunnyshizlle that u are<3 Everyone knows u Because u foecking awesome SOW FOR U
CONGRATZ DIDI, HAYDEN, <3
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: HAPPY BIRTHDAY ma maa 05, 2012 7:42 am
HARTELIJK GEFELICITEERD EN SORRY DAT IK ZO LAAT BEN SCHAT! ;D
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: HAPPY BIRTHDAY ma maa 05, 2012 7:56 am
DANKJULLIEWEL SCHATTEKES! <3
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: HAPPY BIRTHDAY ma maa 05, 2012 8:08 am
En nog een Sweet Seventeen!
Als verrassing word ik weer wat actiever! *danst heen en weer in achterlijke hoelahoepbewegingen die nergens op slaan, maar bon*