Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hello, strangers.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Elena

Elena


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 03-03-12

Character sheet
Naam: Elena Jones
Partner: Tell me, you Love me
Reden van plaatsing: Vermijdende persoonlijkheidsstoornis

Hello, strangers. Empty
BerichtOnderwerp: Hello, strangers.   Hello, strangers. Emptywo dec 26, 2012 11:24 am

Elena had frisse lucht nodig. Ze had genoeg van de hele tijd in haar slaapkamer te zitten. Ze werd er alleen maar slechter van. Ze moest gewoon iets doen, wat maakte eigenlijk niet uit. Ze wandelde verveeld haar kamer uit. Niet veel mensen waren op de gang. Dus ook niet veel geluid. Ze ging naar buiten. In de verte zag ze de rozentuin staan. Ze glimlachte even. Ze wandelde er op af. De wind speelde zachtjes mer haar blonde haren. Elena zag dat sommige mensen vrolijk aan het praten waren. Daar werd ze zelf wat depressief van. Wie kan er nu hier in deze domme plaats vrolijk zijn en Ze had ook eigenlijk niet echt iemand waar ze mee kon praten, haar hart luchten. Wel ja behalve haar zus Mikaela dan, maar de laatste tijd praten ze ook niet zoveel meer met elkaar.


Ze kwam uiteindelijk bij de rozentuin. Er was niemand anders behalve Elena. Ze keek wat verliefd naar de rozen. Zo een prachtige dingen op aarde. De kleuren zijn wonder mooi. Ze ging wat dichter bij de rode rozen staan. Ze ging zachtjes met haar hand er naar toe. Ze pakte het vast waar er geen stekels waren en rook er aan. Ze sloot zachtjes haar ogen en glimlachte weer. Ze was even vergeten dat er nog mooie dingen in het leven bestaan, wel in deze plaats zou je het wel snel vergeten. Elena opende haar ogen weer en liet de roos los. Elena ging zitten op een bankje juist naast de rozen. Zo had ze ook een mooi zicht. Ze keek met haar hoofd wat schuin naar die ene roos die verwelkt was. Haar glimlach verdween weer. Alles vergaat toch. Al het mooie gaat dood dacht ze bij haar zelf. Ze had nu echt wat vrolijkheid nodig.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Hello, strangers. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, strangers.   Hello, strangers. Emptywo dec 26, 2012 12:11 pm

(post via telefoon sorry voor rare dingen)

Voor de zoveelste keer had hij weer straf. Hij kon niet echt herinneren waarom. Maar wakker worden in een isoleercel zij hem genoeg. Opnieuw wen woede aanval. Ze leken het voortaan leuk te vinden om hem daarna mast wat klusjes te geven. Nier dat her echt hielp maar zo was hij bezig en meestal lieten ze hem dan ook wel met rust. Wat er weer voor zorgde dat hij minder woede aanvallen kreeg. Dus op zich hielp het wel. Maar zo zag hij wel weinig zijn vrienden. Hij had de meeste al weinig gezien, door zijn vele bezoekjes aan de isoleercel. Maar nu nog minder. Maar goed daar kon hij zich wel over op winden maar dat zorgde toch enkel voor meer woede aanvallen.

Deze keer had hij de opdracht gekregen om de rozen tuin bij te werken. Alle verwelkte rozen moesten er uit plus het onkruid moest verwijderd worden. Lang zou hij er niet zoet mee zijn een van de gekken leek zijn hobby er gemaakt van te hebben. Maar die lag al een week ziek op bed. Dus mocht hij het doen. Ze hadden hem een elektrische bandje ongedaan. Want gereedschap en woede aanvallen gingen niet samen. Daar waren ze gelukkig achter. Hoe vaak hij dan ook woede aanvallen had. Vond hij de meeste slachtoffers zelf de dader. Maar onschuldigen pijn doen daar hield hij nog steeds niet van. Dat had hij al te vaak gedaan.

