Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Boring

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

Boring Empty
BerichtOnderwerp: Boring   Boring Emptywo maa 06, 2013 8:50 am

Hij had het paar dagen vol gehouden om niet in de isoleer cel te belanden. Maar eigenlijk was het leven veel leuker met wat actie er in en daden waarvan je wist datje belande in de isoleer cel. Maar de nachten bracht hij toch liever in zijn bed door dan op de harde koude grond van de isoleer cel. Maar dit was ook saai. Uit verveling was hij maar een stapel hooi gaan liggen en keek hij onderste boven verveeld naar de de dieren die rustig van het gras stonden te eten. Waarom had hij niet de hersens van een dier. Dan kon hij tenminste doelloos rondjes lopen zonder zich er bij te vervelen. het was eigenlijk best cru mensen zo op te sluiten terwijl ze niks hadden misdaan. oké dat gelde niet voor hem, maar in de gevangenis had je zelf meer vrijheid dan hier. Dan maakte het de bewakers niks uit wat je deed zolang je maar binnen de regels deed. Hier mocht je bepaalde dingen gewoon niet om dat ze bang waren dat het en slechte invloed op je had. hij trok een van plukken hooi uit de stapel en stak het door het hek. De geiten kwamen als een gek op hem afgerend en zoals altijd stond zijn kip dodende gijt weer voor aan. Na dat hij met eigen ogen had gezien hoe de geit een kip had gedood waren het een soort van vrienden geworden. Het had ook wel geholpen dat hij als vaste taak de dieren verzorgen had. Maar dit had hij niet met de anderen dieren. misschien kwam het wel door dat hij gelijkenis zag in het beestje. het had de kip gedood en daarna leek het van niks te weten. Dat was zo vaak gebeurd bij hem. Aan een woede aanval had hij meestal ook geen herinnering. ook de genen waar door hij hier was beland. Hij had voor de rechter gezeten zonder dat hij wist wat er gebeurt was. Anderen mensen hadden hem moeten vertellen. Mensen die hij vertrouwde die daarna zelfs nog achter hem stonden maar waar van hij nooit meer iets zag. Een klein zuchtje ontsnapte maar daarna kwam er melodie op in zijn hoofd en begon hij rustig te zingen.

I wish you could see me now
I wish I could show you how
I'm not who I was
I used to be mad at you
A little on the hurt side too
But I'm not who I was

I found my way around
To forgiving you
Some time ago
But I never got to tell you so

I found us in a photograph
I saw me and I had to laugh
You know, I'm not who I was
You were there, you were right above me
And I wonder if you ever loved me
Just for who I was

When the pain came back again
Like a bitter friend
It was all that I could do
To keep myself from blaming you

I reckon it's a funny thing
I figured out I can sing
Now I'm not who I was
I write about love and such
Maybe 'cause I want it so much
I'm not who I was

I was thinking maybe I
I should let you know
I am not the same
But I never did forget your name
Hello

Well the thing I find most amazing
In amazing grace
Is the chance to give it out
Maybe that's what love is all about

I wish you could see me now
I wish I could show you how
I'm not who I was

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boring
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Disturbia Clinic || Buiten :: MB.-
Ga naar: