Character sheet Naam: Kellin Quinn Partner: They say love is forever. Your forever is all I need Reden van plaatsing: OCD - Agressiestoornis - Moodswings
Onderwerp: Drank + Sigaretten wo dec 26, 2012 9:11 am
I couldn't find this, so I ask it xD
Hoe zit het met alcohol en sigaretten? Aangezien Kellin zowel drinkt als rookt, vroeg ik me af of dat was toegestaan :')
- Quinty
Lullaby
Aantal berichten : 68 Registratiedatum : 22-06-12
Character sheet Naam: Lullaby Locomaze Partner: OH MY GOD, KNIFE, I LOVE U SO MUCH. Reden van plaatsing: UNKNOWN, SHITWHORE.
Onderwerp: Re: Drank + Sigaretten wo dec 26, 2012 9:15 am
Goede vraag! Hoewel ik vaak gezegd heb van nee, heb ik het eigenlijk niet in de regels gezet, geen idee waarom o_o
Voor mij sprak het voor zich dat er in een dorp als deze ook geen alcohol word gedronken en gerookt.. en als dat wel word gedaan is dat zeker verboden in de kliniek. Dus niet toegestaan. >D
Luva
Aantal berichten : 67 Registratiedatum : 29-12-11
Character sheet Naam: Luva Mistana Partner: / Reden van plaatsing: PTSS in combinaite met angstaanvallen
Onderwerp: Re: Drank + Sigaretten wo dec 26, 2012 9:39 am
mogen we ze niet stiekem laten komen via de post of worden de pakketjes na gekeken.
Lullaby
Aantal berichten : 68 Registratiedatum : 22-06-12
Character sheet Naam: Lullaby Locomaze Partner: OH MY GOD, KNIFE, I LOVE U SO MUCH. Reden van plaatsing: UNKNOWN, SHITWHORE.
Onderwerp: Re: Drank + Sigaretten wo dec 26, 2012 9:57 am
Luva schreef:
mogen we ze niet stiekem laten komen via de post of worden de pakketjes na gekeken.
Er komt eigenlijk weinig post binnen, meestal van de ouders. En die weten van de regels af, dat het verboden is. Bovendien worden alle verdachte brieven en alles nagekeken, ofcourse!