Op zijn dode gemak liep hij ondertussen naar de roze tuin. Wat neuriën om de stilte te doden. Hij keek kort over nog mensen zaten. Enkel een persoon. Was dat nou Mika? Mi..... hij riep al half haar naam tot hij tot conclusies kwam dat het niet Mima was maar haar zus. Elena riep hij vrolijk toen hij stil stond naast haar. Gelukkig dat had hij toch nog iemand om tegen te praten Terwijl hij bezig wad met zijn klus. Toch nog war gezelligheid tijdens de taakstraf. Naast een norse bewaker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elena

Elena


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 03-03-12

Character sheet
Naam: Elena Jones
Partner: Tell me, you Love me
Reden van plaatsing: Vermijdende persoonlijkheidsstoornis

Hello, strangers. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, strangers.   Hello, strangers. Emptydo dec 27, 2012 5:58 am


Elena zuchtte zachtjes . Ze mag eigenlijk niet zo bedroefd zijn maar ze kon toch niet anders in deze plaats. Wie wilt er nu hier gevangen zitten. Ja dat is het, het lijkt op een gevangenis. Ze bleef zachtjes met haar hoofd schuin te kijken naar de ene verwelkte roos. Waarom staat hij hier eigenlijk. Er zijn toch mensen die dat weg moeten doen. Maar ja Elena vond het eigenlijk niet zo erg. Die roos paste perfect bij deze zielige plek. Ze werd meteen uit haar gedachten gegooid toen ze een belende stem hoorde. "Mi....." Hoorde ze iemand half zeggen tegen haar. Elena draaide haar lichtjes om. Ze zag iemand dat ze al kende. Een vriend van haar zus, Mikaela

Het was Arnoud. Hij dacht waarschijnlijk dat ze Mikaela was. "Elena" Riep hij vrolijk toen hij wist dat het niet Mika was maar haar zus. Hij stond nu bij Elena. Elena moest glimlachen. Ze moest toegeven dat ze toch blij was dat hij hier was. Ze had dan eindelijk iemand om mee te praten. Haar glimlach werd steeds groter toen ze de bewaker zag die achter hem stond en zag dat hij een elektrische bandje draagde. Ze kon het niet laten en antwoorde vrolijk op zijn begroeting ; ' Wat heb je nu weer verkeerd gedaan?' vroeg ze terwijl ze lachend keek naar de bewaker. Ze vond het eigenlijk best wel grappig. Maar ze was blij dat Arnoud hier was. Hij had waarschijnlijk een taakstraf anders zou de bewaker hem niet achtervolgen en het elektrisch bandje paste perfect bij hem. Wel zo zou hij tenminste niet kunnen onsnappen zeker. Wel wie kan er hier nu onsnappen uit deze gevangenis. Haar glimlach verdween even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mica

Mica


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : De mooiste doos die er te krijgen is!

Character sheet
Naam: Mica Graines
Partner: You tell me...
Reden van plaatsing: Confabulatie

Hello, strangers. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, strangers.   Hello, strangers. Emptydo dec 27, 2012 7:28 am

Met zijn ellebogen steunend op zijn knieën en zijn hoofd leunend op zijn handen zat Mica een beetje verlaten in de rozentuin. Dit was totaal niet de plek om een beetje somber rond te lopen, maar het was tenminste beter dan in de kliniek. Bovendien was de geur hier ook stukken beter. Hij had geen zin om de hele dag binnen te zitten in zijn kamer en mensen te vermijden. Hij had nog geen enkele vriend hier gemaakt en verveelde zich dood. Hij had de vorige dagen doorgebracht met het lezen van boeken, muziek luisteren en een beetje gitaar spelen, maar dat begon na een tijdje ook wel te vervelen. Daarvoor had hij door de kliniek rondgedwaald, maar de bewakers hadden het niet onder banken of stoelen gestoken dat ze zich ontzettend aan hem irriteerden als hij dat deed, dus was hij daarna alleen nog zijn kamer uitgekomen voor het eten of als hij zich echt extreem verveelde.

En nu dus. Hij was zo spuugzat van de kliniek dat hij zijn kluizenaarschap had opgegeven voor een stel bloemen en een beetje frisse lucht en misschien een beetje afleiding, ook al had hij die nog niet gevonden. Het enige wat er tot nu toe was gebeurt was dat er een meisje was gaan zitten. Juist op dat moment kwam er een jongen aan met een elektrische band om en tuingereedschap in zijn handen. Die had overduidelijk de taak om de rozen te gaan knippen. Mica grinnikte even. Zelf had hij nog nooit als straf één of ander klusje moeten dus en hij vond het altijd geweldig als anderen dat wel moesten. Hij bedacht dan altijd wat ze hadden gedaan om de klusjes te moeten doen, maar bij deze jongen kreeg hij het niet echt goed door. Hij kende hem ook niet, maar dat was ook niet zo gek als je dagenlang op je kamer zat of de bewakers lastig viel.

De jongen begon met een meisje te praten en even twijfelde Mica of hij naar hun toe zou gaan. Zijn nieuwsgierigheid was echter zo groot dat hij opstond en naar het tweetal toeliep. Ze leken elkaar al te kennen en heel even stond Mica er een beetje akward bij, maar vervolgens trok hij zijn mond open. "Wat heb jij misdaan dan?" Vroeg hij aan de jongen, gebarend naar het gereedschap in zijn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Hello, strangers. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, strangers.   Hello, strangers. Emptydo dec 27, 2012 11:47 am



Elena kreeg nog geen kans om antwoord te geven en de bewaker porde hem al chagrijnig dat hij niet moest gaan staan praten maar moest gaan werken. Hij liep naast de roze langs Elena 'praat maar veder hoor, ik kan praten en werken.'zij met een lieve glimlach richting haar. Terwijl hij met de eerste bloemen begon. Er zaten niet veel rotten bloemen in. Maar het onkruid er onder was het tegen tegenoverstelde. Een zachte zucht ontsnapte toen hij het zag. Dat klusje werd langer dan hij dacht. ; ' Wat heb je nu weer verkeerd gedaan?' vroeg Elena vrolijk aan hem. 'Geen idee. Maar aangezien ik in de isoleercel wakker werd schat ik een woede aanval' Antwoorden hij terwijl hij met zijn gezicht half in de rozen hing. 'stomen stekels' mompelde hij meer tegen zich zelf dan tegen een anderen. Hoe wel hij wel handschoenen droeg had hij daarnaast enkel een simpel shirtje aan. Het beschermde zijn lichaam niet tot nauwelijks tegen de stekels. Dadelijk zet hij helemaal onder de stekels en de bloed krassen. Maar ja daar kon hij wel over gaan klagen. Maar daar zou de bewaker toch geen boodschap aan hebben. Misschien was Elena wel even zacht aardig als zijn zus. Of ja Mika zacht aardig hij had genoeg blauwe plekken van haar over gehouden. Hij kon de dag van de fontein nog goed herinneren. Blauw was hij die dag er na. Maar ze had ook haar lieven kant. Zoals hem komen opzoeken als hij weer vast zat in een van de isoleercellen. Hij wilde net naar Elena op kijken om een gok te wachten dat ze wel op haar zus zou lijken. Toen hij een jongen zag staan. Hij had de jongen nog niet eerder gezien dus lang zou de jongen hier nog niet zijn. Of het was er een die gewoon onzichtbaar was. Daar was hij ook al achter gekomen. Hij stond rustig op om te zien met wat voor iemand hij te maken had. "Wat heb jij misdaan dan?" vroeg de jongen terwijl hij naar het gereedschap wijste wat arnoud in zijn hand had. ’dat vraag ik me zelf ook af’ antwoorde hij maar o de jongen. Hij wist hier nooit goed wat hij met mensen aan moest. Ze zaten hier namelijk niet voor niks.


Hello, strangers. 1hfgk0

Terug naar boven Ga naar beneden
Elena

Elena


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 03-03-12

Character sheet
Naam: Elena Jones
Partner: Tell me, you Love me
Reden van plaatsing: Vermijdende persoonlijkheidsstoornis

Hello, strangers. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, strangers.   Hello, strangers. Emptyvr dec 28, 2012 2:25 am


Arnoud begon te werken aan de rozen terwijl hij antwoorde op haar vraag. 'Geen idee. Maar aangezien ik in de isoleercel wakker werd schat ik een woede aanval' Ja wat kon het ook anders zijn dacht Elena bij haarzelf. Mika had wel eens gezegt waarom Arnoud hier zat. Ze had direct al medelijden gehad met hem. Ocharme Arnoud. Maar gelukkig heeft hij nu iemand om me te praten. 'stomen stekels' Mommpelde hij tegen zichzelf. Wel Elena wou hem wel helpen maar wist dat dat toch niet zou mogen van die bewaker. Al snel zat hij helemaal onder de stekels en de bloed krassen. Hij droeg wel handschoenen maar dat helpte niet echt veel. Elena keek wat bezorgt naar de bloed krassen. Hopeijk deed het niet zoveel pijn als het er uit ziet. Er kwam dan nog een jongen bij het gesprek. Nee ze kende hem niet. Maar dat maakte eigenlijk niet echt uit. "Wat heb jij misdaan dan?" Vroeg hij aan de jongen, gebarend naar het gereedschap in zijn handen. Elena was dus niet de enige die nieuwsgierig was. ’Dat vraag ik me zelf ook af’ Antwoorde Anoud. Hij wist het dus echt niet. Elena vond dat wel een beetje zielig. Aan de ene kant had ze toch wat medelijden met Arnoud.

Goed maar laten we dan eerst eens zien wie die nieuwe jongen is die bij het gesprek kwam. Ze probeerde hem vriendelijk te begroeten. " Hallo, en euh.. Wie ben jij? " Elena was veel te nieuwsgierig vandaag. Maar dat vond ze zelf niet zo erg. Ze was blij dat er nu nog iemand bij kwam dat ze niet kende. Dan kende straks wel nog iemand meer in deze gevangenis.




Terug naar boven Ga naar beneden
Mica

Mica


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : De mooiste doos die er te krijgen is!

Character sheet
Naam: Mica Graines
Partner: You tell me...
Reden van plaatsing: Confabulatie

Hello, strangers. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, strangers.   Hello, strangers. Emptyvr dec 28, 2012 11:23 pm

De jongen wist dus niet eens wat hij gedaan had. "Da's niet zo handig." Antwoordde Mica. Hoe kon je nou niet weten wat je had gedaan om gestraft te worden? Ach, er zaten types met raardere dingen hier, dus eigenlijk keek hij hier niet meer van op. Laatst was hij iemand tegengekomen die dacht dat ze in één of andere sprookjeswereld zat en zij had Mica aangezien voor een elfje, dus van iemand die niet wist wat hij misdaan had, keek Mica niet echt meer op. Het leek hem alleen niet echt prettig voor de jongen zelf dat hij niets meer wist.

Mica bestudeerde de jongen even. Hij kon zo snel niet zeggen wat er mis met hem was, maar vaak was dat in deze gevangenis niet aan de buitenkant te zien. Door het knippen van de rozen zaten de armen van de jongen onder de schrammen, maar Mica wist dat hij hem niet mocht helpen van de bewakers. Hij had het al eerder geprobeerd, maar de bewaker had hem weggestuurd en gezegd dat hij maar iemand anders moest gaan lastigvallen. " Hallo, en euh.. Wie ben jij? " Vroeg het meisje dat er zat nieuwsgierig aan Mica. Hij kon zichzelf wel voor zijn kop slaan. Vrolijk met iemand gaan staan babbelen zonder je zelfs maar voor te stellen, onbeleefder dan dat kon het haast niet worden.

"Ik ben Mica, aangenaam kennis te maken."Stelde hij zichzelf voor, waarna hij het tweetal vragend aankeek. "En wie zijn jullie?" Vroeg hij, zelf ook lichtelijk nieuwsgierig, waarna hij zijn blik op de jongen richtte. "Ik zou je wel willen helpen, maar ja..." Hij gebaarde naar de bewaker als uitleg. "Niet beledigend bedoeld." Zei hij vervolgens half spottend tegen de bewaker. Hij herkende de man van zijn dwaaltochten door de kliniek en wist uit ervaring dat het een niet al te vriendelijke man was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Hello, strangers. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, strangers.   Hello, strangers. Emptyza dec 29, 2012 5:10 am



Na dat hij op de vraag van de jongen had geantwoord ging hij weer veder met zijn werk. Hij liep naar de volgende struik en begon weer aan de verwelkte rozen en het onkruid onder de struik. De jongen zij dat het niet handig was. Hij haalde kort zijn schouders op Ach je went er aan. Vooral als je voor de rechter zit en totaal de dag kwijt bent waar over ze aan het praten zijn' zij hij rustig. Hij schaamde zich er niet voor dat hij in de gevangenis had gezeten. Voor de zelfde rede zat hij hier dan ook. Hij dook veder de struiken in om het onkruid midden in de struik ook te kunnen pakken. Hij hoorde Elena en de jongen wel iets zeggen maar niet wat. Hij kwam weer uit de rozen struik en keek naar zijn armen. Die zaten onder tussen geheel onder de krassen van de stekels van de roos. Sommigen zelfs tot bloedend toe. Hij trok zijn handschoenen even uit en trok zijn handen over zijn armen. Zijn handen waren nu een en al bloed. Een zachte zucht ontsnapte. Hoe wel het er nu erg bloederig uit zag deden zijn armen geen zeer. Het zou enkel irritant zijn onder de douche wanneer elke wondje apart begon te irriteren. Hij keek de bewaker aan. Maar die gaf hem geen enkele blik waardig. Zou ik wat mogen om me armen te beschermen vroeg hij rustig en beleefd aan de bewaker. Een ding had hij wel geleerd van zijn verleden. Als je iets beleefd vroeg aan de bewakers was de kans drie keer zo groot dat je kreeg waar je om vroeg dan je hem een bevel zou geven of op een anderen manier tegen hem zou praten. De bewaker gaf hem een korte blik en keek naar zijn armen. Arnoud trok ze op zo dat de bewakers ze goed kon zien. Hij zij daarna wat onverstaanbaar in zijn walkietalkie. 'wacht' klonk het daarna kort uit de keel van de bewaker.

Arnoud liet zich zelf op de grond zakken en trok zijn ene been omhoog tegen zijn lichaam aan. Volgens mij heb ik een stuk van het gesprek gemist. Sorry Zij hij liefjes terwijl een bijpassende glimlach op zijn gezicht verscheen.


Hello, strangers. 1hfgk0

Terug naar boven Ga naar beneden
Elena

Elena


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 03-03-12

Character sheet
Naam: Elena Jones
Partner: Tell me, you Love me
Reden van plaatsing: Vermijdende persoonlijkheidsstoornis

Hello, strangers. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, strangers.   Hello, strangers. Emptyza dec 29, 2012 7:46 am

Ze had echt wel medelijden met Arnoud maar ja veel kon ze er zelf niet aan doen. "Da's niet zo handig." antwoorde de jongen. Ja het was wel wat raar dat hij niet wist waarom hij nu eigenlijk een taakstraf had. Maar ja. Arnoud haalde kort zijn schouders op. Ach je went er aan. Vooral als je voor de rechter zit en totaal de dag kwijt bent waar over ze aan het praten zijn' Arnoud had dus al in de gevangenis gezeten. Elena vond dat eigenlijk niet zo erg. Ze kende hem al een beetje en wist dat hij er eigenlijk niet echt iets aan kon doen, aan zijn woedeaanvallen. Het is niet als of hij dat vrijwillig wou ofzo.
"Ik ben Mica, aangenaam kennis te maken." Antwoorde de jongen op haar Vraag. Ze vond het best wel grappig. Zo noemde ze altijd haar zus, Mikaela. "En wie zijn jullie?" Vroeg de jong licht nieuwsgierig. Hij keek toen terug naar Arnoud. "Ik zou je wel willen helpen, maar ja..." Hij gebaarde naar de bewaker. Hij wist dat het toch niet zou mogen anders zou Elena ook al lang hebben geholpen. "Niet beledigend bedoeld." Zei hij vervolgens tegen de bewaker. "Zou ik wat mogen om me armen te beschermen?" hoorde ze Arnoud vragen tegen de bewaker. Elena had haar nu nog steeds niet voorgesteld. De bewaker zei iets in de walkietalkie en zei vervolgens " Wacht" tegen Arnoud. Arnoud kwam terug in het gesprek. "Volgens mij heb ik een stuk van het gesprek gemist. Sorry". Zei hij liefjes terwijl er een glimlach verscheen op zijn gezicht. Elena kreeg ook een glimlach op haar gezicht. " Ik ben Elena en dit is Arnoud." Zei ze vriendelijk tegen Mica. Ze zei ook al Arnoud zijn naam omdat hij een stuk van het gesprek had gemist. " Aangenaam kennis te maken". Voegde ze er oprecht aan toe. Haar glimlach werd wat groter. Ze keek terug naar Arnoud. Hij zat nog steeds onder de bloed krassen. Eigenlijk zou dit verboden moeten zijn. Maar ja dat was haar mening, en daar luisteren ze niet naar.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mica

Mica


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : De mooiste doos die er te krijgen is!

