Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Friends, real friends

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Mint

Mint


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 11-01-13

Character sheet
Naam: Just call me Mint
Partner: I give you a hug, a kiss and a smile. But I will get bored after a while.
Reden van plaatsing: o.a Münchhausensyndroom, Pathologische leugenaar, eist alle aandacht op.

Friends, real friends Empty
BerichtOnderwerp: Friends, real friends   Friends, real friends Emptyma jan 14, 2013 11:09 am

Mint is erg snel aan mensen gehecht. =3
Hij trekt zich zeer veel aan van wat zij zeggen en van hem vinden en dat raakt hem dan ook echt heel hard.
Wanneer een vriend of vriendin commentaar heeft op een shirt kun je ervan verzekerd zijn dat hij die nooit en te nimmer meer draagt. D:

Nu leek het me wel leuk om te kijken of mensjes geïnteresseerd waren in een vriendschap met deze moeilijke jongen.

Ik zoek dus;;
x Een lieve vriend/ vriendin
x Van 17-22 jaar [ongeveer. Hij is zelf 18 en wil een niet al te groot leeftijdsverschil c:]
x Diegene betekent echt heel veel voor Mint
x Ze kunnen elkaar al kennen of hier in de kliniek tegenkomen, het gaat er vooral om dat hij een beetje aan diegene mag plakken. Hij gaat hem/haar niet stalken, maar wil wel veel aandacht.

Eisen;;
x Redelijke posts maken
en
x Actief genoeg zijn [Je hoeft heus niet elke dag online te zijn hoor xD]

Ook zoek ik een ex-vriendin of iemand die hem niet zo erg mag.
x Ze hebben een relatie gehad, die zij heeft uitgemaakt... De reden ligt niet vast, maar ze is onaardig tegen hem ^^
x Ze betekent voor Mint nog wel veel in de trant van dat hij zich zeer gekwetst voelt als zij iets zegt etc.
Dit kan al gebeurd zijn of ze kunnen in de kliniek een relatie krijgen die dan beëindigd wordt.

Hopelijk heeft iemand interesse~ :la:
~~Emma
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Friends, real friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends, real friends   Friends, real friends Emptyma jan 14, 2013 11:34 am

Arnoud is altijd geïntreseerd in vrienden. Vraag me enkel af hoe dat afloopt na dat Minit een woede aanval over zich heen heeft gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah

Leah


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 24-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewhere...

Character sheet
Naam: Leah Torres
Partner: Sweet, sweet love. If there was only a girl out there... If there was only someone that I could love. If there was only someone who could love me. Is it possible?
Reden van plaatsing: Doet aan zelfverminking, heeft een vorm van anorexia, is extreem agressief, valt haar moeder regelmatig aan en heeft borderline.

Friends, real friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends, real friends   Friends, real friends Emptyma jan 14, 2013 10:19 pm

Oh, dat vind ik wel wat voor Leah. (Het vriendingedeelte, ze is namelijk lesbisch en valt op geen enkele manier op jongens) En misschien doordat ze niet op jongens valt juist dat de vriendschap zo makkelijk is. ZIj heeft ook haar issue's en als ze dan voor het eerst sinds tijden met iemand bevriend raakt.. dat kan heel positief uitpakken.

Ze wil alleen nog wel eens vet pissig worden, maar zal 'm dan best wel beschermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mint

Mint


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 11-01-13

Character sheet
Naam: Just call me Mint
Partner: I give you a hug, a kiss and a smile. But I will get bored after a while.
Reden van plaatsing: o.a Münchhausensyndroom, Pathologische leugenaar, eist alle aandacht op.

Friends, real friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends, real friends   Friends, real friends Emptydi jan 15, 2013 9:11 am

@Arnoud;; Lijkt me juist wel interessant. Dat ze vrienden zijn, maar als Arnoud kwaad wordt dat Mint heel erg van z'n stuk brengt [hij voelt zich dan schuldig voor de woede en ziet zichzelf als de oorzaak~]

@Leah; Ik denk dat ze wel bij hem past ja ;] Kunnen ze elkaar steunen c: En lekker open over alles praten omdat ze toch nevernooit meer dan vrienden worden xD

Als er nog anderen geïnteresseerd zijn, zeg het vooral ^__^
Terug naar boven Ga naar beneden
Elena

Elena


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 03-03-12

Character sheet
Naam: Elena Jones
Partner: Tell me, you Love me
Reden van plaatsing: Vermijdende persoonlijkheidsstoornis

Friends, real friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends, real friends   Friends, real friends Emptydi jan 15, 2013 9:50 am

Ik wil me ook aanmelden maar weet dan niet voor wat precies ^^
ideetjes?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mint

Mint


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 11-01-13

Character sheet
Naam: Just call me Mint
Partner: I give you a hug, a kiss and a smile. But I will get bored after a while.
Reden van plaatsing: o.a Münchhausensyndroom, Pathologische leugenaar, eist alle aandacht op.

Friends, real friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends, real friends   Friends, real friends Emptywo jan 16, 2013 9:39 am

Hmm, ik weet niet zo goed wat Elena precies voor karakter heeft.
Maar met haar vermijdende stoornis zou Mint misschien één van de weinige mensen kunnen zijn die ze vertrouwt?

Of, als je dat wilt natuurlijk, mag ze met alle plezier zijn ex worden >D
Zou wel leuk kunnen zijn. Gewoon dat ze een korte relatie hebben en dan break-up, waarna Elena niet zo heel aardig doet [in zijn ogen]
Zoiets.
Dunno.
You may choose anything you like xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

Friends, real friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends, real friends   Friends, real friends Emptywo jan 16, 2013 9:39 am

oeh Mikaela als een gewone vriendin *wave*
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Friends, real friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends, real friends   Friends, real friends Emptywo jan 16, 2013 9:41 am

dat word wel intresant want als mint en elena ruzie hebben heb je mika en arnoud er tussen staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mint

Mint


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 11-01-13

Character sheet
Naam: Just call me Mint
Partner: I give you a hug, a kiss and a smile. But I will get bored after a while.
Reden van plaatsing: o.a Münchhausensyndroom, Pathologische leugenaar, eist alle aandacht op.

Friends, real friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends, real friends   Friends, real friends Emptywo jan 16, 2013 9:45 am

@Mika: Jahoor is goed. Al moet ze hem dan wel eerst goed leren kennen en z'n muurtje doorbreken, zodat hij haar echt vertrouwt c:

@Arnoud: Haha, als Arnoud dan maar niet ook boos wordt, dan zijn de poppen aan het dansen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Elena

Elena


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 03-03-12

Character sheet
Naam: Elena Jones
Partner: Tell me, you Love me
Reden van plaatsing: Vermijdende persoonlijkheidsstoornis

Friends, real friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends, real friends   Friends, real friends Emptywo jan 16, 2013 10:02 am

Ja, misschien kan ze een ex zijn dat is goed.
Als we ruzie zouden hebben zou het wel leuk zijn want men zusje komt dan 'Mika", en Arnoud gaat er dan direct ook bij zij. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mint

Mint


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 11-01-13

Character sheet
Naam: Just call me Mint
Partner: I give you a hug, a kiss and a smile. But I will get bored after a while.
Reden van plaatsing: o.a Münchhausensyndroom, Pathologische leugenaar, eist alle aandacht op.

Friends, real friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends, real friends   Friends, real friends Emptywo jan 16, 2013 10:06 am

Okaay, doen we dan dat ze al een relatie hebben gehad/dat het nu aan is en ze het uit gaat maken in een topic/dat ze nu pas samen komen~?
Mij lijkt het het leukste als we zeggen dat ze al samen zijn nu, maar Elena gaat het uitmaken c:

En yaay, fight >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Elena

Elena


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 03-03-12

Character sheet
Naam: Elena Jones
Partner: Tell me, you Love me
Reden van plaatsing: Vermijdende persoonlijkheidsstoornis

Friends, real friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends, real friends   Friends, real friends Emptywo jan 16, 2013 10:14 am

oké dus Elena gaat het dan uitmaken in een topic, maar waarom? zodat ik ook weet wat ik ongeveer moet schrijven.
ok en dus nu zijn ze nog aan
en het mag geen bloedbad worden hé mensen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Mint

Mint


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 11-01-13

Character sheet
Naam: Just call me Mint
Partner: I give you a hug, a kiss and a smile. But I will get bored after a while.
Reden van plaatsing: o.a Münchhausensyndroom, Pathologische leugenaar, eist alle aandacht op.

Friends, real friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends, real friends   Friends, real friends Emptywo jan 16, 2013 10:29 am

Ik heb geen idee, mag vanalles zijn xD
Ik ken Elena niet, dus weet niet hoe zij zou denken in een relatie.
Kan ook gwn zijn dat ze hem niet meer leuk vindt.
Ik zal er vanacht eens over nadenken c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Elena

Elena


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 03-03-12

Character sheet
Naam: Elena Jones
Partner: Tell me, you Love me
Reden van plaatsing: Vermijdende persoonlijkheidsstoornis

Friends, real friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends, real friends   Friends, real friends Emptywo jan 16, 2013 10:44 am

Ik zal er ook eens over nadenken
misschien dat ik dan een ideetje uitvind ofzo, we zullen het wel zien.
En ja hoe Is Elena in een relatie??
Ze wilt natuurlijk een interessante jongen maar hij moet ook speels zijn. Snap je?? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Friends, real friends Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends, real friends   Friends, real friends Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Friends, real friends
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» gezocht: friends

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Off-Topic :: Accountmarkt-
Ga naar: