Character sheet Naam: Tiffany MiCheur Partner: ~ Reden van plaatsing: Draagt denkbeeldige personen met zich mee.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za maa 23, 2013 11:57 pm
Ghehe.. schoolwerk eist tijd van mij, dus ik kan niet zoveel posten.. o_o Evenals dit weekend, I'm sorry. Miss volgend weekend, aangezien we dan 4 dagen vrij hebben c:
Tobias
Aantal berichten : 84 Registratiedatum : 23-02-13
Character sheet Naam: Tobias Eaton Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo maa 24, 2013 1:31 am
Ik zit nu in mijn examens, heb gelukkig daarna wel vrij
Amanda Bewaker
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 02-01-13 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Amanda June Partner: You believe but what you see. You receive but what you give. Reden van plaatsing: Guardian angel ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo maa 24, 2013 2:44 am
Tiffany schreef:
Ghehe.. schoolwerk eist tijd van mij, dus ik kan niet zoveel posten.. o_o Evenals dit weekend, I'm sorry. Miss volgend weekend, aangezien we dan 4 dagen vrij hebben c:
Wielepielewielepiele <3
@ Charlotte: Hey! How are you?
Tobias
Character sheet Naam: Tobias Eaton Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo maa 24, 2013 4:25 am
I'm good, and how are you?
Yué
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Yué Sahin Partner: I would say, there is a little twinkle in my heart. Reden van plaatsing: Agressief (ADHD)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo maa 24, 2013 4:44 am
Iemand topic met mij? ;D
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo maa 24, 2013 5:40 am
Als je met Duxje in een topic wilt Of ik heb Rhys ook nog (a)b
Vince
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do maa 28, 2013 4:39 am
Waarom is disturbia zo afgestorven
Evita
Aantal berichten : 36 Registratiedatum : 22-02-13
Character sheet Naam: Evita Cipriana Chiquita Partner: Reden van plaatsing: Psychoses
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do maa 28, 2013 8:25 am
I have no idear (ik weet niet of ik idear goed heb geschreven)
Tobias
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do maa 28, 2013 10:02 am
'Idea' bedoel je. Als in 'Ik heb geen idee' ^.^
Evita
Character sheet Naam: Evita Cipriana Chiquita Partner: Reden van plaatsing: Psychoses
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do maa 28, 2013 10:52 pm
Oke, haha kan mijn moeder niet meer zeggen dat ik er niks van leer. haha
Vince
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr maa 29, 2013 12:29 am
Well, this sucks really
Tiffany
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 26-02-13
Character sheet Naam: Tiffany MiCheur Partner: ~ Reden van plaatsing: Draagt denkbeeldige personen met zich mee.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za maa 30, 2013 3:11 am
Ik doe m'n best om zo actief mogelijk te zijn, I swear.. maar school eist veel tijd en als ik vrije tijd heb ligt het ook maar net aan of ik zin heb om te schrijven. Meestal gaat m'n keuze dan naar gamen, omdat daar meer agressie mee geuit kan worden en ik andere vrienden weer eens spreek.. o_o
Pien
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 23-03-13 Woonplaats : Ja, heb ik.
Character sheet Naam: Pien Bublanski Partner: - Reden van plaatsing: Pseudologia fantastica.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo apr 03, 2013 8:09 am
Heeft iemand zin om een topic met mij te openen? (:
Ik heb het zelf ook erg druk met school.. Hoe graag ik ook wil posten, mijn ouders houden me goed in de gaten hahah
Evita
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do apr 04, 2013 6:13 am
Pien@ Ik wil wel, begin jij maar zit midden in werkstuk presentatie tijd op school. wil mijn cijfer ophalen
Pien
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 23-03-13 Woonplaats : Ja, heb ik.
Character sheet Naam: Pien Bublanski Partner: - Reden van plaatsing: Pseudologia fantastica.
Character sheet Naam: Gregory House Partner: Forever alone Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jul 29, 2013 10:33 am
Whahaha. Trollin' ur mail. Ik weet niet hoe ik ooit in deze site moet terugrollen. Ik weet nog dat ik het de vorige keer al kinda lastig vond, dat ik in alle topics in elkaar geramd werd en dat ik toen wegvluchte omdat het hier ineens actief werd en er een shitload aan nieuwe bewakers waren waardoor ik zat van /dafuq. Dus.. wat is er gebeurd hier? XD
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jul 29, 2013 10:34 am
Opnieuw dood gegaan
edit: Je was ook gewoon een leuk doelwit met je stok
Character sheet Naam: Gregory House Partner: Forever alone Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jul 29, 2013 10:35 am
Hot damn jij reageert snel.
Ik bedoel meer in de RPG, sinds Gregory is verdwijnselt.
En vergeleken met de meeste andere RPG's is het hier niet eens zo dood o3o Ik bedoel, ik kom online en er zijn andere people online. Probeer eens 10 RPG's op te noemen waar dat ook zo is XD
EDIT: Stfu kom hier dan, dan sla ik je hoofd eraf met m'n stok. #stoerdoen
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jul 29, 2013 10:37 am
Dit is een fijne afleiding van mijn ruzie met microsoft. Niet echt veel