Character sheet
Naam: Mica Graines
Partner: You tell me...
Reden van plaatsing: Confabulatie

Hello, strangers. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, strangers.   Hello, strangers. Emptyzo dec 30, 2012 9:02 pm

De jongen, die klaarblijkelijk Arnoud heette, had dus in de gevangenis gezeten. Dat had Mica eigenlijk niet gedacht. Hij zag er niet echt crimineel uit, vond hijzelf. Nu werd hij toch aardig nieuwsgierig wat er aan de hand was met Arnoud. Hij zou hier bijna zeker weten niet alleen zitten omdat hij toevallig een keer veroordeeld was door een rechter. Nee, daar moest meer achter zitten, maar Mica besloot er niet over te beginnen. Sommige patiënten hier konden nogal fel uit de hoek komen als je hun naar hun reden van plaatsing vroeg, dus hield hij zijn vragen voor zichzelf.

Het meisje, Elena, leek ook niet echt psychisch gestoord te zijn, maar misschien acteerde ze het zelf ook wel. Weer besloot hij niets te vragen. In plaats daarvan ging hij over op een wat veiligere vraag. "Hoelang zitten jullie hier al?" Vroeg Mica, daarmee doelend op de kliniek en niet op de tuin waar ze nu zaten. Hij had niet het gevoel dat deze vraag te persoonlijk was en iemand hem aanvallend kon opvatten.

Mica bestudeerde zijn gezelschap terwijl hij wachtte op hun antwoord onopvallend. Het enige opmerkelijke aan de jongen was dat zijn armen bloederige krassen erop hadden, maar Mica wist hoe die daar kwamen. Beiden waren niet echt opvallend. Ze hadden geen groen haar of extreem opvallende kleren en als Mica ze buiten de kliniek op straat was tegengekomen, had hij waarschijnlijk geen eens aandacht aan hun besteed, maar hierbinnen was alles anders. Je kon hier nooit genoeg vrienden hebben, wie wist wanneer je ze nodig had, vond hij zelf.

{Sorry, hij is een beetje kort en flut. Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen}
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Hello, strangers. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, strangers.   Hello, strangers. Emptydi jan 01, 2013 9:14 am



Nadat hij was gaan zitten stelde Elena zich zelf en hem voor aan de jongen. Hij wachten even op dat de jongen zich voorstelde. Maar al snel begreep hij dat de jongen zich al had voorgesteld. 'Sorry wat was je naam ? Ik denk dat ik hem heb gemist vroeg hij rustig aan de jongen. Hij wachten even op een antwoord. Mica. Hij moest zachtjes lachen. Het was de zelfde naam als die van de zus van Elena. Nou de zelfde haar bijnaam was het zelfde als zijn naam. Ze heten officieel Mikaela maar iedereen noemde haar Mika. Daar door moest hij opeens aan haar denken. Heb je nog iets van Mikaela gehoord vroeg hij rustig aan Elena. Hij gebruikte expres haar volledige naam zo dat Mica niet in de war zou raken. Hij kreeg enkel geen kans om op het antwoord te wachten. Een anderen bewaker kwam er aan en gaf iets aan hem 'hier moet je het mee doen' zij de bewaker weer kort. Hij liep direcht weer weg. Arnoud keek even kort naar het gene wat ze hem hadden gegeven. Hij had totaal geen idee wat het was. Het leek op iets dat je om je armen deed wanneer je last van je armen hebt maar wel gewoon wil sporten. Hij had ze wel vaker gezien. Voor dat hij in de gevangenis was beland had hij gewoon gekickbokst bij een normale club. Daar hadden sommigen de dingen wel om. Hij keek even op en zag dat de anderen bewaker hem chagrijnig aankeek. Hij reageerde er snel op en trok de dingen over zijn armen en trok daarna zijn handschoenen aan en liep naar een van de struiken die hij nog niet had gehad. Hij begon rustig maar zorgde er deze keer wel voor dat hij het gesprek nog wel kon volgen. Waarom zit je hier eigenlijk Mica vroeg hij kort. Van Elena wist hij wel ongeveer dus de vraag aan haar was onnodig. Als Mica het wilde weten kon hij het zelf vragen.


Hello, strangers. 1hfgk0

Terug naar boven Ga naar beneden
Elena

Elena


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 03-03-12

Character sheet
Naam: Elena Jones
Partner: Tell me, you Love me
Reden van plaatsing: Vermijdende persoonlijkheidsstoornis

Hello, strangers. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, strangers.   Hello, strangers. Emptydo jan 03, 2013 12:21 pm

Ze wou eigenlijk wel weten waarom Mica hier zat. Maar dat durfde ze eigenlijk niet echt vragen. Elena vond dat ze eigenlijk wel al was verbeterd sinds ze hier zat. Niet dat ze het hier zo leuk heeft. Maar er zijn ook mensen met ergere "ziektes "dan haar. Vroeger durfde ze niet eens iemand aankijken. Laat staan met iemand spreken, maar nu? Ze is echt verbeterd vond ze zelf. Wel ja hoe lang zit ze hier ook al niet. De patiënten die hier zitten zijn als haar tweede familie. Het leek wel als of ze hier nu thuis hoordde. Maar dat gevoel mocht ze eigenlijk niet hebben. Ze wou niet heel haar leven opgesloten zitten. Elena wilt ook eens buiten deze kooi. Ze blijft dromen tot de dag dat alles zal veranderen. Tot dat iemand zal zeggen, "Je mag naar huis. Er is geen reden meer dat je hier moet zijn." Het eerste wat ze zou doen is zo ver mogelijk weg gaan van deze plek en dan zou ze zeker haar zus meenemen. Ze zuchtte. Maar dat zijn maar dromen en dit nu deze seconde, deze minuut. Dit is realiteit. Dit is het echte leven.Opneuw ging er een zucht door de rozentuin. 'Sorry wat was je naam ? Ik denk dat ik hem heb gemist' oh ja dat is juist. Doordat Arnoud een deel van het gesprek had gemist, had hij niet de naam gehoord van de jongen. Mica gaat dat waarschijnlijk direct vertellen, dus zei Elena niks. "Heb je nog iets van Mikaela gehoord" . Elena keek naar de grond. Ze dacht terug naar haar zus. Ze had haar eigenlijk niet meer gezien. Elena had gehoord dat Mika was ontsnapt maar ze werd terug gebracht. Waarschijnlijk omdat de bewakers haar vonden of zo. Hoe kon ze dat? Hoe kon ze Elena achterlaten? Betekende ze dan echt niks voor haar? Elena voelde haar ogen nat worden. Daarom bleef ze naar de grond kijken. Ze wou nu zeker niet beginnen te wenen. Dat zou echt een slechte eerste indruk geven aan Mica. Soms dacht ze terug naar haar toen ze al was ontsnapt. Elena werd er zelf depressief van, maar ze had haarzelf beloofd dat ze dan wel eens ging gaan praten met Mikaela. Ooit eens tenminste. Ze zag dat Arnoud nu iets had gekregen om zich te beschermen. Iets voor zijn armen. Hij wa&s nu terug gegaan naar de struiken om verder te werken. Want anders zou de bewaker waarschijnlijk weer kwaad worden.Ze keek nu recht in de ogen van Arnoud. Haar ogen waren nu al wat beter. " Euh.. nee... Ik heb nog niks gehoord van haar." Zei Elena op een zachte toon. Ze voelde een traan rollen op haar wang. Nee dat was niet de bedoeling. Ze veegde de traan weg met de mouw van haar trui. Ze voelde haar nu al wat beter. "Waarom zit je hier eigenlijk Mica." Hoorde ze Arnoud zeggen. Elena wou dat ook wel weten maar zei ging het dus niet vragen, maar nu dat Arnoud dat had gedaan was ze wel nieuwsgierig geworden. Daarna hoorde ze Mica ook nog een vraag stellen. "Hoelang zitten jullie hier al?" Elena zuchtte en gaf een duidelijk antwoord. " Al veel te lang."


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hello, strangers. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello, strangers.   Hello, strangers. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello, strangers.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Disturbia Clinic || Buiten :: R.-
Ga naar: